Сабақтың
басы
2
мин.
Үй тапсырмасын
тексеру
3
мин
4 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
амандасу, түгендеу 4
топқа
бөлу.
«Ленц»
тобы
«Фарадей »
тобы
«Лоренц» тобы
«Ампер»
тобы
Миға шабуыл
Проблемалық сұрақ арқылы сабаққа оқушылардың қызығушылығын
арттыру
Неге поляр шұғыласы тек поляр шеңберлерінде ғана
болады?
Өткен тақырыпты талқылау арқылы оқушыларды әңгімеге
тарту
Жаңа тақырыпты ашу
Ребус шешу


|
Оқушылар жақсы тілектер
арқылы топқа
бөлінеді.
Топ басшысы
сайланады.
Бағалау парағы
беріледі
Тақырыбқа байланысты
сұрақтарға жауап береді
Оқушылар бүгінгі
тақырыпты ребус арқылы
шешеді
|
Оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы
бағаланады
Мадақтама сөздермен
қолдау көрсету
«Жақсы», «Жарайсың»,
«Өте жақсы»
Мадақтама сөздермен
қолдау көрсету
«Жақсы», «Жарайсың»,
«Өте жақсы
|
Презентация
https://www.youtube.com/watch?v=yPPSrnNQkaU
|
Жаңа
сабақ
7 мин
|
Мұғалімнің кіріспе
сөзі
Табиғатта ешқашан бір жақты
құбылыстар мен процестер болмайтынын, біз бірнеше рет байқадық.
Егер электр тогы магнит өрісін тудыра алса, онда кері құбылыс та
болуы керек. Сондықтан: “Магнит өрісі электр тогын тудыра ала ма?”
– деген орынды сұрақ туады? Токтардың магниттік әсерлесуі, электр
тогының магнит өрісін тудыру қабілеті ашылғаннан кейін көп ғалымдар
кері процес – магнит өрісі әсерінен электр тогын тудыру
мүмкіншілігін іздестірді. Осы құбылысты 1831 жылы Майкл Фарадей
алғашқы болып ашты. Ол өткізгіштен жасалған катушканың ішіндегі
магнит өрісі өзгергенде, катушкада ток пайда болатынын анықтады.
Бұл құбылыс электромагниттік индукция деп
аталады (“индукция” – латын тілінде, “бағыттау”
дегенді білдіреді). Электромагниттік индукция нәтижесінде пайда
болатын электр тогын индукциялық ток деп
атайды.
Мұғалім
электромагниттік индукция заңын
түсіндіреді
Бұл құбылысты
электромагниттік индукция құбылысы деп
атайды.
Катушкада
(тұйықконтурда) пайдаболғантоктыиндукциялық ток
депатайды.

Тұйық контурдағы
электромагниттік индукцияның ЭҚК сан жағынан магнит ағынының өзгеру
жылдамдығына тең, бағыты қарама
қарсы.
|
Тыңдалым.
Дәптерге маңызды
ақпаратты түртіп алу
|
|
Презентация
видео
|
Сабақтың
ортасы.
Топтық
жұмыс
7
мин
Білім
дағдысы
3
мин.
Бекіту Топтық
жұмыс:
5
мин
|
1
тапсырма: Оқушылар топтасып шағын
зерттеу жұмысын жүргізеді (Фарадей
тәжірибесі):


2
тапсырма.
«60 секунд »
әдісі
Мәтінмен
жұмыс»
Ең маңызды 10
фактіні анықтау
3
тапсрма.
Индукциялық токтың
бағытын анықтау
Пайда болған
индукциялық токтың бағытын бұрғы ережесі бойынша
анықтау
Ампер күшінің бағытын
анықтаңдар
Лоренц күшінің бағытын
анықтау
|
Физикалық құрылғылар
арқылы тоқтың пайда болуын
анықтайды
Оқушылар тапсырманы
орындайды.
Фактілерді
анықтайды
Әр топқа тапсырмалар
беріледі. Оқушылар индукциялық токтың сызбасын сызады,
анықтады
|
Дескриптор:
-Тізбекте
индукциялық токтың пайда болуын
анықтайды.
-Токтың бағытын
анықтайды
Дескриптор:
-мәтінді
оқиды;
мағынасын
ашады;
-негізгі фактілерді
жазады.
Дискриптор:
-Индукциялық токтың
бағытын анықтап сызбасын сызады
-Пайда болған
индукциялық токтың бағытын бұрғы ережесі бойынша анықтап сызбасын
сызады.
-Ампер күшінің
бағытын анықтайды
-Лоренц күшінің
бағытын анықтайды
|
Соленоид
Амперметр
Жалғағыш сымдар
Тұрақты магнит
Қосымша
Таратпа
қағаздар
презентация
10 сынып
оқулығы
Қосымша
Таратпа
қағаздар
|