Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Физика 10сынып бжб тапсырмалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Физика. Сыныбы: 10 ҚГБ
«Кинематика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары |
10.1.1.1 - кинематика теңдеулерін қолдану және орын ауыстыру, жылдамдық, үдеудің графиктерін талдай білу 10.1.1.2 - жылдамдықтар мен орын ауыстыруды қосудың классикалық заңына күнделікті өмірден мысалдар келтіру 10.1.1.3 - қисықсызықты қозғалысты сипаттайтын шамаларды анықтау |
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы Кинематика теңдеулерін қолданады және графиктерді талдайды Қисықсызықты қозғалысты сипаттайды |
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану |
||
Орындау уақыты |
15 минут |
|
Тапсырмалар:
1. Суретте дене жылдамдығының уақытқа тәуелді өзгеру графигі берілген. График бойынша анықтаңыз:
-
Дененің бастапқы жылдамдығын ?0 = _____________м/с
-
Дененің 4 с-тан кейінгі жылдамдығын ? = ____________ м/с
-
Дененің үдеуін ? = _______ м/с2
[3]
2. Кір жуғыш машинаның барабаны 1 минутта 1200 айналым жасайды. Барабанның диаметрі 30 см.
Радианға анықтама беріңіз
Есептеңіз:
а) Барабанның айналу периодын;
ә) Жиілігін;
б) Бұрыштық жылдамдығын;
в) Сызықтық жылдамдығын.
[5]
3. Ені 40м өзенді жүзіп өткен жүзгішті су ағысы қарсы жағалауға өткенше 30м-ге ығыстырған. Жүзу қашықтығы қандай болған?
[2]
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Кинематика теңдеулерін қолданады және графиктерді талдайды
|
1 |
Дененің бастапқы жылдамдығын анықтайды |
1 |
Дененің 4 с-тан кейінгі жылдамдығын анықтайды |
1 |
||
Дененің үдеуін анықтайды |
1 |
||
Қисықсызықты қозғалысты сипаттайды |
2 |
Радианға анықтама береді |
1 |
барабанның периодын есептейді; |
1 |
||
айналу жиілігін анықтайды; |
1 |
||
бұрыштық жылдамдықты есептейді; |
1 |
||
сызықтық жылдамдықты анықтайды |
1 |
||
Орын ауыстыруды қосудың классикалық заңына күнделікті өмірден мысалдар келтіреді |
3 |
Орын ауыстыруды қосу заңын жазады |
1 |
Жүзу қашықтығын есептейді |
1 |
||
Жалпы бал |
10 |
«Динамика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|||||||||||||
Оқу мақсаттары |
10.1.2.1 - Ньютон заңдарын түсіну және теңәрекетті күшті табу 10.1.2.2 - бүкіл әлемдік тартылыс заңын түсіну және ғарыш аппаратының қозғалысын сипаттау 10.1.2.3 - көкжиекке бұрыш жасай және вертикаль лақтырылған дененің қозғалысы кезіндегі физикалық шамалардың өзгерісін сипаттау |
||||||||||||
Бағалау критерийі |
Білім алушы Ньютонның заңдарын қолданады Бүкіләлемдік тартылыс заңын сипаттайды және күштерді салыстырады Көкжиекке бұрыш жасай лақытырылған дене қозғалысын сипаттайды |
||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану |
||||||||||||
Орындау уақыты |
25 минут |
||||||||||||
Тапсырмалар 1. Суретте массасы 3,5 кг денеге әрекет ететін күштер берілген. Егер ?2 күштің модулі 21 Н тең болса, дене қандай үдеумен қозғалады.
F1 [4] |
2. Жер бетінде еркін түсу үдеу модулі анықталатын формула
A)
B)
C)
D)
[1]
3. Массалары кг және кг денелер 13,34 мН күшпен тартылады. Осы денелер арасындағы ара қашықтық
( )
[3]
4. Зеңбіректен көкжиекке 450 бұрыш жасай 1000 м/с бастапқы жылдамдықпен снаряд ұшып шықты. Снарядтың ұшу уақытын, горизонталь бағыттағы ұшу қашықтығын, максимал көтерілу биіктігін анықтаңыз.
[4]
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Ньютонның заңдарын қолданады |
1 |
Ньютонның екінші заңын жазады; |
1 |
бірінші күштің шамасын анықтайды; |
1 |
||
теңәрекет күшін анықтайды; |
1 |
||
дененің алатын үдеуін есептейді; |
1 |
||
Бүкіл әлемдік тартылыс заңын есептер шығаруда қолданады |
2 |
Еркін түсу үдеуінің өрнегін анықтайды |
1 |
3 |
Бүкіл әлемдік тартылыс заңын жазады |
1 |
|
денелер арасындағы ара қашықтықты анықтау өрнегін жазады |
1 |
||
денелер арасындағы ара қашықтықты есептейді |
1 |
||
Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысына есептер шығарады |
4 |
Гравитациялық өрістегі снарядтың қозғалысын сипаттайтын өрнетерді жазады |
1 |
Ұшу уақытын есептейді |
1 |
||
Ұшу қашықтығын анықтайды |
1 |
||
|
|
Көтерілу биіктігін анықтайды |
1 |
Жалпы балл |
12 |
«Статика және гидростатика», «Сақталу заңдары» және «Гидродинамика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау |
|
Оқу мақсаттары |
10.1.3.1 - абсолют қатты дененің массалар центрін анықтау және әртүрлі тепе-теңдікті түсіндіру 10.1.3.2- Паскаль заңын сипаттау және оның қолданылуы 10.1.4.1 - сақталу заңдарын түсіндіру 10.1.5.1 - сұйықтар мен газдардың ағыстарын сипаттау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану Орындау уақыты 30 минут |
Тапсырмалар
1. Денелердің тепе-теңдігінің 2 шартын жазыңыз
[2]
2. Келесі тапсырманы орындаңыз:
a) Импульстің сақталу заңын тұжырымдаңыз.
ә) Энергияның сақталу заңын тұжырымдаңыз.
[2]
3. Горизонталь бағытта 10 м/с бастапқы жылдамдықпен ұшып келе жатқан граната екіге бөлініп кетті. Оның бір бөлігінің массасы 1 кг, ал екіншісі 1,5 кг. Екінші бөлігінің ұшу бағыты бұрынғы қалпында қалады, оның жылдамдығы 25 м/с –қа жетті. Бірінші бөлігінің жылдамдығы мен ұшу бағытын табыңдар.
[3]
4.Дененің импульсы 8 кг*м/с , ал кинетикалық энергиясы 16 Дж. Дененің массасы мен
жылдамдығын табыңдар
[4]
5. А) Өзінің салмағымен Р қысым түсіретін сұйық бағанының биіктігі
а) Геодезиялық биіктік; б) Пьезометрлік биіктік; в) Жылдамдықтың биіктігі [1]
Ә) Тұтқырлықтың өлшем бірлігі :
а) Па ; б) Па*с ; в) Н*м ; [1]
Б) Ламинарлық және турбуленттік ағыстардың екі айырмашылығын көрсетіңіз.
[2]
6 . Табанының өлшемдері 1,5 м × 1,2 м тіктөртбұрыш болатын ыдыста 1440 кг су бар. Төмендегі шамаларды есептеңіз:
a) Судың салмағын;
ә) Судың ыдыс табанына түсіретін қысымын
[3]
7. Газдың молекулаларының орташа квадраттық жылдамдығы 500 м2/с2 , ал
тығыздығы 1,35 кг/м3 болса, оның қысымы қандай?
[2]
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Дененің тепе-теңдік шарттарын түсіндіреді |
1 |
Дененің тепе-теңдік шарттарын түсіндіреді |
2 |
Механикалық энергия мен импульстің сақталу заңдарын қолданады |
2 |
импульстің сақталу заңын тұжырымдайды |
1 |
энергияның сақталу заңын тұжырымдайды |
1 |
||
3 |
Импульстің сақталу заңын жазады |
1 |
|
Бірінші бөлігінің жылдамдығын анықтайды |
1 |
||
Ұшу бағытын анықтайды |
1 |
||
Механикалық энергия мен импульстің сақталу заңдарын қолданады |
4 |
Дене импульсі мен кинетикалық энергия өрнектерін жазады |
1 |
Дененің массасы мен жылдамдығын табуға арналған өрнектерді жазады |
1 |
||
Дененің массасын есептеп табады |
1 |
||
Дененің жылдамдығын есептеп табады |
1 |
||
Ламинарлық және турбуленттік ағыстарды сипаттайды |
5 |
А) биіктікті анықтайды |
1 |
Ә) Тұтқырлықтың өлшем бірлігін анықтайды |
1 |
||
Б) Ламинарлық және турбуленттік ағыстардың екі айырмашылығын көрсетеді |
2 |
||
Қысымның теңдеуі мен Бернулли теңдеуін сандық және сапалық есептерді шығаруда қолданады |
6 |
судың салмағын анықтайды; |
1 |
250 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |