Материалдар / Физика 3-тоқсан 7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Физика 3-тоқсан 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика 3-тоқсан 7-сынып КТП
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2024
83
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Құрметті әріптес!

    Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

 

472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

https://ust.kz/qmg































Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы


Бөлімі:

7.3А Қысым

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.1 заттардың молекулалық құрылысы негізінде, газдардың сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: Зат күйлерін біледі және олардың түрін ажырата алады.

Көптеген оқушылар істей алады: Зат күйлеріне тән қасиеттерін ажырата алады.

Кейбір оқушылар істей алады: Денелердің молекулалық құрылымын сипаттай отырып, мысалдар келтіре алады.

Бағалау критерийлері


-Заттардың молекулалық құрылысын біледі.

-Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттап, мысалдар келтіре алады.

Құндылықтарға баулу


Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарытуда оқушыларға оқу үдерісінде бақылау жүргізуге, топтастыруға, зерттеуді жүйелеуге, құбылыстарды бір-бірімен байланыстыру мен оларға түсінік беруге үйрету.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут







Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын тексеру. "Өткенге шолу"

1. Қандай күшті теңәрекетті күш деп атайды?

2. Бір түзудің бойымен бір жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші неге тең?

3. Бір түзудің бойымен қарама-қарсы жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші қай жаққа қарай бағытталады.?

4. Формуласы қандай?









Оқушылар өткен тақырып сұрақтарына жылдам жауап беріп, бүгінгі тақырыппен танысады.

Дескриптор:

-Теңәрекетті күштің анықтамасын біледі.

-Бір түзудің бойымен бағыттас екі күштің теңәрекетті күшін біледі.

Айырмашылықтарын айта алады.

-Формуласын біледі.


Жалпы балл-2


Оқулық

Слайд







Сабақтың ортасы


25 минут




























Жаңа тақырып

І. РАФТ тәсілі

Физика пәнінің ерекшелігін ескере отырып топтар РАФТ тәсілі арқылы жаңа сабақты меңгеретін болады. Әр оқушы берілген материал мен суреттер арқылы РАФТ кестесін толтырады. Сол зат күйінің атынан рөлге еніп, тақырыптарын қорғайтын болады.


Тапсырмадан соң оқушыларға ауызша кері байланыс беремін.

"Бұл - жақсы жауап"

"Сен жетістіктерге жетудесің!"

"Сенің тəжірибені сипаттауың нақты жəне логикалық түрде. Келесі жолы саған өз көзқарасыңа қатысты қателіктерің туралы ойлану қажет"

"Бұл мен күткен жауап емес".


ІI. "Сәйкестендіру" тәсілі

Экранда әртүрлі заттардың суреттері мен соған сай зат күйлерінің атаулары көрсетіледі. Оқушылар сол атаулар мен суреттерді сәйкестендіріп қойып, жауабын табатын болады.





ІII.Физикалық эксперимент. Stop-кадр тәсілі.

Интербелсенді тақтаға зат күйінің молекула қозғалысының бейнежазбасын қосып, белгілі бір уақытта тоқтатамын. Оқушылар бұл қай зат күйінің молекулалық қозғалысы екенін атап, оны қалай анықтағанын айтады. Сол арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады.

РАФТ кестесі бойынша оқушылар жұмыс істегенде рөл, аудитория, форма, тақырып бойынша бөлініп тақырыптарды қорғайды.














Экранда көрсетілген суреттерден жылдам оқушылар атауларын сәйкестендіру жасайды.



Бейнекөрсетілім бойынша балалар заттың күйлерін анықтап,дәлелдеп түсіндіріп береді

Дескриптор:

- Ең ұсақ бөлшек атомдар екенін біледі.

-Әр заттың молекуласы - сол заттың қасиеттерін сипаттайтынын біледі.

-Сурет бойынша молекулалар құрылысы арқылы заттың күйін анықтай алады


Жалпы балл-3








Дескриптор:

-Зат күйлерін ажырата алады.

-Атаулары мен суреттерін сәйкестендіре алады.

Жалпы балл-2



Дескриптор:

-Әр заттың молекуласы - сол заттың қасиеттерін сипаттайтынын біледі.

-Зат күйлерінің молекулаларының қозғалысын біледі.

-Бейнекөрсетілім бойынша молекулалар қозғалысы арқылы заттың күйін анықтай алады.

Жалпы балл-3




Қосымша -1
























Қосымша -2








Қосымша -3


Бейнекөрсетілім


Сабақтың соңы.

10мин



Shape1

Рефлекция
















Бағалау





Үй тапсырмасы

Рeфлексия пирамидаcы:Қарастырылған мәселелерді қаншалықты ұққандығыңды өзің бағалап, пирамиданы толықтыр:



















Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау



-Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап жазу.

-105 беттегі кестені толтыру

Сабақты қорытындылау барысында оқушылар өз ойларын үлестірме қағаздарға жазып, пирамиданы кім қай мәселені ұққандығына қарай толтырады.























Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10 балл


Үлестірме стикерлер





















Дескриптор








Оқулық


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Оқушыларға жеке қолдау көрсету, оқу материалдары мен дереккөздерді оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып,

Мотивациясы жоғары оқушылар:

"РАФТ" тәсілін пайдаланып, оқушылар зат күйлерінің рөліне еніп, сабақ мақсатына жетуіне ықпал жасаймын.

Көмек қажет ететін оқушыларға «Сәйкестендіру» тәсілі оқушының ынталану қабілетін арттыруға көпірше болып қызмет атқарады.

Тапсырмалар бере отырып, күтілетін нәтижеге жетелеймін.


Әрбір кезең бойынша оқушыларға ауызша және бас бармақ, смайликтермен кері байланыс беріп отырамын, сол арқылы оқушыларды ынталандыруға бағыттап отырамын, қолдау көрсетемін.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы, топтардағы бағалау жүріп отырады

«Рефлексия пирамидасы» әдісі арқылы кері байланыс береді

Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!