Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Оқу ісінің орынбасары: Өтегенов Е

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлімі:

    Денелердің өзара әрекеттесуі

    Педагогтің аты-жөні:

    Картанбаева Кенжегуль Алиевна

    Күні:30.11.2023ж


    Сыныбы:7аб

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.2.2.10 – масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажырату


    Сабақтың мақсаты:

    – масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажыратады;


    Құндылықтарға баулу

    Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңіру Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, ынтымақтастық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дағдыландыру

    Сабақтың барысы:


    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Білім алушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    2 минут







    Өткенге шолу

    5 минут












    Жаңа сабаққа дайындық

    3 минут
















    3 минут



    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі,сыныпта жағымды ахуал орнатады.Көңіл күйлерін білдіредіОқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.





    «Ғlippity» платформасы арқылы топқа бөлу


    Үй тапсырмасын сұрау

    Wordwall интерактивті сервисі арқылы

    1.Сандық мәнімен және бағытымен сипатталатын физикалық шама?

    2.Күшті қандай құралмен өлшейді?

    3.Инерция деген не?

    4.Күнделікті өмірден инерцияға мысалдар келтіріңдер?

    5.Күш туралы қандай мақал мәтел білесіңдер?

    6.Исаак Ньютон қай жақтың ғалымы?


    Ой қозғау

    «Суреттер сөйлейді»

    Ой қозғау – Суретте бейнеленген денеге түсірілген күш арқылы ой тастап оқушылардың назарын шоғырландырамын. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары, «жақын арадағы даму аймағы», сабақ соңындағы күтілетін нәтижелер анықталады?












    Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау

    Мұғалім түсіндірмесі (3 минут)

    1.Мұғаліммен амандасады.

    Көңіл күйлерін білдіреді

    Шаттық шеңберінде тұрып,5 секунд жақсы тілектер тілейді.

    «Ғlippity» платформасы арқылы 3 топқа бөлінеді.

    1-топ. Тартылыс күші

    2-топ. Ауырлық күші

    3-топ. Салмақ



    Оқушылар үй тапсырмасына байланысты берілген сұрақтарға жауап береді.




    Оқушылар суреттерге қарай отырып, өз ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.




    Мадақтау










    ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы, ынталандыру







    Мадақтау қошемет



    Компютер

    Интер.тақта


    Смартфон







    7 сыныпқа арналған оқулық

    презентация



    Суреттер



    Сабақтың ортасы



    Топтық жұмыс

    10 минут
















    Жұптық жұмыс

    6 минут




















    Жеке жұмыс

    12 минут








    Сабақтың соңы




    3 минут



    Жаңа сабақ

    Топтық жұмыс

    «Кіші жоба қорғау» әдісі

    І топ. Тартылыс күші

    Сұрақ: Жердегі теңіздер мен мұхиттардың тасуы мен қайтуын қандай күштер туғызады?


    ІІ топ. Ауырлық күші

    Сұрақ: Жаңбыр тамшысын Жерге құлататын қандай күш?


    ІІІ топ. Салмақ

    Сұрақ: Дененің массасы мен салмағы бірдей шама ма?

    Масса мен салмақ Жер мен Айда қандай жолмен өзгереді (өзгеруі мүмкін бе)?



    1-топқа «Сенімді серіктес» әдісі «Формулалар сөйлейді» (қосымша 2)

    2-топқа

    «ВЕНН диаграммасы» әдісі

    Shape1 Shape2




    3-топқа . Жұптық жұмыс

    Тапсырма 1

    Суреттегі аспалы шамға әсер ететін ауырлық күші

    мен салмақты графиктік кескіндеңіз.



    «Өзіңді тексер!» әдісі (қалыптастырушы бағалау тапсырмалары) (қосымша 3)







    Сабақты бекіту тапсырмалары «Learning apss» платформасы арқылы тапсырманы орындайды


    РЕФЛЕКСИЯ. 20 SMS

    Оқушылар қағаз телефонға бүгінгі тақырып бойынша 20 сөз жазады.

    Осы тақырыпта нені меңгердіңдер?


    -Жаңа алған ақпарат қаншалықты пайдалы және қызықты болды?

    -Тақырыпқа қатысты тағы не білгілерің келеді?

    -Тақырып барысында қандай сұрақтар туындады, оны кіммен талқылағың келеді?


    Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша күнделікке бағалау жүргізу


    Үй тапсырмасы. Тақырыпты оқу. 4-жаттығу (7-9)



    Оқушылар оқулықтағы мәтінмен танысады. І топ тартылыс құбылысы. Тартылыс күші туралы. 2-топ ауырлық күшінің физикалық мағынасын, 3-топ салмақ ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді. Топ ішінде талқылау жасайды. Топ спикерлері топтық жұмысты қорғайды.










    Оқушыларға әр топқа жұппен орындайтын тапсырма беріледі.Әр топтың оқушылары жұппен тапсырманы орындайды. Жұптар тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы бір-бірінің жауаптарын бағалайды.













    Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Оқушыларға өзін өзі бағалау парағы таратылады.





    Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін «Learning apss» платформасы арқылы тапсырманы орындайды




    Дескриптор:

    - Топтық жұмыстағы белсенділіктің болуы;

    -Топтық жұмысты қорғау тәртібін сақтауы: уақыт және әдептілік

    -Мазмұнның толық ашылуы;



    ҚБ: Екі жұлдыз бір ұсыныс


    ҚБ: сыншы дос әдісі арқылы






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Картанбаева Кенжегуль Алиевна
    05 Желтоқсан 2023
    320
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Физика 7-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Физика 7-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7.2.2.10 – масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажырату
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Оқу ісінің орынбасары: Өтегенов Е

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлімі:

    Денелердің өзара әрекеттесуі

    Педагогтің аты-жөні:

    Картанбаева Кенжегуль Алиевна

    Күні:30.11.2023ж


    Сыныбы:7аб

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.2.2.10 – масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажырату


    Сабақтың мақсаты:

    – масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажыратады;


    Құндылықтарға баулу

    Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңіру Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, ынтымақтастық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дағдыландыру

    Сабақтың барысы:


    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Білім алушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    2 минут







    Өткенге шолу

    5 минут












    Жаңа сабаққа дайындық

    3 минут
















    3 минут



    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі,сыныпта жағымды ахуал орнатады.Көңіл күйлерін білдіредіОқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.





    «Ғlippity» платформасы арқылы топқа бөлу


    Үй тапсырмасын сұрау

    Wordwall интерактивті сервисі арқылы

    1.Сандық мәнімен және бағытымен сипатталатын физикалық шама?

    2.Күшті қандай құралмен өлшейді?

    3.Инерция деген не?

    4.Күнделікті өмірден инерцияға мысалдар келтіріңдер?

    5.Күш туралы қандай мақал мәтел білесіңдер?

    6.Исаак Ньютон қай жақтың ғалымы?


    Ой қозғау

    «Суреттер сөйлейді»

    Ой қозғау – Суретте бейнеленген денеге түсірілген күш арқылы ой тастап оқушылардың назарын шоғырландырамын. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары, «жақын арадағы даму аймағы», сабақ соңындағы күтілетін нәтижелер анықталады?












    Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау

    Мұғалім түсіндірмесі (3 минут)

    1.Мұғаліммен амандасады.

    Көңіл күйлерін білдіреді

    Шаттық шеңберінде тұрып,5 секунд жақсы тілектер тілейді.

    «Ғlippity» платформасы арқылы 3 топқа бөлінеді.

    1-топ. Тартылыс күші

    2-топ. Ауырлық күші

    3-топ. Салмақ



    Оқушылар үй тапсырмасына байланысты берілген сұрақтарға жауап береді.




    Оқушылар суреттерге қарай отырып, өз ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.




    Мадақтау










    ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы, ынталандыру







    Мадақтау қошемет



    Компютер

    Интер.тақта


    Смартфон







    7 сыныпқа арналған оқулық

    презентация



    Суреттер



    Сабақтың ортасы



    Топтық жұмыс

    10 минут
















    Жұптық жұмыс

    6 минут




















    Жеке жұмыс

    12 минут








    Сабақтың соңы




    3 минут



    Жаңа сабақ

    Топтық жұмыс

    «Кіші жоба қорғау» әдісі

    І топ. Тартылыс күші

    Сұрақ: Жердегі теңіздер мен мұхиттардың тасуы мен қайтуын қандай күштер туғызады?


    ІІ топ. Ауырлық күші

    Сұрақ: Жаңбыр тамшысын Жерге құлататын қандай күш?


    ІІІ топ. Салмақ

    Сұрақ: Дененің массасы мен салмағы бірдей шама ма?

    Масса мен салмақ Жер мен Айда қандай жолмен өзгереді (өзгеруі мүмкін бе)?



    1-топқа «Сенімді серіктес» әдісі «Формулалар сөйлейді» (қосымша 2)

    2-топқа

    «ВЕНН диаграммасы» әдісі

    Shape1 Shape2




    3-топқа . Жұптық жұмыс

    Тапсырма 1

    Суреттегі аспалы шамға әсер ететін ауырлық күші

    мен салмақты графиктік кескіндеңіз.



    «Өзіңді тексер!» әдісі (қалыптастырушы бағалау тапсырмалары) (қосымша 3)







    Сабақты бекіту тапсырмалары «Learning apss» платформасы арқылы тапсырманы орындайды


    РЕФЛЕКСИЯ. 20 SMS

    Оқушылар қағаз телефонға бүгінгі тақырып бойынша 20 сөз жазады.

    Осы тақырыпта нені меңгердіңдер?


    -Жаңа алған ақпарат қаншалықты пайдалы және қызықты болды?

    -Тақырыпқа қатысты тағы не білгілерің келеді?

    -Тақырып барысында қандай сұрақтар туындады, оны кіммен талқылағың келеді?


    Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша күнделікке бағалау жүргізу


    Үй тапсырмасы. Тақырыпты оқу. 4-жаттығу (7-9)



    Оқушылар оқулықтағы мәтінмен танысады. І топ тартылыс құбылысы. Тартылыс күші туралы. 2-топ ауырлық күшінің физикалық мағынасын, 3-топ салмақ ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді. Топ ішінде талқылау жасайды. Топ спикерлері топтық жұмысты қорғайды.










    Оқушыларға әр топқа жұппен орындайтын тапсырма беріледі.Әр топтың оқушылары жұппен тапсырманы орындайды. Жұптар тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы бір-бірінің жауаптарын бағалайды.













    Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Оқушыларға өзін өзі бағалау парағы таратылады.





    Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін «Learning apss» платформасы арқылы тапсырманы орындайды




    Дескриптор:

    - Топтық жұмыстағы белсенділіктің болуы;

    -Топтық жұмысты қорғау тәртібін сақтауы: уақыт және әдептілік

    -Мазмұнның толық ашылуы;



    ҚБ: Екі жұлдыз бір ұсыныс


    ҚБ: сыншы дос әдісі арқылы






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 7 сынып
    05.12.2023
    320
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Картанбаева Кенжегуль Алиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации