Материалдар / Физика 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Физика 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.2.10 – масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажырату
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2023
204
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Оқу ісінің орынбасары: Өтегенов Е

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі:

Денелердің өзара әрекеттесуі

Педагогтің аты-жөні:

Картанбаева Кенжегуль Алиевна

Күні:30.11.2023ж


Сыныбы:7аб

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.2.10 масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажырату


Сабақтың мақсаты:

масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажыратады;


Құндылықтарға баулу

Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңіру Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, ынтымақтастық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дағдыландыру

Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут







Өткенге шолу

5 минут












Жаңа сабаққа дайындық

3 минут
















3 минут



I.Ұйымдастыру кезеңі.

Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі,сыныпта жағымды ахуал орнатады.Көңіл күйлерін білдіредіОқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.





«Ғlippity» платформасы арқылы топқа бөлу


Үй тапсырмасын сұрау

Wordwall интерактивті сервисі арқылы

1.Сандық мәнімен және бағытымен сипатталатын физикалық шама?

2.Күшті қандай құралмен өлшейді?

3.Инерция деген не?

4.Күнделікті өмірден инерцияға мысалдар келтіріңдер?

5.Күш туралы қандай мақал мәтел білесіңдер?

6.Исаак Ньютон қай жақтың ғалымы?


Ой қозғау

«Суреттер сөйлейді»

Ой қозғау – Суретте бейнеленген денеге түсірілген күш арқылы ой тастап оқушылардың назарын шоғырландырамын. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары, «жақын арадағы даму аймағы», сабақ соңындағы күтілетін нәтижелер анықталады?












Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау

Мұғалім түсіндірмесі (3 минут)

1.Мұғаліммен амандасады.

Көңіл күйлерін білдіреді

Шаттық шеңберінде тұрып,5 секунд жақсы тілектер тілейді.

«Ғlippity» платформасы арқылы 3 топқа бөлінеді.

1-топ. Тартылыс күші

2-топ. Ауырлық күші

3-топ. Салмақ



Оқушылар үй тапсырмасына байланысты берілген сұрақтарға жауап береді.




Оқушылар суреттерге қарай отырып, өз ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.




Мадақтау










ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы, ынталандыру







Мадақтау қошемет



Компютер

Интер.тақта


Смартфон







7 сыныпқа арналған оқулық

презентация



Суреттер



Сабақтың ортасы



Топтық жұмыс

10 минут
















Жұптық жұмыс

6 минут




















Жеке жұмыс

12 минут








Сабақтың соңы




3 минут



Жаңа сабақ

Топтық жұмыс

«Кіші жоба қорғау» әдісі

І топ. Тартылыс күші

Сұрақ: Жердегі теңіздер мен мұхиттардың тасуы мен қайтуын қандай күштер туғызады?


ІІ топ. Ауырлық күші

Сұрақ: Жаңбыр тамшысын Жерге құлататын қандай күш?


ІІІ топ. Салмақ

Сұрақ: Дененің массасы мен салмағы бірдей шама ма?

Масса мен салмақ Жер мен Айда қандай жолмен өзгереді (өзгеруі мүмкін бе)?



1-топқа «Сенімді серіктес» әдісі «Формулалар сөйлейді» (қосымша 2)

2-топқа

«ВЕНН диаграммасы» әдісі

Shape1 Shape2




3-топқа . Жұптық жұмыс

Тапсырма 1

Суреттегі аспалы шамға әсер ететін ауырлық күші

мен салмақты графиктік кескіндеңіз.



«Өзіңді тексер!» әдісі (қалыптастырушы бағалау тапсырмалары) (қосымша 3)







Сабақты бекіту тапсырмалары «Learning apss» платформасы арқылы тапсырманы орындайды


РЕФЛЕКСИЯ. 20 SMS

Оқушылар қағаз телефонға бүгінгі тақырып бойынша 20 сөз жазады.

Осы тақырыпта нені меңгердіңдер?


-Жаңа алған ақпарат қаншалықты пайдалы және қызықты болды?

-Тақырыпқа қатысты тағы не білгілерің келеді?

-Тақырып барысында қандай сұрақтар туындады, оны кіммен талқылағың келеді?


Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша күнделікке бағалау жүргізу


Үй тапсырмасы. Тақырыпты оқу. 4-жаттығу (7-9)



Оқушылар оқулықтағы мәтінмен танысады. І топ тартылыс құбылысы. Тартылыс күші туралы. 2-топ ауырлық күшінің физикалық мағынасын, 3-топ салмақ ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді. Топ ішінде талқылау жасайды. Топ спикерлері топтық жұмысты қорғайды.










Оқушыларға әр топқа жұппен орындайтын тапсырма беріледі.Әр топтың оқушылары жұппен тапсырманы орындайды. Жұптар тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы бір-бірінің жауаптарын бағалайды.













Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Оқушыларға өзін өзі бағалау парағы таратылады.





Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін «Learning apss» платформасы арқылы тапсырманы орындайды




Дескриптор:

- Топтық жұмыстағы белсенділіктің болуы;

-Топтық жұмысты қорғау тәртібін сақтауы: уақыт және әдептілік

-Мазмұнның толық ашылуы;



ҚБ: Екі жұлдыз бір ұсыныс


ҚБ: сыншы дос әдісі арқылы






250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!