
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Физика 7-сынып
Оқу ісінің орынбасары: Өтегенов Е
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлімі: |
Денелердің өзара әрекеттесуі |
Педагогтің аты-жөні: |
Картанбаева Кенжегуль Алиевна |
Күні:30.11.2023ж |
|
Сыныбы:7аб |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.2.10 – масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажырату
|
Сабақтың мақсаты: |
– масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажыратады;
|
Құндылықтарға баулу |
Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңіру Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, ынтымақтастық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дағдыландыру |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Өткенге шолу 5 минут Жаңа сабаққа дайындық 3 минут 3 минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі,сыныпта жағымды ахуал орнатады.Көңіл күйлерін білдіредіОқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру. «Ғlippity» платформасы арқылы топқа бөлу Үй тапсырмасын сұрау Wordwall интерактивті сервисі арқылы 1.Сандық мәнімен және бағытымен сипатталатын физикалық шама? 2.Күшті қандай құралмен өлшейді? 3.Инерция деген не? 4.Күнделікті өмірден инерцияға мысалдар келтіріңдер? 5.Күш туралы қандай мақал мәтел білесіңдер? 6.Исаак Ньютон қай жақтың ғалымы? Ой қозғау «Суреттер сөйлейді» Ой қозғау – Суретте бейнеленген денеге түсірілген күш арқылы ой тастап оқушылардың назарын шоғырландырамын. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары, «жақын арадағы даму аймағы», сабақ соңындағы күтілетін нәтижелер анықталады? Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау Мұғалім түсіндірмесі (3 минут) |
1.Мұғаліммен амандасады. Көңіл күйлерін білдіреді Шаттық шеңберінде тұрып,5 секунд жақсы тілектер тілейді. «Ғlippity» платформасы арқылы 3 топқа бөлінеді. 1-топ. Тартылыс күші 2-топ. Ауырлық күші 3-топ. Салмақ Оқушылар үй тапсырмасына байланысты берілген сұрақтарға жауап береді. Оқушылар суреттерге қарай отырып, өз ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады. |
Мадақтау ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы, ынталандыру Мадақтау қошемет |
Компютер Интер.тақта Смартфон 7 сыныпқа арналған оқулық презентация Суреттер |
Сабақтың ортасы Топтық жұмыс 10 минут Жұптық жұмыс 6 минут Жеке жұмыс 12 минут Сабақтың соңы 3 минут |
Жаңа сабақ Топтық жұмыс «Кіші жоба қорғау» әдісі
І топ. Тартылыс күші Сұрақ: Жердегі теңіздер мен мұхиттардың тасуы мен қайтуын қандай күштер туғызады? ІІ топ. Ауырлық күші Сұрақ: Жаңбыр тамшысын Жерге құлататын қандай күш? ІІІ топ. Салмақ Сұрақ: Дененің массасы мен салмағы бірдей шама ма? Масса мен салмақ Жер мен Айда қандай жолмен өзгереді (өзгеруі мүмкін бе)?
1-топқа «Сенімді серіктес» әдісі «Формулалар сөйлейді» (қосымша 2) 2-топқа «ВЕНН диаграммасы» әдісі
3-топқа . Жұптық жұмыс Тапсырма 1 Суреттегі аспалы шамға әсер ететін ауырлық күші мен салмақты графиктік кескіндеңіз.
«Өзіңді тексер!» әдісі (қалыптастырушы бағалау тапсырмалары) (қосымша 3)
Сабақты бекіту тапсырмалары «Learning apss» платформасы арқылы тапсырманы орындайды
РЕФЛЕКСИЯ. 20 SMS Оқушылар қағаз телефонға бүгінгі тақырып бойынша 20 сөз жазады. Осы тақырыпта нені меңгердіңдер?
-Жаңа алған ақпарат қаншалықты пайдалы және қызықты болды? -Тақырыпқа қатысты тағы не білгілерің келеді? -Тақырып барысында қандай сұрақтар туындады, оны кіммен талқылағың келеді?
Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша күнделікке бағалау жүргізу
Үй тапсырмасы. Тақырыпты оқу. 4-жаттығу (7-9) |
Оқушылар оқулықтағы мәтінмен танысады. І топ тартылыс құбылысы. Тартылыс күші туралы. 2-топ ауырлық күшінің физикалық мағынасын, 3-топ салмақ ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді. Топ ішінде талқылау жасайды. Топ спикерлері топтық жұмысты қорғайды. Оқушыларға әр топқа жұппен орындайтын тапсырма беріледі.Әр топтың оқушылары жұппен тапсырманы орындайды. Жұптар тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы бір-бірінің жауаптарын бағалайды. Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Оқушыларға өзін өзі бағалау парағы таратылады. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін «Learning apss» платформасы арқылы тапсырманы орындайды
|
Дескриптор: - Топтық жұмыстағы белсенділіктің болуы; -Топтық жұмысты қорғау тәртібін сақтауы: уақыт және әдептілік -Мазмұнның толық ашылуы; ҚБ: Екі жұлдыз бір ұсыныс ҚБ: сыншы дос әдісі арқылы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! ![]() Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз! ![]()
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Сертификатталған тренер жасаған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ Министірлікпен келісілген курстар тізімі |