3минут
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Мұғалім оқушылармен
сәлемдеседі,сыныпта жағымды ахуал орнатады.Көңіл күйлерін
білдіреді.
Топтарға
бөлу.Балалар,киіз үй арқылы үш топқа бөлініп,әр топ бір шаңырақ
астына жиналамыз.
1-топ.
2-топ.
3-топ.
Үй тапсырмасын
сұрау
Өткенге
шолу
«Теңге ілу» әдісі
арқылы сұрақтарға жауап
беру
1.Заттың сұйық
күйіне тән қасиеттері қандай?
аққыштық
2.Заттың газ күйіне тән
қасиеттері қандай? Нақты көлемі
жоқ
3.Материя дегеніміз
не?
4.........-
денелердің бір - біріне әрекет етуі. (Өзара
әркеттесу) 5........- дененің пішінің немесе
өлшемдерінің
өзгеруі.(Деформация) 6.........- денелердің инетртілігінің өлшемі.
(Масса) 7........- денелердің Жерге тартылу күші.
(Ауырлық
күші) 8........- дененің тірекке немесе аспанға
түсіретін күші. (Дененің
салмағы)
Үй тапсырмасын
қорытындылау
ОЙ
ҚОЗҒАУ
Жаңа сабаққа
дайындық
«Алтын сандық»
әдісі


Бұл үшеуіде өткір
заттар.
Абай Құнанбаевтың
«Қан сонарда бүркітші шығады аңға»өлеңіндегі қыран бүркіттің
бейнесі бүгінгі сабағымызды тақырыбын
ашамын.
Қансонарда бүркітші шығады
аңға
Сегіз найза қолында көз
аудармай
Батырда аял қылмай ертең
таңға
Қанат құйрық суылдап
ысқырады.
Көктен қыран сорғалап
құйылғанда
Осы жерде сегіз найза деп
отырғанымыз бүркіттің тырнақтары.Бұл жыртқыш құстың тырнақтары мен
тұмсықтары қатты өткір жылтыр болып келеді.Аудандары кішкентай
болғандықтан болымсыз ғана кұшпен зор қысым жасап аң аулауға шамасы
келеді.
Сол арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылып, мақсаты
түсіндіріледі.
Сабақтың
тақырыбын, мақсатын
таныстыру.
Оқушыларға бағалау
парақтарын тарату
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Көңіл күйлерін
білдіреді
Шаттық шеңберінде
тұрып,ішінде асық деген сөзі бар жақсы тілектерді бір біріне
айтады.
«Әрдайым жақсы
болуға асық»т,б
«Киіз
үй » арқылы 3 топқа
бөлінеді.
1-топ.
2-топ.
3-топ.
«Теңге ілу» әдісі
арқылы белгілі бір уақыт
аралығында
оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
Үй тапсырмасына
қайталау жасайды.
Оқушылар сандықты
ашып сурет арқылы жаңа сабаққа болжам жасайды, ой -пікірлерін
білдіреді.Абай Құнанбаевтың «Қан сонарда бүркітші шығады
аңға»өлеңін талдайды.
Бүгінгі сабақтың
тақырыбын ашады.
Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
|
М
адақтау

Ауызша
мадақтау
ҚБ: ынталандыру,
мадақтау

ҚБ: ынталандыру,
мадақтау
|

стикерлер


компьютер
интерактивті
тақта
слайд
слайд
|
Сабақ
тың
ортасы
10
минут
7минут
15
минут
|
II.Жаңа
сабақ
Топтық жұмыс « Көкпар»
әдісі
Эксперименттік
тапсырма
1–топ: «Физика» оқулығының парта
бетіне түсіретін қысымын
табыңдар
Керекті
құралдар:
Оқулық,сызғыш,таразы.
2–топ: Ағаш білеушенің әр қырының
үстел бетіне қысым түсіретінін
есептеу
Керекті
құралдар:
Ағаш
білеуше,сызғыш,таразы.
3-топ: Ағаш білеушенің әр қырының
үстел бетіне қысым түсіретінін
есептеу
Керекті
құралдар:
Ағаш
білеуше,сызғыш,таразы.
Жұптық жұмыс «ҚЫЗ
ҚУУ»
әдісі
Туынды
бірліктерді негізгі бірліктерге
түрлендіру.
4кПа
=__________Па
9мПа =__________ Па
22000Па =_________ Па
0,7кПа =
__________Па
9гПа =_________
Па
5МПа =__________Па
0,006Па =__________
Па
1мПа =_________
Па
Жеке жұмыс«БӘЙГЕ»
әдісі (қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары)
1-тапсырма

Суға түсіп кеткен адамды
құтқарушы балалардың қайсысының әрекеті дұрыс.Себебін түсіндіріп
жазады
2-тапсырма
Розеткаларға 38 кН
күшпен әсер ете отырып, арнаулы кеспелтектермен престейді.
Розетканың ауданы 0,0075 м2. Розеткаға қандай қысым
түседі?
3-тапсырма
Мұз 90 кПа қысымға төтеп
береді. Осы мұздың үстімен массасы 5,4 т, бір шынжыр табанының
ауданы 1,5 м |