Материалдар / Физика бірлестігінің жылдық есебі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Физика бірлестігінің жылдық есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
ФИЗИКА ПӘНІ БІРЛЕСТІК ЖЕТЕКШІСІНЕ ЖЫЛДЫҚ ЕСЕП ЖАЗУ ҮЛГІСІ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
37
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



103 жалпы орта білім беретін мектебі













2023-2024 оқу жылындағы физика пән бірлестігінің жылдық есебі





















Бірлестік жетекшісі:Малбаева Г.Е


2023-2024 оқу жылындағы физика пәні бірлестігінің жылдық есебі

Физика пән бірлестігінің тақырыбы:

«Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыта отырып оқытудың жайлы ортасын қалыптастыру

Физика бірлестігінің мақсаты:

Білім алушыларды зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету мақсатында шығармашылық және интеллектуалдық бағыттағы жұмыстарға жұмылдыру, IT-құзыреттілік (айти-құзыреттілік) қасиеттерін және көптілділікті дамыту.

Бірлестіктің міндеті:

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының мақсаты Қазақстандық білім мен ғылымның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру, жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту.

  • оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету;

  • оқытудың сабақтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз ету;

  • білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету;

  • білім беру ұйымын цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен жарақтандыру;

  • тәрбие процесін адамзаттың жинақтаған мәдениетін, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды оқушының жеке мәдениетіне, тұлғалық құндылығына айналдыру мақсатындағы оқушының өмір әрекетін ұйымдастыру;

  • мемлекеттік стандартты орындау;

  • білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын, командадағы жұмыс дағдыларын, көшбасшылық қасиетін, бастамашылық қасиетін, IT-құзыреттілік (айти-құзыреттілік)қасиеттерін дамыту;

  • деңгейлік оқытуда сөйлеу қызметінің төрт дағдысын дамытуға көңіл бөлу: тыңдалым (ауызекі тілді тыңдап отырып түсіну), айтылым, оқылым және жазылым.

  • тіл оқыту құралы ретінде тілдік пәндердің басқа пәндермен кірігу механизмі болып қолданысқа ендіру және жоғары сыныптарда физика пәндері ағылшын тілінде терминологияны қолданып оқытуды ұйымдастыру.

  • сапалы білім беретін мұғалімдердің озат тәжірибесі жинақтап тарату.

  • сабақтан тыс уақытта мектептердегі спорт залдарда үйірме жұмыстарын ұйымдастыру.

  • білім беру қажеттіліктері ерекше балаларды интеграциялау және ата-аналарды консультациялық қолдау көрсету.


2023-2024 оқу жылында физика пәні әдістемелік бірлестігінде 5 мұғалім жұмыс жасады. Оның ішінде педагог-модератор-4,санатсыз-1. Физика пәні бірлестігінің мүшелері тамыз айынан бастап жылдық жоспар бойынша білім стандартына сай өз жұмыстарын атқарды. Алғашқы бірлестік отырысында өткен жылға қорытынды есеп жасап, типтік жалпы білім беру оқу бағдарламалары қолданылатыны айтылды.

Жаңа оқу жылының мектепішілік жоспарына сәйкес және мектептің түйінді әдістемелік мәселесі: «Білім берудің модернизация талаптарына сәйкес оқушыларда түйінді компетентін қалыптастыру».Жыл басында оқу жылының жылдық жоспарлары түзілді және бекітілді, жүктемелер бөлініп берілді. Әрбір мұғалім өз жұмысына жауапкершілікпен қарап, сабақтарын өз деңгейінде өткізді. Пән мұғалімдері өз сабақтарында көрнекі құралдарды тиімді пайдалануға дағдыланған. Бағдарлама кері байланыс пен рефлексияны, оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін қолдануды көздейді: дидактикалық ойындар, нақты жағдайларды талдау, проблемалық мәселелерді шешу, миға шабуыл, кейс-стади, пікірталастар, рөлдік ойындар, диалогтық алаң, жобалар әдісі, проблемалық әдістер қолданылды.Мектептің өзекті мәселесін іске асыру үшін жұмыс жасайтын әдістемелік бірлестік педагогтардың әдістемелік қызметін жетілдіруіне, ынталандыру, жағдай жасауға бағытталған жылдық жоспар құрып, сол бойынша біршама жұмыс атқарылды.

Қыркүйектен бастап бірлестік мүшелері дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды анықтап, олармен жұмыс жоспарын түзіп, жұмыстары уақытылы алынды. Өз уақытында бірлестік отырыстары болып, күн тәртібіндегі мәселелер бірлестік мүшелерімен бірге қаралып отырды. Физика пәні бірлестігінде бағдарламаға сай тақырыптық-күнтізбелік жоспарлар, үйірме жұмыстарының жоспарларын әдістемелік бірлестікте бекіту туралы қорытындылар жасалды. Болашақта өркениеттi дамыған елдердiң қатарына кiру үшiн заманауи бiлiм қажет. Өйткенi, бiлiм беру Тәуелciз Қазақcтанды бәcекеге қабiлеттi елу елдiң бiрiне айналдырады. Cондықтан дамудың заманауи кезеңi бiлiм беру жүйеciнiң алдына оқу процеciн технологияландыру  өзектілігін  қойды.  Жаңа технологияларды игеру мұғалiмнiң зияткерлiк, кәciби, адамгершiлiк, рухани, азаматтық және баcқа да адами қаcиеттерiнiң қалыптаcуына жағымды әcер етедi. Жаңа технологиялар теориялықтұрғыдан дәлелденген және ic жүзiнде жақcы нәтиже бердi.   


физика пән мұғалімдерінің сандық және сапалық құрамы

Мұғалім аты-жөні

Санаты

Санатының

алған жылы

Ескерту

(зейнеткер т.б)

1.

Малбаева Гулназ Еркебековна

Модератор

2020ж


2.

Биманова Гулмира Исмадиллаевна

Модератор

2023ж


3.

Айтураева Замира Пердехановна

Модератор

2023ж


4.

Бекбосынова Бахыт Нурмахановна

Модератор

2020ж


5.

Базарбаева Меруерт Казыкановна

Санатсыз




Сандық сапалық құрамы -0










Физика пән мұғалімдерінің біліктілік арттыру курстан өту кестесі

Мұғалімнің аты-жөні

Соңғы«ПӘН»бойынша біліктілік арттыру курсынан өткен жылы, күні ,айы

Курс атауы (толық)

Сертификат номері

Келесі біліктілік арттыру уақыты

1

Бекбосынова Бахыт Нурмахановна

20.10.2023ж

Физика мұғалімдерінің пәндік құзіреттілігін дамыту. 10-11 сыныптың қиын тақырыптары

0725565

2026ж

2

Айтураева Замира Пердехановна

17.11.2023

«Физика пәні мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктерін дамыту. 7-9 сыныптарың қиын тақырыптары

0728119

2026ж

3

Малбаева Гулназ Еркебековна

4.05.2022

«Мектептегі физика сабағы:басымдықтар және жетілдіру стратегиялары»


2025жы

4

Биманова Гулмира Исмадиллаевна

4.05.2022

«Мектептегі физика сабағы:басымдықтар және жетілдіру стратегиялары»


2025ж

5

Базарбаева Меруерт Казыхановна

6.05.2022

«Жаратылыстану және Физика пәндері мазмұнының сабақтастығын қамтамасыз ету


2025ж

Ескерту: толық мұғалімдерді жазып, курстан өтпеген болса өтпеген деп көрсетеміз.









Республикалық олимпиада нәтижесі кестеге сәйкес.

2023-2024 оқу жылы

Олимпиадға қатысушылар

(республикалық олимпиада)

Жетекшінің аты-жөні

Орын

Аудан

Қала

Облыс

Республика

Пәні

Аты-жөні

Пәні

Аты-жөні

Пәні

Аты-жөні

Пәні

Аты-жөні

































Ғылыми жоба конкурсының нәтижесі (кестеге сәйкес).



Республикалық Ғылыми жобалар конкурсының нәтижесі


Жетекшінің аты-жөні

Орын


Аудан

Қала

Облыс

Республика

Аты-жөні

Секция атауы

Жоба тақырыбы

























Оқушылар мен мұғалімдердің жетістіктері түрлі байқаулар, сайыстар, қашықтан өткізілген олимпиада кестесі.

Аты-жөні

Лауазымы

Конкурс, байқау т,б атауы

Орын/диплом

Жауапты мұғалім

1

Малбаева Гулназ

Мұғалім

Ойсана

Алғыс хат

Малбаева Г

2

Айтураева Замира

Мұғалім

Бәйтерек

Алғыс хат

Айтураева З

3

Айтураева Замира

Мұғалім

Бәйтерек

Грамота

Айтураева З

4

Акилбек Аяулым

оқушы

Бәйтерек

1 дәрежелі

Бекбосынова Б

5

Тұрғын Гүлнұр

оқушы

Бәйтерек

2 дәрежелі

Бекбосынова Б

6

Акилбек Аяулым

оқушы

Ойсана

1 дәрежелі

Бекбосынова Б

7

Тұрғын Гүлнұр

оқушы

Ойсана

Бас жүлде

Бекбосынова Б

8

Байжанбай Әділет

оқушы

Ойсана

1 дәрежелі

Бекбосынова Б

9

Түзелбаев Нурель

оқушы

Ойсана

1 дәрежелі

Бекбосынова Б

10

Шербаева Диана

оқушы

Ойсана

2 дәрежелі

Бекбосынова Б

11

Хайруллаева Ұлдана

оқушы

Ойсана

2 дәрежелі

Бекбосынова Б

12

Амалбек Бекасыл

оқушы

Ойсана

2 дәрежелі

Бекбосынова Б

13

Құдияр Алуа

оқушы

Ойсана

2 дәрежелі

Бекбосынова Б

14

Жумадиллаева Аяулым

оқушы

Ойсана

2 дәрежелі

Бекбосынова Б

15

Сайп Ерлан

оқушы

Ойсана

2 дәрежелі

Бекбосынова Б

16

Жолтай Асылзат

оқушы

Ойсана

2 дәрежелі

Бекбосынова Б

17

Сайлау Нұрай

оқушы

Ойсана

2 дәрежелі

Бекбосынова Б

18

Азимсайлқызы Фатима

оқушы

Ойсана

2 дәрежелі

Бекбосынова Б

19

Амангельдиева Гульнара

оқушы

Ойсана

2 дәрежелі

Бекбосынова Б

20

Абдукадиров Алмас

оқушы

Ойсана

2 дәрежелі

Бекбосынова Б

21

Тавлиева Фелис

оқушы

Ойсана

3 дәрежелі

Бекбосынова Б

22

Латившахова Фелис

оқушы

Ойсана

3 дәрежелі

Бекбосынова Б

23

Булебаева Арайлым

оқушы

Ойсана

3 дәрежелі

Бекбосынова Б

24

Шералиева Жұмақиз

оқушы

Ойсана

3 дәрежелі

Бекбосынова Б

25

Туланди Жанат

оқушы

Ойсана

3 дәрежелі

Бекбосынова Б

26

Мырзаш Алина

оқушы

Ойсана

3 дәрежелі

Бекбосынова Б

27

Азат Балжан

оқушы

Ойсана

3 дәрежелі

Бекбосынова Б

28

Мұсай Балауса

Оқушы

Бәйтерек

3

Айтураева З

29

Эрхон Аяулым

Оқушы

Бәйтерек

3

Айтураева З

30

Айткулова А

Оқушы

Бәйтерек

1

Айтураева З

31

Бекмұрат Айгерим

Оқушы

Бәйтерек

2

Айтураева З

32

Билалхан Алтынай

Оқушы

Бәйтерек

3

Айтураева З

33

Мамыр Сезім

Оқушы

Бәйтерек

2

Айтураева З

34

Амалбек Нұрали

Оқушы

Бәйтерек

Бас жүлде

Айтураева З

35

Шаймерденова Назерке

Оқушы

Бәйтерек

1

Айтураева З

36

Айтураева Замира

Мұғалім

Ойсана

Алғыс хат

Айтураева З

37

Бекенов Алшынбек

Оқушы

Ойсана

1 орын

Айтураева З

38

Халықова Шұғыла

оқушы

Ойсана

1-орын

Малбаева Г

39

Тайбек Ердаулет

оқушы

Ойсана

2-орын

Малбаева Г

40

Азимсаилқызы Балауса

оқушы

Ойсана

1-орын

Малбаева Г

41

Мамытбек Жанерке

оқушы

Ойсана

1-орын

Малбаева Г

42

Пернебек Жанелья

оқушы

Ойсана

3-орын

Малбаева Г

43

Алибай Айдана

оқушы

Ойсана

2-орын

Малбаева Г

44

Кенес Нұрәли

оқушы

Ойсана

1-орын

Малбаева Г

45

Тұрсынбек Дидар

оқушы

Ойсана

3-орын

Малбаева Г

46

Амалбек Алибек

оқушы

Ойсана

3-орын

Малбаева Г

47

Санат Ақбілек

оқушы

Ойсана

2-орын

Малбаева Г

48

Сыбан Каусар

оқушы

Ойсана

Бас жүлде

Малбаева Г

49

Тасбалта Жібек

оқушы

Ойсана

2-оырн

Малбаева Г

50

Әміре Әсем

оқушы

Ойсана

3-оырн

Малбаева Г







Мұғалім аты-жөні

Авторлық бағдарлама тақырыбы

Жарияланған жылы

1

Бекбосынова Бахыт Нурмахановна

PISA, TIMSS халықаралық зерттеулерінің тапсырмалары негізінде оқушылардың математикалық және жаратылыстану оқу сауаттылығын дамыту

2020жыл

2

Малбаева Гулназ Еркебековна

Физикалық бейне тәжірибелер дайындау және оқыту процесінде пайдалану

2022жыл

3








Физика пәнінің тоқсан бойынша мониторингі

Тоқсан

Білім сапасы

Орта балы

Үлгерімі

1

I

53

3,6

100

2

II

56

3,6

100

3

III

65

3,7

100

4

IV

64

3,7

100



Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жасалған жұмыс қорытындысы

2023-2024 оқу жылында физика пәні бойынша дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жүргізілді. Оқушыларды танып білу үшін, жұмысты жақсарту мақсатында, оқушылармен жеке-жеке танысып,баланың ынтасын аудару мақсатында интерактивті әдістерді тиімді пайдалана білді.Өз бетінше оқуға ынталы,ізденгіш шығармашылық еңбекке икемді тұлға деңгейіне көтерілген шәкірттер дайындау арқылы пән мұғалімдері оқушылардың қызығушылығын арттыра білді.

Егер "білім беру жүйесі - дарынды бала" жұбы тепе-теңдікті қалпына келтірсе яғни баланың дарындылығын жеке тұлғаның өзіне жылжытуға , педагогикалық қолдау процесін құруға болады, онда дарынды балалардың табиғи өсуі үшін жағдай жасауға болады , олардың өз қызметінің субъектілері болу мүмкіндігін қамтамасыз етуге болады , бұл үнемі толыққанды , үйлесімді тұлғаның, ересек дарынды адамның дамуына әкеледі.

Соған орай I,II,III,IV-тоқсандарда зерттеу жұмыстары,деректерді жинау және жазу бөлімінен жоспарға сай, жеңілдетілген сұрақтар берді. Үлгерімі төмен оқушылар алғашқы кезде оқушылардың алдында сабақ айтуға да қысылатын. Өздерінің бойындағы өздеріне деген сенімсіздік байқалатын. Сабақ барысында тек артқы парталарға отырып, сабаққа еш қатысы жоқ сияқты отыратын.

II-тоқсанда оқушылар сұрақтарға бар мүмкіндігінше жауап беріп жүрді.
III-тоқсанда аталған оқушылардың оқушылармен, мұғаліммен әңгімелесуі, өз ойларын ашық айтуы байқала бастады. Жеке жұмыс ретінде апта күндерінде,кестеге сәйкес пән мұғалімдері мектепке шақырып отырды.Мүмкін, жекелеген пәндерге үлгерімі төмен болғанымен, өздерінің сүйікті істерімен айналысса, өз мақсаттарына жетеді деп сенемін.Дарынды оқушылар қабілеттерінің жоғары деңгейде көрсете білді.Мысалы,9а сынып оқушысы Тұрсынбай Алтынай қалалық деңгейден 2-оырн .Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен қорытынды тест жұмыстары алынды.



«Ғажайып физика »атты физика пәні апталығының қорытындысы.

103 жалпы орта білім беретін мектебімізде физика пәні бойынша 5 мұғалім қызмет етеді. Жоспарды мектеп басшысы бекітті .



Өтілетін іс-шара

сыныбы

уақыты

Жауапты мұғалімдер

1

«Ғажайып физика!» атты апталықтың салтанатты ашылуы


7-8-9-10-11 сыныптар

8.04.2024ж

сағ 12:00

Малбаева Г

Биманова Г

Базарбаева М

2

Ашық сабақ «Жұлдыздардың классфикациясы

11 «ғ» сынып

9.04.2024ж

сағ 8:00

Биманова Г

3

Ашық сабақ «Кинетикалық және потенциялдық энергия»

7 «а» сынып

10.04.2024ж

сағ 14:50

Базарбаева М

4

Ашық сабақ « Жарықтың шағылуы .Жарықтың шағылуы заңдары .Жазық айна».

8 «ғ» сынып

12.04.2024ж

сағ 8:50

Малбаева Г

5

Ашық сабақ «Резерфорд тәжірибесі .Атомның құрамы»

9 « в» сынып

15.04.2024ж

сағ 10:35

Бекбосынова Б

6

Сайыс сабақ «Кім жүйрік»

8 сыныптар

16.04.2024ж

сағ 12:00

Малбаева Г

7

Ашық сабақ «Ампер күшінің жұмысы»

10 «б» сынып

16.04.2024ж

сағ 12:10

Айтураева З

7

Сайыс сабақ «Озат физик»

10 сыныптар

18.04.2024ж

сағ 12:00

Айтураева З

Бекбосынова Г


Жоспарға сәйкес «Ғажайып физика »атты физика пәні апталығы болып өтті. ӘБ жетекшісі Бегалиева Малбаева Гулназ Еркебековна апталықтың жоспарымен таныстырды.08.04.2024ж күні апталықтың ашылу салтанаты өтіп физика пәніне арнау әндер,билер,тақпақтар айтып,оқушылар бірнеше тәжірибелер жасап,пәнге деген қызығушылықтарын арттыра білді.Көрермен ұстаздарға,оқушыларға сұрақтар қойылып,сыйлықтар таратылды.

9-сәуір күні 11 «ғ» сыныбымен Биманова Гулмира Исмадиллаевна «Жұлдыздардың классфикациясы» тақырыбында ашық сабақ өтті. Сабақ өз деңгейінде өтті. Мұғалім түрлі жаңашыл әдіс-тәсілдерді, сонымен қатар бағалаудың бірнеше түрін пайдаланып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын көрсете білді. Мұғалімнің ізденімпаздығы, түрлі көрнекіліктерді пайдалануы сабақты көркейте түсті. Оқушылар сабаққа белсене қатысты.

10-сәуір күні Базарбаева Меруерт Қазыхановна 7 «а» сыныбымен «Кинетикалық және потенциялдық энергия»тақырыбында ашық сабақ өтті. Сабақ жоспары өте жақсы құрылған, уақыт тиімділігі сақталған. Мұғалімнің ізденімпаздылығы, ұқыптылығы жұмыс барысында көрінді. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы мен ынтасы өте жақсы. Сабақ барысында барлық оқушы қамтылды. Мұғалім түрлі әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлерін пайдаланды. Сабақ жақсы деңгейде өтті.

12 –сәуір күні Малбаева Гулназ Еркебековна 8 «ғ» сыныбымен « Жарықтың шағылуы .Жарықтың шағылуы заңдары .Жазық айна».тақырыбында ашық сабақ өтті. Мұғалім сабақ барысында түрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланды. Мұғалімнің ізденімпаздылығы, ұқыптылығы жұмыс барысында көрінді . Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы байқалды. Мұғалім мен оқушы арасында жақсы байланыс бар.

15-сәуір күні Бекбосынова Бахыт Нурмахановна 9 «в» сыныбымен «Резерфорд тәжірибесі .Атомның құрамы» тақырыбында ашық са бақ өтті. Мұғалім тақырыпқа сай көрнекіліктерді дайындаған. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы жақсы. Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай таңдалған. Сабақ жоспары жақсы құрылған. Мұғалім мен оқушылар арасында жақсы қарым-қатынас бар.

16-сәуір күні Айтураева Замира 10«б» сыныбымен «Ампер күшінің жұмысы»тақырыбында ашық сабақ өтті. Мұғалімнің жоспары жақсы құрылған. Оқу жоспарына сай сабақ жоспары жасалып, сабақ өз деңгейінде өтті. Сабақ барысында бағалаудың бірнеше түрі қолдалынып, түрлі жаңаша әдіс-тәсілдер пайдаланылып сабақтың тақырыбын жақсы ашты. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы жақсы. Мұғаліммен қарым-қатынасы жақсы деңгейде.

16 сәуір - күні Малбаева Гулназ Еркебековна 8 –сыныптар арасында «Кім жүйрік» интеллектуалды сайысын өткізді. Сайыс барысында түрлі салалар мен пәндер қамтылды. Төрт сыныптан төрт топ құрылып сайысқа оқушылар белсене ат салысты. Оқушылардың физика пәніне деген қызығушылығы көрінді. Барлық қатысушылар өз білімін көрсетіп, белсенділік танытты. Сайыс соңында оқушылар жинаған ұпайларына сай мадақтамамен және түрлі сый-сияпаттармен марапатталды.

19-сәуір күні физика пәні апталығының жабылу салтанаты өткізілді. Жабылу салтанатына барлық пән бірлестігі мұғалімдері ат салысты. Апталыққа қатысқан оқушылар мен сыныптар мақтау қағаздарымен марапатталды. Үздік ашық сабақ пен сабақтан тыс іс-шара өткізген мұғалімдер де марапатталды.

Жалпы физика пәні әдістемелік бірлестігінің апталығына мектеп директоры, директордың оқу ісі жөніндегі және әдістемелік істер жөніндегі орынбасарлары, сонымен қатар басқа да пән мұғалімдері және де физика пәні бірлестігінің мұғалімдері толығымен қатысып, өтілген ашық сабақтар мен іс-шараларға өз пікірлерін білдіріп, ұсыныстарын айтып өтті. Қорыта келе, мектеп директоры физика пәні апталығын өз деңгейінде өтті деп қорытындылады. Үздік өтілген ашық сабақтарды семинар сабақтарға ұсынып, баспа түрлеріне жариялауды ұсынды. Бірлестік отырысы барысында апталық қорытындысы шығарылды. Жіберген қателіктер мен ұсыныстар айтылды.



Физика мұғалімдерінің

білім жетілдіру курсынан өту қорытындысы


Біліктілік - тиісті кәсіби қызмет түрі шеңберінде жұмыстарды орындау үшін қажетті кәсіби білім, іскерлік, дағды және жұмыс тәжірибесінің жиынтығы.

Педагогтердің біліктілігін арттыру - оқыту мен оқыту сапасын арттыру үшін жаңа білім алуға, сондай-ақ бұрын алған кәсіби білімдерін, біліктерін, дағдылары мен құзыреттерін қолдауға, кеңейтуге, тереңдетуге және жетілдіруге мүмкіндік беретін кәсіптік оқыту нысаны.

Педагогтердің біліктілігін арттыру ұйымы - үздіксіз білім беру жүйесінде педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламаларын іске асыратын ұйым.

Педагог қызметін курстан кейін қолдау - педагогтің кәсіптік құзыреттілігін оның курстан кейінгі қызметін үздіксіз мониторингтеу және әдістемелік, консультациялық көмек көрсету арқылы дамытуды қамтамасыз ететін ісшаралар жүйесі.

Курстарды аяқтаған тыңдаушыларға Ұйым осы Қағидаларға 4- қосымшаға сәйкес нысан бойынша білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісіліп, тақырыптары мен сағат көлемі көрсетілген біліктілікті арттыру курстарының тақырыбы бойынша сертификат береді.

103 жалпы орта білім беретін мектебінде 2023-2024 оқу жылының қыркүйек айында «Өрлеу» БАҰО Биология,химия мұғалімдерінің пәндік -құзіреттіліктерін дамыту.7-9сыныптағы қиын тақырыптар бойынша Айтураева Замира және Бекбосынова Бахыт , сертификаттарын алды.Курс барысында теориямен, топтық жұмыстың тиімділігі ,оқыту әдістері мен нысандары,сабақ құрылымы сыни тұрғыдан ойлау, оқыту әдістері, рефлексия мен кері байланыс, АКТ-ны пайдалану, рефлексивті оқыту, бағалау түрлері, ықшам сабақ жоспарларын қалай құру керектігін жасап үйренді.

Қалған мұғалімдер алдыңғы оқу жылдарында оқып, сертификатталған.


Физика пәні мұғалімдернің

аттестациядан өтетін мұғалімдердің жұмыстарының қорытындысы

Аттестаттау – педагогтердің біліктілік деңгейін анықтау мақсатында жүргізілетін рәсім, оның нәтижелері бойынша осы Қағидаларға сәйкес біліктілік санаттары беріледі (расталады).

Аттестатталушы – осы Қағидаларға сәйкес біліктілік санатын беруге (растауға) ("Педагог лауазымдарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген Педагог лауазымдарының тізбесіне сәйкес (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20400 болып тіркелген) үміткер педагог.

Аттестаттау комиссиясы – педагогтерді аттестаттау рәсімін жүргізетін уәкілетті алқалы орган.

Аттестаттау кезеңі – біліктілік санатын соңғы берген (растаған) күннен бастап келесі аттестаттау мерзімі басталғанға дейін немесе мерзімінен бұрын аттестаттау үшін шарттар болған жағдайдағы уақыт аралығы.

Біліктілікті бағалау – білім беру ұйымдарының педагог материалдарының (портфолио) біліктілік сипаттамаларына сәйкестігін қарауы.

Педагогтің білімін бағалау – осы Қағидаларға сәйкес педагогтің білім деңгейін анықтау мақсатында өткізілетін тестілеу рәсімі.

Педагог кадрларды аттестаттау мақсаты: Педагог кадрлардың кәсіби біліктіліктерінің өсуі бағытындағы жұмыстарды ұйымдастыру және педагог қызметкер еңбегінің біліктілігі мен кәсіптілігін, сапасын арттыруға ынталандыру.

Аттестаттау педагогтердің барлық лауазымдары үшін:

  • Біліктілік бағасын;

  • ПББны (педагог білімін бағалау);

  • Қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтауды қамтиды.

Физика пәндері әдістемелік бірлестігінің аттестациядан өтуге өтініш берген мұғалімдер тізімі:

1.Малбаев Г.Е

2.Базарбаева М.К

3.Бекбосынова Б.Н

Мектеп педагогикалық кеңесінің аттестаттау комиссиясын бекітті. Аттестаттаудың мақсаттары, аттестаттау комиссиясының қызметінің қағидалары туралы түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Кәсіптік қызметтің нәтижелілігіне өзіндік болжамдау, мұғалімдер соның негізінде өтініштерді толдтырды. Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің педагогикалық қызметіне талдау жасалды. Жеке іс тәжірибе жинақтау жөнінде кеңестер берілді. Аттестаттау комиссиясының отырысы өткізілді. Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің құжаттары қалалық аттестаттау комиссиясының қарауына өткізілді.



Халықаралық ББЖМ зерттеу жұмысының қорытындысы

Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг /ббжм/ білім беру ұйымынаи   тәуелсіз оқыту сапасына маниторинг түрлерінің бірі болып табылады. Орта білім беру ұйымдарындағы ББЖМ-ны жүргізу үшін тест тапсырмаларының мазмұны жалпы білім беретін оқу бағдарламаларының негізінде әзірленді, олардың мазмұны көрсетілген бағдарламалардың шеңберінен шықпады.
   2023-2024 оқу жылында 9 сыныпта 42 білім алушыға  ББЖМ-ға дайындық жұмысына қамтылған. ББЖМ-ға дайындық мақсатында қыркүйек, қазан,қараша,желтоқсан,қаңтар,ақпан,наурыз айларында  9 сыныптар бойынша пән мұғалімдері тақырыптық тесттер алып, қосымша сабақтар кестесіне сәйкес дайындық жұмыстарын жүргізді.  ББЖМ-ға дайындық кезінде пәндер бойынша тест спецификацияларын,ҚР Білім және ғылым министрлігінің оқу үдерісіне пайдалануға ұсынған оқулықтарын басшылыққа ала отырып дайындық жүргізді. Себебі ББЖМ-да жүргізілетін кешенді тестілеудегі тапсырмалар саны мен мазмұны, тестілеуге бөлінетін уақыт әр пән бойынша тесттің спецификациясына сәйкес айқындалады.Барлық сыныптар бойынша ББЖМ-ға дайындық жұмыс жоспарлары мен тест тапсырмалары жоғарыда айтылған спецификацияларға сәйкес дұрыс жасалынды.ББЖМ мектепте 17-ші сәуір күні онлайн форматта зум арқылы өтті.Оқушылар өз деңгейінде тапсырмаларға жауап берді.Физика пәні 8 сұрақтан тұратын тест тапсырмаларын орындады. Тапсырмалар саны мен нысаны, сондай-ақ тестілеуге бөлінетін сағат саны тест спецификациясында айқындалды және уәкілетті орган бекітті. Тестілеу барысында білім алушылар үйлестірушілердің нұсқауларын орындауға міндеттелді. Тестіленуші адамдар басқа тестіленуші адамдармен сөйлеспей, қағаз,электрондық және өзге де ақпараттарды қолданбай тапсырып шықты.Тестілеуден өту кезінде тестіленуші калькуляторды, анықтамалық әдебиетті (Менделеев кестесі мен тұздардың ерігіштігі кестесінен басқа), электрондық жазба кітапшаларын және қабылдайтын-беретін электрондық құрылғыларды (оның ішінде ұялы телефондар мен өзге де электрондық жабдықтарды) пайдаланбады.ББЖМ аяқталғаннан кейін алты ай ішінде Ұлттық үйлестірушінің интернет-ресурсында өзіндік талдау жүргізу мақсатында зерттеушілер үшін қатысушылардың иесіздендірілген тестілік және сауалнамалық деректер базасы жарияланады.



Қорытынды:

2023-2024 оқу жылында пән бірлестігінің мұғалімдері мемлекеттік стандартқа сай оқушыларға сабақтар жүргізіп, түрлі-әдіс тәсілдерді тиімді пайдалана отырып сабақ жүргізді. Сабақтан тыс әр түрлі әс-шаралар ұйымдастырып, қоғамдық жұмыстарға оқушыларды ұйымдастырып, қатыстырып отырды. Мектепішілік, қалалық олимпиадаға оқушыларды қатыстырып марапаттарға ие бола білді. Дарын орталығының ұйымдастырумен өткен ғылыми жобаларға оқушылар дайындып, мектепішілік кезеңіне, одан аудандық кезеңіне қатыстырды. Оқушыларды көрмелерге, эко орталықтарға, кітапхана мен демалыс орындарына алып барып, сабақпен қатар демалып, қызықты оқу күндері өтуіне өз үлестерін қоса білді.





Физика пәні әдістемелік бірлестігінің

2024-2025 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары



І бөлім. Оқыту үрдісін ұйымдастыру

Р/с

Жұмыстың негізгі бағыттары

Орындалу мерзімі

Жауаптылар

1

Әдістемелік бірлестіктің жылдық жоспарын құру және отырыстарын ұйымдастыру 

тамыз

ӘБ жетекшісі және мүшелері

2

Оқылатын оқулықтарды анықтау, оқыту бағдарламасын жасауға арналған оқыту әдістемелері туралы таныстыру. Мұғалімдердің сағат жүктемесін анықтау

Тамыз

ӘБ жетекшісі және мүшелері

3

Күнтізбелік жоспарларының бағдарлама талаптарына сай екендігін анықтау. Бекітуге ұсыну

тамыз

ӘБ жетекшісі және мүшелері

4

Әр мұғалімнің шығармашылық тақырыбын анықтау

Қыркүйек

ӘБ жетекшісі

5

7-11 физика жылына қойылатын талаптарды, өзгерістерді талдау

Қыркүйек

ӘБ жетекшісі және мүшелері

6

Оқушылардың жаратылыстану бағытындағы пәндерге дарындылығын анықтау жұмыстарын жүргізу. Дарынды балалар тобын құру.

Қыркүйек, қазан

ӘБЖ

Пән мұғалімдері

7

Үлгерімі төмен оқушыларды анықтау және олармен қосымша жұмыс жүргізу жоспарын құру

Жыл бойы

ӘБЖ

Пән мұғалімдері

8

Физика сабақтарында үш тілде сабақ жүргізу процесін талқылау, түсініктеме жұмыстарын жүргізу

қыркүйек

ӘБ жетекшісі

9

Мектепішілік олимпиадасын өткізу және қалалық олимпиадаға дайындық барысы

қазан

ӘБЖ

Пән мұғалімдері

10

Физика апталығын өткізу

Сәуір

ӘБЖ

Пән мұғалімдері

11

Тоқсандық, жартыжылдық жылдық есептерді өткізу

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

ӘБЖ

Пән мұғалімдері

12

Оқушыларды  аудандық олимпиадаға қатыстыруға дайындық жүргізуді ұйымдастыру

Қараша

ӘБЖ

Пән мұғалімдері


13

Физика мұғалімдерінің семинар, конференция т.б іс-шараларға қатысуын ұйымдастыру

Жыл бойы


Пән мұғалімдері












ІІ бөлім.

Кәсіби өсу және педагогикалық шеберлігін шыңдау

Р Р/С

Атқарылатын жұмыстар

Мерзімі

Жауапты

1

Өзара сабаққа қатысу


Тоқсан сайын

ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері

2

Оқу көрсеткішінің мониторингісін ұйымдастыру.

Тоқсандық қорытынды бойынша білім сапасы мен бақылау жұмыстарын қорытындылау



2

Кәсіби басылымдардағы үздік мақалаларға талдау жүргізу

Жыл бойы

ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері

3

Педогоикалық шеберлікті арттырутмақсатында қалалық семинарларға қатысу

жыл бойы

ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері

4

Мектепішілік бақылау және басқару жүйесі бойынша 7-11 сыныптардан физика пәндерінен БЖБ, ТЖБ жұмыстарын алу

ҰБТ және ОЖСБ бойынша оқушыларды тестке дайындық жұмыстарын жүргізу және мониторинг жасау

Тоқсан сайын

ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері

5

Физика әдістемелік бірлестігінің апталығын өткізу жұмыс жоспарын жасап, бекіту

Желтоқсан

ӘБ жетекшісі және мүшелері

6

физика пәндері бойынша үш тілде сабақ жүргізу және мониторингісін шығару

Жылдың соңында


ІІІ бөлім

Озық тәжірибені зерттеу, жинақтау, насихаттау және деңгейлік бағдарлама бойынша сертификатталған мұғалімдерден тәжірибе алмасу жұмыстарын ұйымдастыру

Р/С

Атқарылатын жұмыстар

Мерзімі

Жауапты

1

Оқушылардың жаратылыстану бағытындағы пәндерге дарындылығын анықтау жұмыстарын жүргізу. Дарынды балалар тобын құру

Қыркүйек

ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері

2

Оқушылардың дарындылығын дамыту үшін жүргізілетін жұмыс жоспарын құру.

Қыркүйек

ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері

3

Дарынды балаларды ғылыми-практикалық конференцияларға, семинарларға қатыстыру


Жыл бойы

ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері

4

Оқушыларды ғылыми-жоба сайыстарына қатыстыру

Жыл бойы

ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері

5

Дарынды оқушыларды аудандық республикалық олимпиадаларға қатыстыру

Жыл бойы

ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері

6

Шығармашылық жұмыстармен айналысатын мұғалімдердің жұмыстарын жинақтау, тарату


Сәуір

ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері

7

Мұғалімдердің шығармашылық конкурстарына қатысуын ұйымдастыру


Жыл бойы


ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері


8

Біліктілік санатын көтеру үшін аттестациядан өтуге өтініш берген мұғалімдер тізімін жасау


Жыл бойы


ӘБ жетекшісі




Физика пәндерінде үш тілде сабақ жүргізудің нәтижесі.



Сәуір



ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!