Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Физика-менің өмірімде
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қолданбалы курс бағдарламасы
«Физика –менің өмірімде»
Ақадыр 2021
Құрастырушы:
-
Шахар С.А. - Қарағанды облысы,Шет ауданы, Ақадыр кенті, Мәншүк Мәметова атындағы ЖББМ, физика пәнінің мұғалімі
Рецензент:
-
Алмагамбетова А.М. - Қарағанды облысы,Шет ауданы, Ақадыр кенті, Мәншүк Мәметова атындағы ЖББМ, математика пән мұғалім
Физика курсының ұсынылып отырған бағдарламасы физика пәнінің жалпы мақсаттарын және оқушылардың қабілеттілігінен, қызығушылығынан және болашақ мамандық таңдау мүддесінен туындайтын арнайы мақсаттарын ескере отырып дайындалды.
Бағдарлама мемлекеттік білім стандартының негізінде жасалып, білім беру жүйесін сапалы деңгейге көтеруді көздейді.Қазіргі білім беру жүйесінің 12 жылдық білім беруге көшуі болашақта білім беру жүйесін ізгілендіре түсуді, жалпы білім берудің этникалық, мәдени демографикалық және әлеуметтік-эканомикалық ерекшеліктерін ескеруді көздейтіндіктен, бұл бағдарламада оқушыны келешек өмірге дайындау, білім алу және кәсіби бағыт - бағдарының қалыптасуына арналған.
Түсінік хат
Физика пәні қоршаған дүниенi ғылыми түсiнудiң iргетасы болып табылады, оқушылардың табиғат пен техника құбылыстарын зерттей және түсiндiре алу бiлiктерімен қарулануына, қоғамның экономикалық және мәдени дамуындағы ғылымның ролін түсінуге, табиғаттың бөлігі ретінде адамға табиғат дүниесін ғана емес, ондағы өзінің орнын да саналы түсінуге ықпал етеді.
Физика пәні бойынша олимпиадаға қатыса отырып, оқушылар мектеп курсы бойынша алған білімдерін тексеріп қана қоймай, сонымен бірге толықтыру, бұрын беймәлім болып келген дүниенің сырына қанығып, «білемін» деген дүниені жаңа қырынан тану мүмкіндігіне ие болады.
Физика курсының ұсынылып отырған бағдарламасын физика пәнінің жалпы мақсаттарын жәнеоқушылардың қабілеттілігінен, қызығушылығынан және кәсіптік болашақ мамандық таңдау мүддесінен туындайтын арнайы мақсаттарын ескере отырып дайындалды.
Бағдарлама физиканың мемлекеттік білім стандартының негізінде жасалып, білім беру жүйесін сапалы деңгейге көтеруді көздейді.Қазіргі білім беру жүйесінің 12 жылдық білім беруге көшуі болашақта білім беру жүйесін ізгілендіре түсуді, жалпы білім берудің этникалық, мәдени демографикалық және әлеуметтік- эканомикалық ерекшеліктерін ескеруді көздейтіндіктен, бұл бағдарламада оқушыны келешек өмірге дайындау, білім алу және кәсіби бағыт- бағдарының қалыптасуына арналған.
Жалпы білім беретін физика курсының барлық бөлімдерінің негізгі формулалары мен жиі қолданылатын заңдары және шығармашылық жұмыстар, баяндамалар жасау, әлемнің физикалық бейнесінің біртұтастығы, ондағы адамның орны мен ролі жайлы көзқарас қалыптастырады.
Курстың негізгі мақсаты:
- Оқушылардың физика пәні бойынша білім деңгейін көтеру, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, жүйелі оқудың қажеттілігін ұғындыру, алған білімін тексеруге мүмкіндік беру.
Курс жұмысының міндеттері:
- коммуникациялық технологиялар мен зерттеулердің арқасында оқушылардың шығармашылық әлеуетін арттыру;
- қабілетті жастардың зияткерлік дамуы мен білім алуын жалғастырып, кәсіптік бағдар алуына жағдай жасау, қолдау көрсету;
- Физикалық білім алу, қоршаған ортаны қорғау және табиғат құндылықтарын тиімді пайдалану, қоғам және адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру;
Курс мүмкіндіктері:
· Физиканың теориялық мәнділігі мен практикалық бағытталу арасындағы байланыстардың айқындалуы.
· Оқушылар мен ата- аналардың жалпы білім алу деңгейінде өз қажеттіліктерін жүзеге асыруда таңдау құқығына ие болуы.
· Тұлға, қоғам, мемлекет қажеттіліктеріне сәйкестігі.
· Физика ғылымы мен кәсіби мамандықтар арасындағы заңдылықтардың өзара байланысы.
· Оқушы бойындағы табиғи дарын мен қабілеттерін зерттеу мен дамыту.
· Оқушының болашақ еңбек жолын дұрыс таңдау мүмкіндігі.
· Ғылыми білімдерді өз бетінше игеруді және қолдануды, физикалық құбылыстарды бақылау мен түсіндіруді өз бетінше зерттеулерді жүргізулерді қалыптастыру.
· Жаңа технологияландырылған әлемде бағдар ала білуді, яғни білімді күнделікті өмірде жеке басы үшін маңызды мәселелерді шешуге қолдана білу
Оқушылардың меңгеруге тиіс білімдері мен дағдылары:
-физикалық құбылыстарды талдау;
-физика пәніне қызығушылық, физикалық есептерді шығаруға жаттығу;
-физикалық экспериментті жүргізу, физикалық шамаларды тура және жанама әдістермен өлшеу.
Біліктері:
-оқушының студенттің материалмен өз бетімен жұмыс жасауы;
-алған өлшеу нәтижелерін талдап, жүйелей;
-физикалық есептерді шығара алу, талдау;
-қарапайым есептер құрастыра білу;
-есеп шығарудың аналитикалық,графиктік, эксперименттік меңгеру;
-есеп шығаруды бастамас бұрын, физикалық құбылысты сипаттап, анықталатын физикалық шаманың өлшем бірлігін «ХБЖ» тексере білу керек.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың тақырыпты жетік меңгеріп, физика ғылымының көп ашылмаған сырларын біліп отырады.Бірі танғалдыратын,бірі естен таңдыратын,ал кейбірі ойға жеткізетін сырларын біліп жатады.
Қолданбалы курстың күнтізбелік жоспары 11 сынып оқушыларына арналған.
Барлығы 34 сағат (аптасына 1 сағат)
№ |
Курс мазмұны |
Сағат саны |
Мерзімі |
І бөлім. Физика – су көлігінде. 4 сағат. |
|||
1 |
Денелердің жүзу шарттары. Ареометрлер. Су көлігі. Архимед күші. Судың қасиеттері. Бернулли заңы. Толқындық қозғалыс. Ультрадыбыстар, инфрадыбыстар және олардың қолданылуы. |
3 |
|
2 |
Жаттығу есептерін шығару. |
1 |
|
ІІ. Физика медицинада. 3 сағат |
|||
3 |
Қысым. Адамның қан қысымын өлшеуге арналаған құралдың құрылысы және жұмыс істеу принципі. Көздің құрылысы. Алыстан көргіштік және жақыннан көргіштік. Көзілдірік. Никотиннің көру қабілетіне әсері. |
2 |
|
4 |
Зерттеу жұмысы. «Жүректің соғу периодын және жүректің атқаратын механикалық жұмысын, қуатын анықтау» |
1 |
|
ІІІ. Физика және метеорология. 2 сағат |
|||
5 |
Стратостат. Атмосфера құрылысы және ондағы жүретін процестер. Найзағай және оның түрлері. Магнит өрісі және қасиеттері. |
1 |
|
6 |
Зерттеу жұмыс. «Атмосфералық қысымды, ауаның ылғалдылығын және температурасын өлшеу.» |
1 |
|
ІV.Физика және конструктор – механик. 2 сағат |
|||
7 |
«Робот» макетін құрастырудың тиімді жолдары. |
1 |
|
8 |
Жаңа механизмдер моделін құрастыру. |
1 |
|
V. Физика архитектор мамандығында. 3 сағат |
|||
9 |
Құрылыс алаңдарын жоспарлаудағы физфкалық заңдылықтарды қолдану аясы. Деформация. Үйкеліс күші. Ауырлық күші. Есептер шығару. |
2 |
|
10 |
Тест. «Мен және менің өмірлік жоспарларым» |
1 |
|
VI. Физика және суретке түсіру қызметі. 3 сағат |
|||
11 |
Қарапайым фотоаппараттың құрылысы. Қазіргі заманғы фотоаппараттың физфкалық негіздері. Фотосуретті үлкейту. Фотосуретке түсіру. Шығару. |
1 |
|
12 |
Кванттық физика. Фотоэффект құбылысы. Фотоэффект құбылысын техникада пайдалану. Есептер шығару. |
2 |
|
VII. Физика және өрт қауіпсіздік қызметінде. 2 сағат |
|||
13 |
Электр құбылыстары. Электр өткізгіштердің қысқа тұйықталуы – өрт қауіпінің негізгі себебі. |
1 |
|
14 |
Өздік жұмыс. Хабарлама дайындау: «Неге от өздігінен өшпейді?», «Неліктен су отты өшіреді?», «Отты өшіру тәсілдері.» |
1 |
|
VIII. Физика және цирк. 3 сағт |
|||
15 |
Қисық сызықты қозғалыс. Материялық нүктенің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысы. Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар. Центрге тартқыш үндеу. Есептер шығару. |
2 |
|