Материалдар / Физика пәні бойынша функционалдық сауаттылықты арттырудың тиімді жолдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Физика пәні бойынша функционалдық сауаттылықты арттырудың тиімді жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Функционалдық сауаттылықтың тиімді жолдарын көрсету, сабақ барысында қолдану. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту, өз бетінше оқуға, жұмыс жасауға дағдыландыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Тамыз 2021
435
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Физика пәні бойынша функционалдық сауаттылықты арттырудың тиімді жолдары



Тәуелсіз ел тірегі - білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған мәселе – нәтижелі білім беру, білім сапасын арттыру және рухани дүниесі бай жан-жақты дамыған тұлға тәрбиелеу, оқытудың жаңа технологиясын енгізу, білім беруді ақпараттандыру. Бүгінгі ақпараттандыру заманында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту білім берудің ең жоғарғы мақсаттарының бірі болып отыр.

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен іс - тәжірибе жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау» деп атап көрсетілген.

  • Функционалдық сауаттылық дегеніміз - адамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы, бүгінгі

  • жаhандану дәуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы. Ондағы басты мақсат жалпы білім беретін мектептерде

Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене және рухани тұрғысынан

дамыған азаматын қалыптастыру, оның әлемде бейімделуі болып

табылады.

Shape1

Шығармашылық қабілетін толық іске асыру


Shape11 Shape9 Shape10 Shape7 Shape8 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2

Баланы өзіне жақын тарту

Келешегін анықтауға дайын болуы

Оқушылардың жан-жақты дамуы

Өз пікірі мен ойын ашық жеткізу

Функционалдық сауаттылық
























Қазіргі қоғамымызда болып ждатқан түбірлі өзгерістерге байланысты әрбір мұғалім оқытудың қилы әдістері мен технологияларын білуі қажет.

Әдіс дегеніміз – мұғалімнің белгілі бір мақсатқа жетудегі іс-әрекеті, ал технология – көптеген әдістердің жиынтығы.

Shape12

Технология



Shape14 Shape13



Shape15

Түпкі нәтижеге анықталады



Shape16 Shape17 Shape18

Объективтік әдістер арқылы тексеріледі

Мұғалім дайындықсық келе алмайды

Оқу іс-әрекетінің түрі, мазмұны көрсетілген жоба жасалады








Міндеті:


1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту;

2. Өз бетінше оқуға, жұмыс жасауға дағдыландыру;

3. Өз ісіне сенімділігін арттыру, жылдам, тез ойлануға үйрету.


Менің жұмыс тәжірибемнің мақсаты:

Физика сабағында бағдарлама материалын сапалы   меңгерту  үшін оқыту мен жазу арқылы сыни  тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясы арқылы және басқа да белсенді педагогикалық технологиялардың әдістерін кірістіре отырып, оқушыларды бір – бірімен пікірлесе білуге, ойларын нақты, ашық жеткізе білуге , тұжырымдарын жасауға үйрету.



7-сыныпта физикадан «Күш. Деформация. Гук заңы» тақырыбын өткенде «Блум таксономиясын» қолдандым. «FILA» кестесін толтыру арқылы өткен тақырыптарды еске түсірдім.

1.Білу: «Ньютон алмасы» - «Бізге жеткен аңыз бойынша алма ағашының көлеңкесінде жел екпінінен алманың жерге үзіліп түскенін ойлана бақылап отырған Ньютонға әлемдегі барлық денелердің арасында өзара тартылыс күшінің бар болуы туралы ой келген дейді. Ньютонның әзілі бойынша оның басына түскен алма қажетті формуланы қорытып шығаруына себепші болған».


FILA нәтижесі:

Іс – әрекет жоспарын жасақтайды;

Мәтінді түсініп оқиды;

Ойлау қабілеті дамиды;

АКТ – мен жұмыс жасайды;

Ізденуге жетелейді, қызығушылығы артады;

Мәтінді толық талдайды;

Түйін жасай біледі.

Shape19

FILA кестесі




фактілер

идеялар

сұрақтар

Іс-әрекет жоспары

  1. алма ағашы

  2. И.Ньютон

  3. Алманың құлап түсуі

  4. Күш

  • Жел екпінінен алманың жерге түсуі

  • Әлемдегі барлық денелерге күш әсер етеді


  1. И.Ньютон кім?

  2. Ньютон нені анықтады?

  3. Ньютон басына түскен алманың күшті анықтауда себебі қандай?



  1. И.Ньютон туралы мәліметтер жинау?

  2. Күш, күштің түрлері, олардың әрекетін анықтау.

  3. Күштің кез-келген денеге әрекет ету туралы слайд дайындау





«Бестік» диктант


Shape20 Берілгені

Shape22 Shape21 Shape24 Shape23 Формула 5 ХБЖ



Жауабы Шешуі



Қорытынды: Ұлы ағартушы Ы. Алтынсариннің «Егер балалар бірдеңе түсінбейтін болса», оқытушы оларды кіналауға тиіс емес, оларға түсіндіре алмаған өзін кіналауға тиіс» – деген қанатты сөздерді ұмытпауымыз керек.
Қазіргі таңда мұғалімнің негізгі ұстанған мақсаты - білімнің жаңа үлгісін жасап, белгілі бір көлемдегі білім мен білік дағдыларын меңгерту, оқу материалын қаншалықты деңгейде меңгергенін бақылаудың сан түрлі жаңа әдіс – тәсілдерін іздестіру, жаңа технологияларды сабақта тиімді пайдалана білу.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!