Физика пәнін меңгертудің жан-жақты әдіс-тәсілдері» бағдарламасына негізделген оқыту әдістемесі Жумагулова М.Б, №87 орта мектебі, Қызылорда облысы, Қазақстан Республикасы
Мақалада жалпы білім беретін мектепте физика пәнін оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері қарастырылады. Оқытуда жаңа технологияларды пайдалану, оқушылардың ғылыми ойлауын дамыту, білім сапасын арттыру жолдары талданады. Авторлар физика пәнін меңгертуге бағытталған практикалық тапсырмалар, қалыптастырушы бағалау, дидактикалық ойындар мен зерттеушілік әдістерді қолданудың маңызын сипаттайды. Мақалада оқушылардың жеке қабілетін ашуға мүмкіндік беретін проблемалық, эвристикалық және зерттеушілік оқыту әдістері кеңінен талданған.
Кіріспе
Физика пәні – табиғат заңдылықтарын тануға бағытталған маңызды жаратылыстану ғылымдарының бірі. Оны тиімді оқыту оқушылардың логикалық ойлауын, ғылыми дүниетанымын және практикалық дағдыларын қалыптастырады. Қазіргі заманғы білім беру жүйесі оқытудың мазмұны мен әдіснамасына жаңаша қарауды талап етеді. Осы мақалада біз авторлық бағдарлама негізінде физика пәнін оқыту тәжірибесін талдаймыз.
Зерттеуде әдістемелік құрал мазмұны негізінде сапалық талдау жүргізілді. Физика сабақтарында қолданылатын түрлі әдістер (түсіндірмелі-иллюстративтік, репродуктивтік, проблемалық, эвристикалық және зерттеушілік) және оларды сабақта қолдану ерекшеліктері сарапталды. Қосымша ретінде сынып тақтасын, кестелерді, үлестірмелі материалдарды және техникалық оқыту құралдарын қолдану тиімділігі қарастырылды.
Оқытудың әрбір әдісінің тиімділігі оқушылардың жас ерекшелігі мен танымдық қабілетіне сай анықталды. Жоғары сыныптарда оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған зерттеушілік тапсырмалар кеңінен қолданылуда. Мысалы, физикалық құбылыстарды модельдеу, тәжірибелер жүргізу және есептер шығару арқылы білімдерін тереңдету байқалды. Эвристикалық сұрақтар мен проблемалық жағдаяттар оқушылардың сыни ойлауын дамытуға ықпал етті.
Физиканы оқытуда дәстүрлі әдістер мен заманауи технологияларды ұштастыру маңызды. Әсіресе, оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін практикалық сабақтар мен жобалық жұмыстардың рөлі ерекше. Сондай-ақ, физиканың техникамен, биологиямен, химиямен байланысын көрсету – пәнаралық интеграцияның тиімді тәсілі. Бұл оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, болашақ мамандығына бағыт береді.
Физика пәнін оқытуда түрлі әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану арқылы оқушылардың білім сапасы мен ғылыми дүниетанымын арттыруға болады. Авторлық бағдарлама негізінде ұсынылған әдістемелік ұсыныстар мектеп мұғалімдері үшін құнды ресурс болып табылады. Бұл материалдар мұғалімдерге жаңа педагогикалық тәсілдерді меңгеруде, тәжірибелік оқыту элементтерін сабаққа енгізуде көмектеседі.
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
-
Жумагулова М.Б. және т.б. Физика пәнін меңгертудің жан-жақты әдіс-тәсілдері. – Алматы: Айзере, 2022. – 92 б.
-
Халықаралық STEM білім беру әдістемелері. – Астана: ҰБА, 2021.
-
Қожабекова А.Ф. Жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі. – Алматы: Білім, 2020. – 312 б.
-
Bloom, B.S. Taxonomy of Educational Objectives. – New York: David McKay Company, 1956.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Физика пәнін меңгертудің жан-жақты әдіс-тәсілдері» бағдарламасына негізделген оқыту әдістемесі
«Физика пәнін меңгертудің жан-жақты әдіс-тәсілдері» бағдарламасына негізделген оқыту әдістемесі
Физика пәнін меңгертудің жан-жақты әдіс-тәсілдері» бағдарламасына негізделген оқыту әдістемесі Жумагулова М.Б, №87 орта мектебі, Қызылорда облысы, Қазақстан Республикасы
Мақалада жалпы білім беретін мектепте физика пәнін оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері қарастырылады. Оқытуда жаңа технологияларды пайдалану, оқушылардың ғылыми ойлауын дамыту, білім сапасын арттыру жолдары талданады. Авторлар физика пәнін меңгертуге бағытталған практикалық тапсырмалар, қалыптастырушы бағалау, дидактикалық ойындар мен зерттеушілік әдістерді қолданудың маңызын сипаттайды. Мақалада оқушылардың жеке қабілетін ашуға мүмкіндік беретін проблемалық, эвристикалық және зерттеушілік оқыту әдістері кеңінен талданған.
Кіріспе
Физика пәні – табиғат заңдылықтарын тануға бағытталған маңызды жаратылыстану ғылымдарының бірі. Оны тиімді оқыту оқушылардың логикалық ойлауын, ғылыми дүниетанымын және практикалық дағдыларын қалыптастырады. Қазіргі заманғы білім беру жүйесі оқытудың мазмұны мен әдіснамасына жаңаша қарауды талап етеді. Осы мақалада біз авторлық бағдарлама негізінде физика пәнін оқыту тәжірибесін талдаймыз.
Зерттеуде әдістемелік құрал мазмұны негізінде сапалық талдау жүргізілді. Физика сабақтарында қолданылатын түрлі әдістер (түсіндірмелі-иллюстративтік, репродуктивтік, проблемалық, эвристикалық және зерттеушілік) және оларды сабақта қолдану ерекшеліктері сарапталды. Қосымша ретінде сынып тақтасын, кестелерді, үлестірмелі материалдарды және техникалық оқыту құралдарын қолдану тиімділігі қарастырылды.
Оқытудың әрбір әдісінің тиімділігі оқушылардың жас ерекшелігі мен танымдық қабілетіне сай анықталды. Жоғары сыныптарда оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған зерттеушілік тапсырмалар кеңінен қолданылуда. Мысалы, физикалық құбылыстарды модельдеу, тәжірибелер жүргізу және есептер шығару арқылы білімдерін тереңдету байқалды. Эвристикалық сұрақтар мен проблемалық жағдаяттар оқушылардың сыни ойлауын дамытуға ықпал етті.
Физиканы оқытуда дәстүрлі әдістер мен заманауи технологияларды ұштастыру маңызды. Әсіресе, оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін практикалық сабақтар мен жобалық жұмыстардың рөлі ерекше. Сондай-ақ, физиканың техникамен, биологиямен, химиямен байланысын көрсету – пәнаралық интеграцияның тиімді тәсілі. Бұл оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, болашақ мамандығына бағыт береді.
Физика пәнін оқытуда түрлі әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану арқылы оқушылардың білім сапасы мен ғылыми дүниетанымын арттыруға болады. Авторлық бағдарлама негізінде ұсынылған әдістемелік ұсыныстар мектеп мұғалімдері үшін құнды ресурс болып табылады. Бұл материалдар мұғалімдерге жаңа педагогикалық тәсілдерді меңгеруде, тәжірибелік оқыту элементтерін сабаққа енгізуде көмектеседі.
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
-
Жумагулова М.Б. және т.б. Физика пәнін меңгертудің жан-жақты әдіс-тәсілдері. – Алматы: Айзере, 2022. – 92 б.
-
Халықаралық STEM білім беру әдістемелері. – Астана: ҰБА, 2021.
-
Қожабекова А.Ф. Жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі. – Алматы: Білім, 2020. – 312 б.
-
Bloom, B.S. Taxonomy of Educational Objectives. – New York: David McKay Company, 1956.
шағым қалдыра аласыз













