Химия
пәнінен жазғы мектепті аяқтау
қорытындысы бойынша талдау
Жазғы мектеп 7-8 сыныптарда
27-31 мамыр аралығында ұйымдастырылды.Жазғы мектеп жағдайында
үлгерімі төмен білім алушыларға химия пәнінен күрделі тақырыптарды
игеруге көмектестім.7-8 сыныптар ӘНХ бойынша жалпы 3 сағат
оқыды.
Қамтылған тақырыптар: Адам ағзасындағы химиялық элементтер.Тыныс алу
үдерісі. №11 зертханалық тәжірибе "Тыныс алу үдерісін
зерттеу".Пайдалы
геологиялық химиялық қосылыстар. Кен құрамы 7 сыныптада
өткізілді.Сабақтың мақсатына сәйкес оқу
мақсаттары: 7.5.1.3 адам ағзасына кіретін элементтерді (О, С,
Н, N, Ca, P, K) білу; 7.5.1.4 тыныс алу үдерісін түсіндіру7.4.2.1
Жер қыртысында көптеген пайдалы химиялық қосылыстар барын
түсіну;7.4.2.2 кейбір минералдар мен пайдалы табиғи қосылыстардың
кендерге жататынын білу;7.4.2.3 металды алу үшін кенді өңдеу
үдерісін сипаттау.8 сыныптар бойынша қамтылған
тақырыптар: Оксидтер. № 6 зертханалық тәжірибе
"Оксидтердің
қасиеттерін зерттеу"Қышқылдар .№ 7 зертханалық тәжірибе "Қышқылдардың
қасиеттерін зерттеу"Негіздер.№ 8 зертханалық тәжірибе "Негіздердің
қасиеттерін зерттеу".
Сабақтың мақсатына сәйкес оқу
мақсаттары: 8.3.4.7 оксидтердің жіктелуін және қасиеттерін білу, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру.
8.3.4.8 қышқылдардың жіктелуін,
қасиеттерін білу және түсіну,
олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру.
8.3.4.9 негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну,
олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру
27.05 күні оқушылар SPARKvue
бағдарламасымен тыныс алу ,адам ағзасындағы химиялық элементтерге
байланысты және оттек,қышқыл,негіздер PISA-ға байланысты оқу
тапсырмаларын,деңгейлік есептерін шығарды.Оқушылардың танымдық
ынтасын арттыру мақсатында сабақта «Ауа райының өзгеруі» ойынын
ойнадық.
29.05 күні магниттердің
полюстерін және қазіргі уақытта қолданылатын заманауи
құрылғылардың,оның ішінде ұялы телефонның, ноутбуктың,
мониторлардың, құлаққаптардың тыныс алу ,адам ағзасындағы химиялық
элементтерге байланысты және оттек,қышқыл,негіздер және адам
өміріне зияндылығын SPARKvue бағдарламасымен анықтады және
деңгейлік есептер шығара отырып реакция теңдеулрін жазып
үйренд.
31.05 күні оқушылар өткен
тақырыптарға байланысты өткен тақырыптарды қайталау мақсатында
деңгейлік есептер шығарды.PASCO-ның құрылғыларын SPARKvue
бағдарламасымен байланыстырып, тыныс
алу,оксидтер,негіздер,қышқылдардың қасиеттерін анықтауды
үйренді.
Сабақ үстінде шығармашылық
сипаттағы дидактикалық материалдарды,аудиовизуалды
құралдарды,бейнематериалдарды,тәжірибе жасауға қажетті
құралдарды,PASCO құрылғылары мен SPARKvue бағдарламасын
қолдандым.
Жазғы мектепте оқушылар оқу
мақсаттарын,өздеріне керек дүниелерді меңгере
білді.Себебі,оқушылардың басым бөлігі қызығушылықпен қарап іздену
үстінде болды.Кейбір оқушылар жеке PASCO-ның , SPARKvue
құрылғыларымен жұмыс істеуге өте құштарлық
танытты.