БЕКІТЕМІН
Білім
бөлімінің
Әдістемелік кабинетінің
меңгерушісі
_________________
_________________
КЕЛІСЕМІН
№ 1 Бестөбе мектебінің
директоры
_________________
__________________
ҰЛТТЫҚ БІРЫҢҒАЙ
ТЕСТІЛЕУГЕ
дайындықбойынша
физика
пәнінің
мұғалімі
Темірхан Зүлпия
Пахірдінқызының
11 сыныбына
арналған
ЖЕКЕ ЖҰМЫС
ЖОСПАРЫ
КЕЛІСЕМІН
№ 1 Бестөбе орта
мектебінің
директордың
ОТЖ
орынбасары
________________
__________________
КЕЛІСЕМІН
№ 1 Бестөбе орта
мектебінің
директордың
ҒӘЖ
орынбасары
________________
__________________
2017-2018 оқу
жылы
КІРІСПЕ
Жоспарлы қызмет
етуде мектеп, пән мұғалімі мен ата-ана
арасындағы қарым-қатынас күнделікті және
болашақтағысапа көрсеткішін бақылаудың бірден-бір көрсеткіші болып
табылады. Осы бағытта
жұмыс жасау әрбір оқушының кез
келген материалды қажеттілік
тұрғысынан талдай білуге,материалды
топтастыра
отырып қорытындылап, түйіндей
алуға, ең негізгісі мен маңыздысын ажырата
алуға үйретеді.
Мақсаты:Білім сапасының жақсаруына
жағдай жасау.
Міндеттері:
-әдістемелік,
психо-педагогикалық технологиялық жағдай жасау арқылы ҰБТ өткізуге
дайындық бағдарламаның іске асыру шараларын
жүйелеу;
-ҰБТ-ның жалпы ұпай санын
бағалай отырып, ұжымдық түрде міндеттер
жүктеу;
-ҰБТ қорытындысын нәтижелі
болуына дайындық жұмыстарының сапасын арттыра отырып
, түлектердің білім деңгейін
жоғарылатуға ұмтылу;
-өздігінен білім алуға және
алған білімдерін тиімді пайдалануға дағдыландыруға
үйрету;
- «Алтын белгі» аттестатына
үміткерлермен жеке жұмыс жүргізу
керек.
Күтілетін
нәтиже:
-
оқушының білімдегі сапа
көрсеткішін көтеру;
-
ҰБТ бойынша жоғары пайызға
жету
Пән мұғалімінің жұмыс
бағыттары
Диагностикалық
бағыт
|
|
Жекелеген тақырыпта
білім толықсыздығын анықтау
|
|
Тестілеу
Сұхбаттасу
Бақылау
тапсырмалары
|
Практикалық
бағыт
|
|
Жаңа білімді
толықтыруға жағдай тудыру
|
|
Сабақтар, жеке
жұмыстар, өздік жұмыстар
|
Қадағалау
бағыты
|
|
Тақырыпты меңгеру
деңгейін қадағалау
|
|
Бақылау
Тақырыптық
тестілеу
|
Мұғалімнің диагностикалық
жұмысы
-
Оқушының
оқу ісі материалдарын
сараптау;
-
Оқу, ойлау қабілеттері мен
іскерліктерін қалыптастыру деңгейлері;
-
Тиімді оқытуды
анықтаудың тиімді-әдіс
тәсілдерін қолдану;
-
Талдау
жұмыстарының
нәтижесі;
-
Өзін-өзі жетілдіру
жұмыстары;
ҰБТ - ға дайындауға
қажетті құжаттардың тізімі
-
ҰБТ –ға дайындықтың
жеке жоспары;
-
Осыған сай оқулық –
жинақ, анықтамалық, жұмыс дәптері;
-
Оқушылар білімін
байқау, тестілеу материалдарының
жинағы:
1. ҰБТ-ң байқау тестісінің
нәтижесінің картасы;
2.Талдау элементінің
картасы;
3.ҰБТ нәтижесінің жеке
қағазы;
4. ҰБТ-ның байқауында
мұғалімдердің оқушылардың тест бойынша білмеген жіберген тақырыптық
қателері бойынша тақырыптық талдау жасау керек, меңгермей қалған
бөлімдер мен тақырыптар бойынша жеке жүргізген
жұмыстары.
№
|
Жұмыс
түрлері
|
Мазмұны
|
Мерзімі
|
1
|
ҰБТ дайындықты
ұйымдастыру
|
Оқушылардың
деңгейіне байланысты топтарға бөле отырып ,әр топтың жетекшілерін
сайлағаннан кейін, дайындық кестесін
құрастыру
|
тамыз
|
2
|
Психологиялық көмек
тренингтер
|
Қорқынышты жоятын
психолгиялық тренингтер
өткізу
|
Әр сабақтың алдында
2-3 минут
|
3
|
Тақырыптық
талдаулар
|
Тақырыптар бойынша
түсінбеген немесе ұмытқан тақырыптарды қайта түсіндіріп,сол
тақырыптарға есептер шығару
|
Жұмасына 2
рет
|
4
|
Тест тапсырмаларын
талдау
|
Өткен тест
тапсырмаларына талдау жасап, сол етапсырмаларға ұқсас тапсырмаларды
орындау (топпен жұмыс )
|
Күнделікті
|
5
|
Өзіне жеке сараптама
жасау
|
Оқушылар бір жұмада
істеген жұмыстарына қорытынды жасатып, бағалайды.Бір жетіде не
білді,не үйренді, қанша нұсқа
орындады
|
Әр
сенбі
|
Сабақ
жоспары.
Р/с
|
Өтілетін
тақырыптар
|
Сағат
саны
|
Уақыты
|
1
|
Механика
Механикалық
қозғалыс.
|
1
|
|
2
|
Қозғалыс заңдары,
дененің өзара әсерлесуі.
|
1
|
|
3
|
Жұмыс және қуат,
қысым, энергия.
|
1
|
|
4
|
Механикалық
құбылыстардды зерттеу
әдістері.
|
1
|
|
5
|
Механикалық
тербелістер мен толқындар.
|
1
|
|
6
|
Молекулалық физика және
термодинамика
Заттың құрылысы.
Көлемі.Тығыздығы.
|
1
|
|
7
|
Жылулық құбылыстары.
Меншікті жану, балқу, булану
|
1
|
|
8
|
Сұйықтар мен
газдардың қозғалысы
|
1
|
|
9
|
МКТ.Идеал газ теңдеуі.
Менделеев – Клайперон
теңдеуі
|
1
|
|
10
|
Термодинамика.
|
1
|
|
11
|
Электростатика
Импульс. Сақталу
заңы.
|
1
|
|
12
|
Механиканың сақталу
заңдары.
|
1
|
|
13
|
Тұрақты
ток
|
1
|
|
14
|
Электродинамика
Әр түрлі ортадағы
электр тоғы.
|
1
|
|
15
|
Электр өрісі мен
магнит өрісі
|
1
|
|
16
|
Электромагниттік
құбылыс.
|
1
|
|
17
|
Электромагниттік
индукция.
|
1
|
|
18
|
Электромагниттік
тербеліс.
|
1
|
|
19
|
Электромагниттік
толқын.
|
1
|
|
20
|
Тербелмелі
қозғалыс.
|
1
|
|
21
|
Айнымалы
ток.
|
1
|
|
22
|
Оптика
Толқындық
оптика
|
1
|
|
23
|
САТ
Салыстырмалылық
теория элементтері.
|
1
|
|
24
|
Кванттық
физика.
|
1
|
|
25
|
Жарық
кванттары.
|
1
|
|
26
|
Комптон
эффектісі
|
1
|
|
27
|
Атомдық
физика
|
1
|
|
28
|
Атом
құрылысы.
|
1
|
|
29
|
Радиоактивтілік.
Бордың кванттық
постулаттары.
|
1
|
|
30
|
Атом ядорсының
физикасы.
|
1
|
|
31
|
Зарядталған
бөлшектерді тіркеу
тәсілдері.
|
1
|
|
32
|
Элементар
бөлшектер.
|
1
|
|
33
|
Қосымша
Физикалық
шамалардың негізі мен бірліктер жіктелуі, тұрақты шамалар,
құралдар.
|
1
|
|
34
|
Жыл бойы өткенді
қайталау
|
1
|
|
Қалалық алдын ала
тестілеудің нәтижесі
Күні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жоспарланған
нәтиже
|
10
|
10,5
|
11
|
11,5
|
12
|
12,5
|
13
|
13,5
|
|
Нақты
нәтиже
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мектепте өткен алдын ала
тестілеудің нәтижесі
Күні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жоспарланған
нәтиже
|
7
|
8
|
9
|
10
|
10,5
|
11
|
11,5
|
12
|
12,5
|
Нақты
нәтиже
|
7
|
8
|
9
|
9
|
|
|
|
|
|
Күні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жоспарланған
нәтиже
|
13
|
13,5
|
14
|
14,5
|
15
|
15,5
|
|
|
|
Нақты
нәтиже
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сыныптық
нәтиже:11 «А, Ә » сыныбы
бойынша
р/с
|
Күні
Оқушының
аты-жөні
|
|
|
|
Жоспар-ланған
нәтиже
|
Нақты
нәтиже
|
Жоспар-ланған
нәтиже
|
Нақты
нәтиже
|
Жоспар-ланған
нәтиже
|
Нақты
нәтиже
|
-
|
|
10
|
11
|
10
|
9
|
|
|
-
|
|
8
|
8
|
9
|
10
|
|
|
-
|
|
8
|
7
|
-
|
-
|
|
|
-
|
|
8
|
8
|
9
|
12
|
|
|
-
|
|
9
|
16
|
9
|
8
|
|
|
-
|
|
8
|
4
|
8
|
8
|
|
|
-
|
|
8
|
4
|
8
|
1
|
|
|
-
|
|
8
|
6
|
8
|
6
|
|
|
-
|
|
8
|
15
|
8
|
6
|
|
|
-
|
|
7
|
3
|
7
|
1
|
|
|
-
|
|
8
|
6
|
8
|
3
|
|
|
-
|
|
-
|
-
|
8
|
8
|
|
|
-
|
|
8
|
6
|
9
|
10
|
|
|
-
|
|
15
|
19
|
16
|
15
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|