Материалдар / Физика сабағында Акт-ны пайдалану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Физика сабағында Акт-ны пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазір энергиясыз тіршілік жоқ. Бүгінгі ғылыми өрлеумен техникалық шарықтау осыны дәлелдеп отыр. Сол сияқты энергетика өнеркәсіптің өрлеуіне ғана емес, барлық салалардың өсіру мен ілгерлеуіне революциялық күш-қуаттай ықпал етеді. Сонымен бірге қазіргі заманда энергияның тапшылығы тек мамандарды ғана емес, қалың жұртшьшықты да толғандырып отырғаны аян. Сол сияқты әлемнің көмірсутегі қоры азайып келеді, енді бір 40-50 жыл өткенде түгесіледі деген әңгіме қазір ғалымдарды сан-тарау ойға жетелеуде. Өйткені соңғы жылдары дүние жүзі халықтары энергияны тым мол пайдалануда. Жалпы қоғамның дамуымен ғылыми – техникалық прогресстің тек ғана осы энергия көздерін пайдалану арқылы іске асырылатыны кімге болса да белгілі. Энергетика саласы әр елдің стратегиялық маңызды салаларының бірі болып саналады. Оны өндіру, жеткізу және үнемдеуде алға шыққан ел дамыған елдердің қатарында тұрады. Энергия тапшылығы балама энергия көздерінің де дамуына алып келді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
614
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


География 6 сынып


Апта

Күні

Сабақ 27

Сабақтың тақырыбы

Мұхит түбінің жер бедері.


Сілтеме

Сабақ жоспары, география оқулығы


Жалпы мақсаты

Мұхит түбінің жер бедері жайлы толық мағлұмат алады.


Күтілетін нәтиже

Құрлық пен су асты жер бедерін ажырата алады.

Өзгенің пікірін тыңдауға үйренеді.




Негізгі идеялар

Мұхит түбінің жер бедері оқып үйренеді.


Қажетті құрал жабдықтар

Карта, стикер,постер,видео ролик


Тапсырмалар

1.Топтық жұмыс

2.Жеке жұмыс

3.Дәптермен жұмыс


Қосымша тапсырмалар

АКТ ны пайдалану


Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

2 мин






5 мин










10мин





2мин


2мин



10 мин




2мин




5мин









5мин




2мин






I. Ұйымдастыру кезеңі

Сергіту сәті. «Тілек айту»

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.

1,2,3 деп топқа бөлу.


Үй тапсырмасын сұрау

«Мен саған ,сен маған» сұрақтар қою.

1.Жазықтардық түрлерін ата?

2. Жазықтар қандай екі топқа бөлінеді?

3. 200 метрге дейінгі жазықтар?

4. 200-500 м аралығындағы жазықтар?

5.Жазықтардың өзгеруіне не әсер етеді?

II Топтық жұмыс тапсырмалары


Мұхит түбінің жер бедері.Әр топқа тапсырмалар беріледі.

І топ: Мұхит түбінің зертелуі.

ІІ топ: Мұхит түбіндегі таулар.

ІІІ топ:Мұхит түбіндегі жазықтар.


Формативті бағалау.


«Өзін-өзі және топтағы мүшелерді бағалау»



ІІІ. Дәптермен жұмыс

Тест жұмысы.

Әр топ келесі топқа сұрақ қояды.


Сергіту сәті «Достар » биі



ІҮ.Топ басшыларымен (спикер) жұмыс

  1. Мұхит түбінің жер бедері қандай?

  2. Лот қандай құрал?

  3. Эхолотты кім ойлап тапты?

  4. Материктік қайраңдар легеніміз ?

  5. Лот бір сикунтта қанша метрге барады?

  6. Мұхит түбін зерттеу керек пе?

  7. Мариан шұңғымысын кім зерттеді?



Бағдаршам арқылы бағалау

Рефлексия, кері байланыс Сабақтан алған әсері мен ұсынысын жазады.



1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.

2.Үйге тап-ма: Оқу.


Оқушылар сандар арқылы үш топқа бөлініп өз үстелдерінің басына жиналады


Кез-келген топтан оқушы шығып сұрақтарға жауап береді







Топтаса отырып, ойланады, талқылайды.

Постер арқылы қорғайды.


Топтар өзара бағаланады



Жеке жұмыс жасайды.Ауызша жауап береді.


Сергіту жаттығуын орындайды.











Екі жұлдыз ,бір тілек.




Күнделікпен жұмыс





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!