2020-2021 оқу жылының 1-ші
тоқсаны бойынша жиынтық бағалау жүргізу қорытындысының
талдауы
Пән атауы ФИЗИКА
Сынып:11а
Оқушы
саны:
Пән мұғалімі: _ Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән
|
Орындағандар
|
Макс балл
|
ЖБ балдарының пайыздық
мазмұны
|
% сапасы
|
% үлгерім
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
|
|
Оқушылар
саны
|
|
|
БЖБ
1
|
20
|
20
|
3
|
17
|
-
|
40
|
85
|
ТЖБ
|
20
|
30
|
1
|
18
|
1
|
35
|
95
|
|
Мақсатты
меңгергендер
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ
1
|
11.4.1.1-эксперименттік,
аналитикалық және графиктік тәсілдермен гармонокалық тербелісті
зерттеу.
11.4.2.2. – механикалық
тербелістер мен электромагниттік тербелістерді
сәйкестендіру.
|
11.4.3.2. – физикалық
шамаларды (период, жиілік, кернеу,тоқ күші мен электр қозғаушы күші
максимальды және әсерлік мәндері) қолданып, айнымалы тоқты
сипаттау.
|
ТЖБ
|
11.4.3.6 R.L.C-дан тұратын
айнымалы токтың тізбектелген электр тізбегін
есептеу
|
11.4.3.10 Резонанстық
жиілік
|
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін
талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: жоғары
(В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін
көрсету)
2.
Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі:
Электромагниттік
тербелістер
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған
қиындықтардың себептері:
тақырыпты өздігінше түсіну іздену, тапсырмаларды орындай
алу қабілеті қалыптаспаған
4.
Жоспарланған түзету жұмыстары: билимленд арқылы дайындалу,тест
тапсырмаларды орындау
Күні
03.11.2020
Мұғалімнің аты-жөні
__________
2020-2021 оқу жылының 1-ші
тоқсаны бойынша жиынтық бағалау жүргізу қорытындысының
талдауы
Пән атауы ФИЗИКА
Сынып:10
а
Оқушы
саны:
Пән мұғалімі: _Құсайынов
С.А
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Орындағандар
|
Макс балл
|
ЖБ балдарының пайыздық
мазмұны
|
% сапасы
|
% үлгерім
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
|
|
Оқушылар
саны
|
|
|
БЖБ
1
|
20
|
16
|
2
|
13
|
5
|
35
|
90
|
ТЖБ
|
20
|
25
|
6
|
11
|
3
|
30
|
70
|
|
Мақсатты
меңгергендер
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ
1
|
|
|
ТЖБ
|
10.1.3.2 Әртүрлі тепе-теңдікті
түсіндіру кезінде себеп-салдар байланысын
орнату
|
10.1.5.1Сұйықтар мен газдардың
ламинарлық және турбуленттік ағыстарын
сипаттау
|
|
10.1.4.1Сақталу заңдарын
сандық және эксперименттік
есептерді
шығаруда қолдану
|
|
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін
талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: жоғары
(В): 85-100%, А,Нурлан
Ж,Рашидова Д,СакиповаА,
орта (С):
40-84%, Алагузова М,Алтаева
А,Асайбекова А,Аскарова С,Башаров А,Ибрагим А,Каханов Р,Конысбекова
А,Казыбай М,Муратчина Д,Муханмадиев Е,Нуралин Сантаева Д,Совет
Сағыныш, ,Кенжебаев Х,
төмен(Н):
0-39%, Сатыбалдина М,
Тайлаков Р
-
Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі:
Бүкіләлемдік тартылыс
заңы,Гидродинамика.
3.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған
қиындықтардың себептері:
тақырыпты өздігінше түсіну іздену, тапсырмаларды орындай
алу қабілеті қалыптаспаған
4.
Жоспарланған түзету жұмыстары: билимленд арқылы дайындалу,тест
тапсырмаларды орындау
Күні
03.11.2020
Мұғалімнің аты-жөні
__________