Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    5 «В» сынып. Жаратылыстану пәні

    Бөлім:

    Заттар және материалдар

    Педагогтің тегі, аты – жөні

    Тұрашева Кәмшат Селбайқызы

    Күні:

    18.11.2022ж

    Сынып: 5 «В»

    Қатысушылар саны: 22

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы

    Физикалық және химиялық құбылыстар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар:

    - «физикалық құбылыс» түсінігін біледі;

    - «химиялық құбылыс » түсінігін біледі;

    - физикалық және химиялық құбылыстар арасында айырмашылықтарды түсінеді;

    - берілген өзгерістерді неліктен химиялық немесе физикалық құбылысқа жатқызғандығын дәлелдеп, негіздей алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру (3 мин)




    Топқа бөлу

    (1 мин)





    Өткен сабаққа шолу(3 мин)

    Оқушылармен амандасамын, түгендеймін

    Психологиялық атмосфераны құру үшін «Ұшақ ұшыру» әдісін қолданамын.




    Ұшырылған ұшақтарды бір – бірден қайтадан жинату арқылы білім алушыларды төрт топқа біріктіремін.


    I топ Найзағай

    II топ Кемпірқосақ

    ІІІ топ Жауын

    ІV топ Қар


    WORD WALL программасы арқылы өткен сабаққа шолу жүргіземін.

    «Сұрақ-жауап» әдісі

    1.Диффузия дегеніміз не?

    2. Заттың агрегаттық күйлерін ата

    3. Заттардың қасиеттері дегеніміз?

    4. Еру дегеніміз не?

    5. Иілгіштік қасиетке мысал келтір

    6. Газдардағы диффузияға мысал келтір

    7. Заттардың қасиеттерін нешеге бөліп қарастырамыз? Аттарын ата

    8. Заттардың физикалық қасиеттеріне қандай қасиеттер жатады?

    Білім алушылар мұғаліммен амандасады.


    Әр білім алушының қолына А4 парақтан жасалған ұшақтар беріледі. Оқушылар бүгінгі күнге жолдастарына қандай тілек тілейтінін айтады да барлығы бірге ұшырады.




    Білім алушылар төрт топқа бірігеді.




    WORD WALL программасы арқылы өткен сабақтағы тақырыптан сұрақтарға жауап береді.
















    Білім алушыларға өз-өздерін бағалау үшін әр тапсырма ұпайы жазылған бағалау парағын беремін.


    Білім алушылар бірін- бірі бағалайды

    Дұрыс болған жағдайда 3 рет қол шапалақтайды.




















    Мои занятия (wordwall.net)

    (1минут)




    (4минут)


    (3минут)

    Миға шабуыл

    Қағазды алып ұсақтап жыртамын, одан соң шырпыны жағып жағамын.


    «Күн шұғыласы» әдісі арқылы әр топқа Табиғат құбылыстары туралы жазу парағы беріледі

    «Стоп кадр» әдісі арқылы білім алушыларға тақырыпты меңгеруге видео көрсетемін.


    Білім алушылар мұғалім көрінісінен физикалық және химиялық құбылыстарды ажыратып айтады.


    Әр топ білім алушылары жазып, оқып шығады.


    Білім алушылар видео көреді







    «Қол шапалақ» әдісі арқылы бағалау


    Қағаз, шырпы




    Табиғат құбылыстары сөзі жазылған А4 парақ

    Химиялық және физикалық құбылыстар 7-сынып химия - YouTube

    Сабақтың ортасы

    (7 минут)

    «Білгеніңмен бөліс» топтық жұмыс

    Тапсырма

    Әр топқа құбылыс атаулары жазылған парақшалар және соларға сәйкес сөйлем жазылған қағаз қиындылары таратылады. Сәйкестендіріп, түсіндіріп шығу керек.




    Білім алушылар топтасып тапсырманы орындайды.

    Дескриптор:

    I топ

    Жалпы табиғат құбылыстары туралы ақпарат береді;


    II топ

    Физикалық құбылыстарға сәйкес ақпаратпен бөліседі;


    III-топ

    Химиялық құбылыстарға сәйкес ақпаратпен бөліседі;

    ІV-топ

    Биологиялық құбылыстарға тән ерекшеліктерді мысалдарымен айтады.


    Қима қағаздар, А4 парақ

    (5 минут)

    Жұптық жұмыс

    «Суреттерді таны»

    Көрсетілген суреттерді кестеге дұрыс орналастыру керек.


    Білім алушылар жұптасып тапсырманы орындайды

    Дескриптор:

    Физикалық және химиялық құбылыстарға қандай құбылыс жататынын айырып біледі .

    Тапсырма жазылған парақтар

    (5 минут)

    Жеке жұмыс

    «Ақиқат және жалған»

    Ағашты аралағанда үгіндінің

    түзілуі физикалық құбылысқа

    жатады.

    Май күйгенде қоңырсыған

    иістің шығуы физикалық

    құбылысқа жатады.

    Қағаз сүлгінің суды сіңіруі

    химиялық құбылысқа жатады.

    Автокөлік қозғалтқышында

    бензиннің жануы химиялық

    құбылысқа жатады.


    Білім алушылар жеке өздері қай сөйлем ақиқат, қай сөйлем жалған екенін анықтайды.




    Дескриптор:

    Күнделікті тұрмыста кездесетін құбылыстарды ажыратып біледі


    Слайд, А4 қағазға жазылған тапсырмалар

    4 мин

    Сергіту сәті

    Тәжірибе жасайық!

    Ұнтақтың құрамы

    1. Ас содасы – 30 г (үш шай қасық).

    2. Лимон қышқылы – 60 г ( алты шай қасық).

    3. Қант ұнтағы(пудра) – 50 г (бес шай қасық).

    Дайындау нұсқауы.

    1. Құрғақ сопақ ыдыс дайындап аламыз.

    2. Өлшенген содамен лимон қышқылын құрғақ сопақ ыдысқа құямыз.

    3. Ұсақ ұнтақталғанша араластырамыз.

    4. Қант ұнтағын қосамыз. Бірқалыпты болғанша қайтадан араластырамыз.

    5.

    Дайындалған қоспаны тығыз жабылатын қақпағы бар шөлмек ыдысқа

    қайта құямыз.

    Сусынның құрамы

    1. Бір стақан су (шырын, морс және т.б.)

    2. Дайын ұнтақ – 20 г (ек і шайқасық)

    3. Стақан суға соданы қосып араластырамыз. Ұнтақтың кристалдары

    сұйықтықпен

    реакцияға түсіп, көмірқышқыл газын бөліп шығарады.


    Білім алушылар бірлесе отырып лимонад сусынын дайындайды.



    Сабақ соңы

    (6 минут)

    Рефлексия

    (2 минут)

    Үйге тапсырма

    WORD WALL программасы арқылы білім алушыларға қалыптастырушы бағалау тапсырмасы беріледі.


    Ең басында қолданған ұшақтарға:

    Мен түсіндім:

    Бүгін мен үшін қиын сұрақтар туындады:


    Үйге тапсырма:

    21- тақырыпты оқу

    Білім алушылар қалыптастырушы тапсырманы орындайды




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тұрашева Кәмшат Селбайқызы
    10 Қаңтар 2023
    316
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Физикалық және химиялық құбылыстар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Физикалық және химиялық құбылыстар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл материалда Оқушылар: - «физикалық құбылыс» түсінігін біледі; - «химиялық құбылыс » түсінігін біледі; - физикалық және химиялық құбылыстар арасында айырмашылықтарды түсінеді; - берілген өзгерістерді неліктен химиялық немесе физикалық құбылысқа жатқызғандығын дәлелдеп, негіздей алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    5 «В» сынып. Жаратылыстану пәні

    Бөлім:

    Заттар және материалдар

    Педагогтің тегі, аты – жөні

    Тұрашева Кәмшат Селбайқызы

    Күні:

    18.11.2022ж

    Сынып: 5 «В»

    Қатысушылар саны: 22

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы

    Физикалық және химиялық құбылыстар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар:

    - «физикалық құбылыс» түсінігін біледі;

    - «химиялық құбылыс » түсінігін біледі;

    - физикалық және химиялық құбылыстар арасында айырмашылықтарды түсінеді;

    - берілген өзгерістерді неліктен химиялық немесе физикалық құбылысқа жатқызғандығын дәлелдеп, негіздей алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру (3 мин)




    Топқа бөлу

    (1 мин)





    Өткен сабаққа шолу(3 мин)

    Оқушылармен амандасамын, түгендеймін

    Психологиялық атмосфераны құру үшін «Ұшақ ұшыру» әдісін қолданамын.




    Ұшырылған ұшақтарды бір – бірден қайтадан жинату арқылы білім алушыларды төрт топқа біріктіремін.


    I топ Найзағай

    II топ Кемпірқосақ

    ІІІ топ Жауын

    ІV топ Қар


    WORD WALL программасы арқылы өткен сабаққа шолу жүргіземін.

    «Сұрақ-жауап» әдісі

    1.Диффузия дегеніміз не?

    2. Заттың агрегаттық күйлерін ата

    3. Заттардың қасиеттері дегеніміз?

    4. Еру дегеніміз не?

    5. Иілгіштік қасиетке мысал келтір

    6. Газдардағы диффузияға мысал келтір

    7. Заттардың қасиеттерін нешеге бөліп қарастырамыз? Аттарын ата

    8. Заттардың физикалық қасиеттеріне қандай қасиеттер жатады?

    Білім алушылар мұғаліммен амандасады.


    Әр білім алушының қолына А4 парақтан жасалған ұшақтар беріледі. Оқушылар бүгінгі күнге жолдастарына қандай тілек тілейтінін айтады да барлығы бірге ұшырады.




    Білім алушылар төрт топқа бірігеді.




    WORD WALL программасы арқылы өткен сабақтағы тақырыптан сұрақтарға жауап береді.
















    Білім алушыларға өз-өздерін бағалау үшін әр тапсырма ұпайы жазылған бағалау парағын беремін.


    Білім алушылар бірін- бірі бағалайды

    Дұрыс болған жағдайда 3 рет қол шапалақтайды.




















    Мои занятия (wordwall.net)

    (1минут)




    (4минут)


    (3минут)

    Миға шабуыл

    Қағазды алып ұсақтап жыртамын, одан соң шырпыны жағып жағамын.


    «Күн шұғыласы» әдісі арқылы әр топқа Табиғат құбылыстары туралы жазу парағы беріледі

    «Стоп кадр» әдісі арқылы білім алушыларға тақырыпты меңгеруге видео көрсетемін.


    Білім алушылар мұғалім көрінісінен физикалық және химиялық құбылыстарды ажыратып айтады.


    Әр топ білім алушылары жазып, оқып шығады.


    Білім алушылар видео көреді







    «Қол шапалақ» әдісі арқылы бағалау


    Қағаз, шырпы




    Табиғат құбылыстары сөзі жазылған А4 парақ

    Химиялық және физикалық құбылыстар 7-сынып химия - YouTube

    Сабақтың ортасы

    (7 минут)

    «Білгеніңмен бөліс» топтық жұмыс

    Тапсырма

    Әр топқа құбылыс атаулары жазылған парақшалар және соларға сәйкес сөйлем жазылған қағаз қиындылары таратылады. Сәйкестендіріп, түсіндіріп шығу керек.




    Білім алушылар топтасып тапсырманы орындайды.

    Дескриптор:

    I топ

    Жалпы табиғат құбылыстары туралы ақпарат береді;


    II топ

    Физикалық құбылыстарға сәйкес ақпаратпен бөліседі;


    III-топ

    Химиялық құбылыстарға сәйкес ақпаратпен бөліседі;

    ІV-топ

    Биологиялық құбылыстарға тән ерекшеліктерді мысалдарымен айтады.


    Қима қағаздар, А4 парақ

    (5 минут)

    Жұптық жұмыс

    «Суреттерді таны»

    Көрсетілген суреттерді кестеге дұрыс орналастыру керек.


    Білім алушылар жұптасып тапсырманы орындайды

    Дескриптор:

    Физикалық және химиялық құбылыстарға қандай құбылыс жататынын айырып біледі .

    Тапсырма жазылған парақтар

    (5 минут)

    Жеке жұмыс

    «Ақиқат және жалған»

    Ағашты аралағанда үгіндінің

    түзілуі физикалық құбылысқа

    жатады.

    Май күйгенде қоңырсыған

    иістің шығуы физикалық

    құбылысқа жатады.

    Қағаз сүлгінің суды сіңіруі

    химиялық құбылысқа жатады.

    Автокөлік қозғалтқышында

    бензиннің жануы химиялық

    құбылысқа жатады.


    Білім алушылар жеке өздері қай сөйлем ақиқат, қай сөйлем жалған екенін анықтайды.




    Дескриптор:

    Күнделікті тұрмыста кездесетін құбылыстарды ажыратып біледі


    Слайд, А4 қағазға жазылған тапсырмалар

    4 мин

    Сергіту сәті

    Тәжірибе жасайық!

    Ұнтақтың құрамы

    1. Ас содасы – 30 г (үш шай қасық).

    2. Лимон қышқылы – 60 г ( алты шай қасық).

    3. Қант ұнтағы(пудра) – 50 г (бес шай қасық).

    Дайындау нұсқауы.

    1. Құрғақ сопақ ыдыс дайындап аламыз.

    2. Өлшенген содамен лимон қышқылын құрғақ сопақ ыдысқа құямыз.

    3. Ұсақ ұнтақталғанша араластырамыз.

    4. Қант ұнтағын қосамыз. Бірқалыпты болғанша қайтадан араластырамыз.

    5.

    Дайындалған қоспаны тығыз жабылатын қақпағы бар шөлмек ыдысқа

    қайта құямыз.

    Сусынның құрамы

    1. Бір стақан су (шырын, морс және т.б.)

    2. Дайын ұнтақ – 20 г (ек і шайқасық)

    3. Стақан суға соданы қосып араластырамыз. Ұнтақтың кристалдары

    сұйықтықпен

    реакцияға түсіп, көмірқышқыл газын бөліп шығарады.


    Білім алушылар бірлесе отырып лимонад сусынын дайындайды.



    Сабақ соңы

    (6 минут)

    Рефлексия

    (2 минут)

    Үйге тапсырма

    WORD WALL программасы арқылы білім алушыларға қалыптастырушы бағалау тапсырмасы беріледі.


    Ең басында қолданған ұшақтарға:

    Мен түсіндім:

    Бүгін мен үшін қиын сұрақтар туындады:


    Үйге тапсырма:

    21- тақырыпты оқу

    Білім алушылар қалыптастырушы тапсырманы орындайды




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Завучтарға Презентация 6 сынып
    10.01.2023
    316
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тұрашева Кәмшат Селбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации