Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл материалда
Оқушылар:
- «физикалық құбылыс» түсінігін біледі;
- «химиялық құбылыс » түсінігін біледі;
- физикалық және химиялық құбылыстар арасында айырмашылықтарды түсінеді;
- берілген өзгерістерді неліктен химиялық немесе физикалық құбылысқа жатқызғандығын дәлелдеп, негіздей алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді
жоспар
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым
министрлігі
5«В»сынып. Жаратылыстанупәні
Бөлім:
Заттар және материалдар
Педагогтіңтегі, аты–жөні
Тұрашева Кәмшат
Селбайқызы
Күні:
18.11.2022ж
Сынып: 5 «В»
Қатысушылар
саны:22
Қатыспағандар
саны:0
Сабақтың
тақырыбы
Физикалық және химиялық
құбылыстар
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
5.3.1.4- физикалық және
химиялық құбылыстарды ажырату
Сабақтың
мақсаты
Оқушылар:
- «физикалық құбылыс»
түсінігін біледі;
- «химиялық құбылыс »
түсінігін біледі;
- физикалық және химиялық
құбылыстар арасында айырмашылықтарды
түсінеді;
- берілген өзгерістерді
неліктен химиялық немесе физикалық құбылысқа жатқызғандығын
дәлелдеп, негіздей алады.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру (3
мин)
Топқа
бөлу
(1
мин)
Өткен сабаққа
шолу(3
мин)
Оқушылармен
амандасамын, түгендеймін
Психологиялық атмосфераны құру
үшін «Ұшақ ұшыру» әдісін
қолданамын.
Ұшырылған ұшақтарды бір –
бірден қайтадан жинату арқылыбілім алушыларды төрт топқа
біріктіремін.
I топ
Найзағай
II топ
Кемпірқосақ
ІІІ топ
Жауын
ІV топ
Қар
WORD
WALLпрограммасы арқылы өткен
сабаққа шолу
жүргіземін.
«Сұрақ-жауап»
әдісі
1.Диффузия дегеніміз
не?
2. Заттың агрегаттық күйлерін
ата
3. Заттардың қасиеттері
дегеніміз?
4. Еру дегеніміз
не?
5. Иілгіштік қасиетке мысал
келтір
6. Газдардағы диффузияға мысал
келтір
7. Заттардың қасиеттерін нешеге бөліп
қарастырамыз? Аттарын
ата
8. Заттардың физикалық қасиеттеріне қандай
қасиеттер
жатады?
Білім алушылар мұғаліммен
амандасады.
Әр білім алушының қолына А4
парақтан жасалған ұшақтар беріледі. Оқушылар бүгінгі күнге
жолдастарына қандай тілек тілейтінін айтады да барлығы бірге
ұшырады.
Білім алушылар төрт
топқа бірігеді.
WORD
WALLпрограммасы арқылы өткен
сабақтағы тақырыптан сұрақтарға жауап
береді.
Білім алушыларға
өз-өздерін бағалау үшін әр тапсырма ұпайы жазылған бағалау парағын
беремін.
Әр топқа құбылыс
атаулары жазылған парақшалар және соларға сәйкес сөйлем жазылған
қағаз қиындылары таратылады. Сәйкестендіріп, түсіндіріп шығу
керек.
Білім алушылар топтасып
тапсырманы орындайды.
Дескриптор:
I
топ
Жалпы табиғат
құбылыстары туралы ақпарат
береді;
II
топ
Физикалық
құбылыстарға сәйкес ақпаратпен
бөліседі;
III-топ
Химиялық
құбылыстарға сәйкес ақпаратпен
бөліседі;
ІV-топ
Биологиялық
құбылыстарға тән ерекшеліктерді мысалдарымен
айтады.
Қима қағаздар, А4
парақ
(5
минут)
Жұптық
жұмыс
«Суреттерді
таны»
Көрсетілген суреттерді
кестеге дұрыс орналастыру
керек.
Білім алушылар жұптасып
тапсырманы орындайды
Дескриптор:
Физикалық және химиялық
құбылыстарға қандай құбылыс жататынын айырып біледі
.
Тапсырма жазылған
парақтар
(5
минут)
Жеке
жұмыс
«Ақиқат және
жалған»
Ағашты аралағанда
үгіндінің
түзілуі физикалық
құбылысқа
жатады.
Май
күйгенде қоңырсыған
иістің шығуы
физикалық
құбылысқа
жатады.
Қағаз сүлгінің суды
сіңіруі
химиялық құбылысқа
жатады.
Автокөлік
қозғалтқышында
бензиннің жануы
химиялық
құбылысқа
жатады.
Білім алушылар жеке
өздері қай сөйлем ақиқат, қай сөйлем жалған екенін
анықтайды.
Дескриптор:
Күнделікті тұрмыста
кездесетін құбылыстарды ажыратып
біледі
Слайд, А4 қағазға
жазылған тапсырмалар
4
мин
Сергіту
сәті
Тәжірибе
жасайық!
Ұнтақтың
құрамы
1. Ас содасы – 30 г
(үш шай қасық).
2. Лимон қышқылы – 60 г ( алты шай
қасық).
3. Қант ұнтағы(пудра) – 50 г (бес шай
қасық).
Дайындау
нұсқауы.
1. Құрғақ сопақ ыдыс дайындап
аламыз.
2. Өлшенген содамен лимон қышқылын
құрғақ сопақ ыдысқа құямыз.
3. Ұсақ ұнтақталғанша
араластырамыз.
4. Қант ұнтағын қосамыз. Бірқалыпты
болғанша қайтадан араластырамыз.
5.
Дайындалған қоспаны тығыз жабылатын
қақпағы бар шөлмек ыдысқа
қайта
құямыз.
Сусынның
құрамы
1. Бір стақан су (шырын, морс және
т.б.)
2. Дайын ұнтақ – 20 г (ек і
шайқасық)
3. Стақан суға соданы қосып
араластырамыз. Ұнтақтың кристалдары
сұйықтықпен
реакцияға түсіп, көмірқышқыл газын
бөліп шығарады.
Білім алушылар
бірлесе отырып лимонад сусынын
дайындайды.
Сабақ
соңы
(6
минут)
Рефлексия
(2
минут)
Үйге
тапсырма
WORD
WALLпрограммасы арқылы білім
алушыларға қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
беріледі.
Ең басында қолданған
ұшақтарға:
Мен
түсіндім:
Бүгін мен үшін қиын
сұрақтар туындады:
Үйге
тапсырма:
21- тақырыпты
оқу
Білім алушылар
қалыптастырушы тапсырманы
орындайды
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз