Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оқушылар:
- «физикалық құбылыс» түсінігін біледі;
- «химиялық құбылыс » түсінігін біледі;
- физикалық және химиялық құбылыстар арасында айырмашылықтарды түсінеді;
- берілген өзгерістерді неліктен химиялық немесе физикалық құбылысқа жатқызғандығын дәлелдеп, негіздей алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді
жоспар
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым
министрлігі
5«В»сынып. Жаратылыстанупәні
Бөлім:
Заттар және материалдар
Педагогтіңтегі, аты–жөні
Тұрашева Кәмшат
Селбайқызы
Күні:
18.11.2022ж
Сынып: 5 «В»
Қатысушылар
саны:22
Қатыспағандар
саны:0
Сабақтың
тақырыбы
Физикалық және химиялық
құбылыстар
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
5.3.1.4- физикалық және
химиялық құбылыстарды ажырату
Сабақтың
мақсаты
Оқушылар:
- «физикалық құбылыс»
түсінігін біледі;
- «химиялық құбылыс »
түсінігін біледі;
- физикалық және химиялық
құбылыстар арасында айырмашылықтарды
түсінеді;
- берілген өзгерістерді
неліктен химиялық немесе физикалық құбылысқа жатқызғандығын
дәлелдеп, негіздей алады.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру (3
мин)
Топқа
бөлу
(1
мин)
Өткен сабаққа
шолу(3
мин)
Оқушылармен амандасамын,
түгендеймін
Психологиялық атмосфераны құру
үшін «Ұшақ ұшыру» әдісін
қолданамын.
Ұшырылған ұшақтарды бір –
бірден қайтадан жинату арқылыбілім алушыларды төрт топқа
біріктіремін.
I топ
Найзағай
II топ
Кемпірқосақ
ІІІ топ
Жауын
ІV топ
Қар
WORD
WALLпрограммасы арқылы өткен
сабаққа шолу
жүргіземін.
«Сұрақ-жауап»
әдісі
1.Диффузия дегеніміз
не?
2. Заттың агрегаттық күйлерін
ата
3. Заттардың қасиеттері
дегеніміз?
4. Еру дегеніміз
не?
5. Иілгіштік қасиетке мысал
келтір
6. Газдардағы диффузияға мысал
келтір
7. Заттардың қасиеттерін нешеге бөліп
қарастырамыз? Аттарын
ата
8. Заттардың физикалық қасиеттеріне қандай
қасиеттер
жатады?
Білім алушылар мұғаліммен
амандасады.
Әр білім алушының қолына А4
парақтан жасалған ұшақтар беріледі. Оқушылар бүгінгі күнге
жолдастарына қандай тілек тілейтінін айтады да барлығы бірге
ұшырады.
Білім алушылар төрт топқа
бірігеді.
WORD
WALLпрограммасы арқылы өткен
сабақтағы тақырыптан сұрақтарға жауап
береді.
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз