Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.В Заттардың агригаттық күйінің өзгеруі. |
Күні:Сынып: | Мектеп:№100 «Жұлдыз» жомПән мұғалімі:Рахымова Қ.Қ |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: Физикалық және химиялық құбылыстар. №3 зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері» |
Оқу мақсаты:7.1.1.3Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушы:Физикалық жәнехимиялық ұбылыстарды ажыратады, мысалдар келтіре алады.
|
| Басым бөлігі:Химиялық құбылысты химиялық реакциялардың жүру белгілері бойынша ажыратады |
| Кейбірі:Физикалық және химиялық құбылыстарды күнделікті өмірмен байланыстыра алады, зерттеп бақылау жүргізе алады.
|
Бағалау критерийі | .Физикалық және химиялық құбылыстарды салыстырады.. Физикалық және химиялық құбылыстардың белгілерін сипаттайды |
Тілдік мақсаттар | Құбылыстарды бақылайды, талдайды, қорытындылайды. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Химиялық және физикалық құбылыстар, белгілері,тұңба,газ,иіс,эндотермиялық және экзотермиялық реакциялар. |
| Сыныптағы диалог:/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас және жауапкершілік қабілетін, өмір бойы оқуға дайын болу. |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану |
Алдыңғы білім | 5.3.1.4 – Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы( 2 минут)
8 мин
Сабақтың ортасы
2 мин
15 мин
12 мин
Сабақтың соңы
2мин
4 мин | Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, сыныпты түгелдеп, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында шаттық шеңберін құрамыз, үш жақсы сөз айтып, сыныпты топқа бөлеміз.Өткен сабақты пысықтау : «Сөмкедегі сұрақтар» әдісі. 1 -топТаза заттар дегеніміз не? Мысал келтірҚоспа дегеніміз не?Гомогенді қоспа дегеніміз не? Мысал келтіреміз?3-топГетерогенді қоспа дегеніміз не? Қоспаны бөлудің қандай әдістерін білесің?
Темір ұнтақтары мен ағаш үгіндісін қандай әдіспен бөлуге болады?
3-топМай мен суды қандай әдіспен бөлеміз?Тұз бен суды қандай әдіспен бөлеміз?Ағаш үгіндісі мен ұсақ шегелерді қандай әдіспен бөлеміз?Ой қозғау. Болжам жасау әдісі (сурет)Оқушылардың ой пікірлері.Мұғалімнің түсіндірмесі.
1-тапсырма. Оқылым, тыңдалым дағдысы.Мәтінмен жұмыс.«Ойлан-топтас-бөліс» әдісі1-топ. Физикалықжәне химиялық құбылыстар.2-топ.Химиялық құбылыстың негізгі белгілері3-топ.Химиялық реакцияның басталуы және жүру жағдайлары.
2-тапсырма.Кинометафора әдісі. АКТ пайдалануБерілген суреттерден физикалық және химиялық құбылыстарды атайды. Химиялық құбылыстың негізгі белгілерін атап өтеді.
Дескриптор;Білім алушы-Химиялық құбылыстың белгілерін атайды-байқалған белгілер бойынша құбылыстың атауын атау.
3-тапсырма.«Көзбен көр, қолмен ұста, көңілге тоқы» әдісі№3зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері».Оқылым,тыңдалым, жазылым дағдысы.Реактивтер мен құрал-жабдықтар: Ағаш үгіндісі немесе қант.Піскен жұмыртқа,тұз қышқылы,барий сульфаты мен тұз қышқылы,Мұзды жалында ерітеді.Қауіпсіздік техникасы ережесін еске түсіру.Жұмыстың барысы:Ағаш үгіндісі немесе қантты спиртшам жалынында қыздырады.Піскен жұмыртқа үстіне тұз қышқылын құяды.
Барий сульфаты ертіндісіне тұз қышқылын
құяды.Мұзды жалында ерітеді
Мына реакцияларды жүзеге асырып,кестені толтырыңдарДескриптор: Білім алушы-Химиялық құбылыстың белгілерін атайды-байқалған белгілер бойынша құбылыстыңатауын атау.
Сабақты бекіту сұрақтары.
Газдалған судан газдың бөлінуі.Күмістің қараюы.Темірдің тот басуы.4) Металдардың майысуы5) Сүттің ашуы.6) Су бетіндегі мұз.7) Өсімдіктің шіруі.8) Алма шырынының ашуы.
Кері байланыс
Үйге тапсырма; Заттың агрегаттық күйлері
|
hhps//go mail.ruсайытынан алынды
Оқулық 24-27 беттер
u.s.kz.ұстаздар сайты
Көңіл күйді білдіретін смайлик
Қауіпсіздіктехникасы ережесі
Спиртшам,Сынауық, реактивтер
Кесте
Көңіл күйді білдіретін смайлик
|
Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
| Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
СТО арқылы оқушылардың шығармашылығын қалыптастыру, өз бетінше проблеманы шешу, жеке және топтық жұмыс жасай білуге баулу.1.Сутек асқын тотығымен жарақаттанған жерді жуғанда қандай құбылыс байқалады?Таза теріге тигенде ше? 2.Астың пісірілу кезінде жылу сіңірілеме?3.Вулканның атқылауы қандай құбылыс? | 1. Оқушыларды сабақ басындағы ауызша сұрақтарға жауапты тыңдай отырып смайликпен бағалау.2. Зертханалық жұмыс «Химиялық реакциялардың белгілері» бойынша смайликтер мен мақтау сөздермен бағалау.
| Спирт шаммен және лабораториялық ыдыстармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникалық ережесін сақтау |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды? Неліктен? |
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? .............................................................................................................................................................................................................................................................................................Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлі қажет?.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|