Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Физикалық және химиялық құбылыстар" жаратылыстану 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Физикалық және химиялық құбылыстар" жаратылыстану 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
"Физикалық және химиялық құбылыстар" жаратылыстану 5 сынып
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді
жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Физикалық
және химиялық құбылыстар»
Бөлім:
5.2 A Заттар және
материалдар
Педагогтің
аты-жөні:
Сидақова
Г.А.
Күні:
23.11.21
Сыныбы: 5
«Ә»
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Физикалық және химиялық
құбылыстар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
5.3.1.4- физикалық және
химиялық құбылыстарды
ажырату
Сабақтың
мақсаты:
Барлық
оқушылар үшін:
Физикалық
құбылыстарды түсіндіріп бере
алады.
Көпшілік
оқушылар үшін:
Білім алушылар химиялық
құбылыстар туралы біледі.
Кейбір
оқушылар үшін:
Химиялық және физикалық
құбылыстардың айырмашылығы неде екенін
біледі
Құндылықтарға
баулу:
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы»құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
үшінәр елдің амандасу сөзін
пайдаланып, оқушылар бір бірімен
амандасады.
ә)Топ ережесін еске
түсіру.
б)Топтастыру
«Қатты», «Сұйық»,
«Газ» әр түрлі агрегаттық күйдегі заттар арқылы топқа
бөлу.
Топтың
ережесі:
ТҚЕ
сақтау.
Топ басшысына
бағыну.
Белсенді
болу.
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен
ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен
қарау.
Уақыт шегінде жұмыс
жасау.
Мақсаты:Оқушылар бір-бірімен басқа
тілде амандасу арқылы дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Әр түрлі агрегаттық
күйдегі заттардың аты жазылған кеспе
қағаздар
Жаңа сабаққа
кіріспе
(Ж)
«Сәйкестендіру»әдісі арқылы өткен тақырыпты
қайталау мақсатында жеке тапсырма
беріледі.
Сәйкестендіру
әдісі
Заттардық
қасиеттері
Анықтамасы
Ерігіштік
Дененің қоймалжын сұйықтыққа
айналу қасиеті
Жылуөткіз-гіштік
Заттың жарыққа шағылысу
қасиеті
Иілгіштік
заттың
тұрақты электр тогын өткізу
қабілеті.
Балқу
Ішкі энергияны қызуы жоғары
бөлігінен салқындау бөлігіне қарай өткізу
қасиеті
Жылтырау
Заттың иленіп пішінін өзгерту
қасиеті
Электрөткіз-гіштік
Заттың сұйықтықта еру
қасиеті
Бағалау:
5-6 дұрыс – 2
балл
3-4 дұрыс – 1
балл
1-2 дұрыс – 0
балл
Интербелсенді
тақта
слайд №5
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
Оқушыларға
Бейнеролик көру ұсынылады.
Бейнероликті көріп
талқылау арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
Оқушылар
Бейнероликті көреді.
Сұраққа жауап
беру:
-не
көрдіңіздер?
-не
байқадыңыздар?
- Оқушылардан
айналада өзіміз байқап жүрген табиғат құбылыстарын атап айтуы
сұралады?
(Т)Оқушыларға «Кластер әдісі»
арқылы топтық тапсырма
беріледі.
(Ж) Оқушыларға
Физикалық және химиялық құбылыстардың айырмашылықтарын белгілеп,
жіктеу тапсырмасы беріледі.
1-ші «Қатты»
тобына: «Табиғат құбылыстары» -оқушылар күнделікті өмірде
көріп жүрген құбылыстарға мысал келтіреді, сипаттама
береді.
2-ші топ «Сұйық»
тобына:«Физикалық құбылыстар» -
оқушыларға осы құбылыстарға мысалдар келтіру тапсырылады, сипаттама
береді.
3-ші «Газ»
тобына:«Химиялық құбылыстарға»
мысалдар келтіріледі, сипаттама
береді.
«Семантикалық
карта»
Физикалық және
химиялық құбылыстардың айырмашылықтарын белгілеп,
жіктейді
Құбылыстар
Парафин
жануы
парафин
балқуы
метал
балқуы
заттыңтүсіөзгеруі
Судың буға айналуы
Қар еруі
Физикалық
Химиялық
Дескриптор: Жалпы -
2 балл
Дескриптор: Жалпы -
2 балл
5-6 дұрыс – 2
балл
3-4 дұрыс – 1
балл
1-2 дұрыс – 0
балл
1.Тапсырмаларды
талдап сипаттайды
2.Кестені
толтырады.
Интербелсенді
тақта
Слайд
№10
Постер
Слайд
№11
Үлестірмелі
парақтар
(Ж) "Т кестесі"
арқылы келісемін +, келіспеймін - белгісін
қою..(оқушылардың барлығы
орындай алатын тапсырма, оқушылар дұрыс сөйлемдерді табулары
қажет).
1. Ауа – азот пен
көмірқышқыл газдың қоспасы.
2. Балмұздақ – ол
мұздың, қаймақтың, қош иістендіргіштердің, ауаның, кей жағдайда
тамаққа қосатын бояғыш заттардан
тұрады.
3. Сусындарды
көпіретін етіп жасау үшін көмірқышқыл газын сұйықта ерітіп
жасайды.
4.Химиялық құбылыста заттардың
агрегаттық күйі өзгереді
5.Асқазандағы астың қорытылуы
физикалық құбылыс
6.Судағы қанттың еру уақыты
температураға байланысты
Дескриптор: Жалпы -
2 балл
5-6 дұрыс – 2
балл
3-4 дұрыс – 1
балл
1-2 дұрыс – 0
балл
1.Тапсырмаларды
талдап сипаттайды
2.Кестені
толтырады.
Слайд
№13
Үлестірмелі
парақтар
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
«Бес
саусақ»Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
алады.
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын жазу арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Мұғалім оқушыларды
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз