|
Дүниетану Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты – жөні :Сейделбекова М.К Қатысқандар саны : Күні : 13.09.2018 Қатыспағандар саны : Сынып : 4 «Г» |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Физикалық карта. Масштаб. |
|
Сабақ мақсаты |
Тақырыптың мазмұндылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге қалыптастыру. |
|
Жетістік критерийлері |
Тақырыптың мазмұндылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге қалыптасады. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Балаларды еңбекқорлыққа,ата-аналарына әрдайым көмектесуге тәрбиелеу. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Еңбекке баулу сабағымен байланыстыру. |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ай мектеп |
|
Алдыңғы білім |
Карта туралы түсініктері бар. |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет |
Ресурстар |
|
||||||||
|
|
1.Ұйымдастыру Психологиялық ахуал «Жүректен – жүрекке» шеңбері -Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!
Топқа бөлу. Геометриялық фигуралар үлестіріледі. Қызығушылықты ояту. Жергілікті жердің сұлбасы бойынша бағдарды тез анықтауға болады. Картада ең үлкен аумақ кескінделеді. Физикалық картада аумақ пен айдынның жалпы кескіні бейнеленеді. Картада масштабы жергілікті жерді толықтай бейнелеуге мүмкіндік жасайды. Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Топқа тапсырма. 1-топ. Карта туралы түсінік. 2-топ. Карта масштабын түсіндіру. 3-топ. Кескін картаға тоқталу. |
|
|
||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
БББ кестесі
|
|
|
||||||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау |
|
||||||||||
|
Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз ? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
||||||||
|
Дарынды оқушыларға Үлгерімі төмен оқушыларға
|
Оқушыларды әр тапсырма сайын "От шашу", "Бас бармақ", "Бағдаршам" тәсілдері арқылы ынталандырып отырдым.Әр тапсырманы орындаған сайын қандай мақсатқа жеткенімізді сұрап отырдым. Сабақ соңында « Білім ағашы » кері байланыс жасадым. |
Сабақ ортасында оқушылардың денсаулық сақтауына байланысты сергіту сәті орындалды. |
|
||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
||||||||||
13.09.2018ж
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Физикалық карта. Масштаб
Физикалық карта. Масштаб
|
Дүниетану Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты – жөні :Сейделбекова М.К Қатысқандар саны : Күні : 13.09.2018 Қатыспағандар саны : Сынып : 4 «Г» |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Физикалық карта. Масштаб. |
|
Сабақ мақсаты |
Тақырыптың мазмұндылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге қалыптастыру. |
|
Жетістік критерийлері |
Тақырыптың мазмұндылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге қалыптасады. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Балаларды еңбекқорлыққа,ата-аналарына әрдайым көмектесуге тәрбиелеу. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Еңбекке баулу сабағымен байланыстыру. |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ай мектеп |
|
Алдыңғы білім |
Карта туралы түсініктері бар. |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет |
Ресурстар |
|
||||||||
|
|
1.Ұйымдастыру Психологиялық ахуал «Жүректен – жүрекке» шеңбері -Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!
Топқа бөлу. Геометриялық фигуралар үлестіріледі. Қызығушылықты ояту. Жергілікті жердің сұлбасы бойынша бағдарды тез анықтауға болады. Картада ең үлкен аумақ кескінделеді. Физикалық картада аумақ пен айдынның жалпы кескіні бейнеленеді. Картада масштабы жергілікті жерді толықтай бейнелеуге мүмкіндік жасайды. Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Топқа тапсырма. 1-топ. Карта туралы түсінік. 2-топ. Карта масштабын түсіндіру. 3-топ. Кескін картаға тоқталу. |
|
|
||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
БББ кестесі
|
|
|
||||||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау |
|
||||||||||
|
Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз ? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
||||||||
|
Дарынды оқушыларға Үлгерімі төмен оқушыларға
|
Оқушыларды әр тапсырма сайын "От шашу", "Бас бармақ", "Бағдаршам" тәсілдері арқылы ынталандырып отырдым.Әр тапсырманы орындаған сайын қандай мақсатқа жеткенімізді сұрап отырдым. Сабақ соңында « Білім ағашы » кері байланыс жасадым. |
Сабақ ортасында оқушылардың денсаулық сақтауына байланысты сергіту сәті орындалды. |
|
||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
||||||||||
13.09.2018ж
шағым қалдыра аласыз













