І. Ой бөлісу (Мәтінмен
жұмыс)
1.1 Постер қорғату арқылы
тақырыпты ашу.
Iтоп
1. Потенциалдық, кинетикалық
энергиялары бар денелерге мысал
келтіріңдер.
2. Жер бетінен көтерілген
дененің энергиясы болатынын дәлелдейтін мысал
келтіріңдер.
II
топ
3. Потенциалдық энергияны
сипаттайтын оның қандай қасиеттері бар.
4. Неліктен потенциалдық
энергия салыстырмалы сипат алады.
IIIтоп
5. Ауырлық күшінің жұмысымен
потенциалдық энергия арасында қандай байланыс
бар.
6. Ауырлық күші әрекет ететін
дененің потенциалдық энергиясының формуласы қалай
өрнектеледі?
IVтоп
7.Серпімділік күшінің жұмысы
мен потенциялдық энернгияның арасындағы
байланыс.
8. Сығылған(созылған)
серіппенің потенциялдық энергиясының формуласы қалай
өрнкетеледі?
Дескриптор:
1. Потенциалдық энергия ұғымын
түсінеді.
2. Потенциалдық энергия
түрлерінің формулаларын жаза алады.
3. Потенциалдық энергиясы бар
денеге мысал келтіру.
4. Ауырлық күші, серпімділік
күші жұмысы мен потенциалдық энергия байланысын
тұжырымдайды.
5. Потенциалдың энергиясының
қасиеттерін сипаттайды.
6. Потенциалдық энергия
салыстырмалы сипат алу себебін түсінеді.
1.2 Сергіту сәті «Жаяу»
әнін сынып болып орындау.
1.3«Джигсо» әдісі
бойынша IV
топқа тапсырмалар беру.
Саралау әдісі қолданылып, деңгейлік тапсырмалар топтың деңгейіне
сай беріледі.
1. Биіктігі 4 м сынып
бөлмесінде биік тігі 70 см үстел орналасқан. Үстел үстінде жатқан
массасы 300 г кітапты 120 смге жылжытқанда жасаған ауырлық күшінің
жұмысы неге тең?
2. Массасы 20 кг дененің 9 м
биіктікте Жерге қатысты потенциалдық энергиясы қандай
болады?
3. Қатаңдығы
1,5 105
Н/м серіппені серпімділік
күшінің әсерінен 2 см-ге ұзартса, серіппенің потенциялық энергиясы
қандай болады?
4. Серіппені 5 см сығу үшін
150 Дж потенциялдық энергия жұмсалса, серіппенің қатаңдығы қандай
болады?
Тапсырмаларды әр оқушы жеке
орындап, жұппен, топпен
тексереді.
Әр топтан 1 оқушы тақтаға
шығып, тапсырманы орындайды.
Дұрыстығы слайдтан
тексеріледі.
Дескриптор:
1. Есептің берілгенін жазу 1
ұпай
2. Формула жазу -1
ұпай
3. Дұрыс жауап-1
ұпай
|