Материалдар / "Фойдали қазилмаларнинг ахамияти" (4-сынып)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Фойдали қазилмаларнинг ахамияти" (4-сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
4.3.1.1 нарсалардан фойдаланиш доирасини уларнинг хусусиятларига қараб аниқлаш 4.3.1.2 тузилган эксеримент режасига мос нарса олиш
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2024
160
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қисқа муддатли режа

Фан номи: Табиатшунослик

48-дарс

Бўлим:

Моддалар ва уларнинг хоссалари. Табиий ресурслар

Педагогнинг исми - шарфи:


Куни:

1.03.24

Синфи:

Қатнашганлар сони: Қатнашмаганлар сони:

Дарснинг мавзуси:

Фойдали қазилмаларнинг ахамияти

Ушбу дарсда эришиладиган таълимий мақсадлар

4.3.1.1 нарсалардан фойдаланиш доирасини уларнинг хусусиятларига қараб аниқлаш

4.3.1.2 тузилган эксеримент режасига мос нарса олиш

Дарснинг мақсади:

Барча ўқувчилар: Гурух билан ишлашни билади.

Кўпчилик ўқувчилар: Тузилган эксперимент режасига мос нарса ола олади.

Айрим ўқувчилар: Нарсалардан фойдалниш доирасини хусусиятларига қараб аниқлай олади.

Сабақтың барысы:

Дарснинг вақти

Педагогнинг ҳаракати

Ўқувчининг харакати

Баҳолаш

Ресурслар

Боши

5 минут

Ўқувчилардан жуфтликлар хосил қилиш ва «Туз муз» ўйинини ўтказиш. Ўйин орқали ўқувчилар билан янги мавзуни очишга харакат қиламиз.

Ўқувчиларнинг билан бирга бугунги дарснинг мақсад ва вазифаларини аниқлаб олинади.

-Ушбу ўйинни ўйнаганда нимани сездик болалар?

-Нарсаларни нима харакатланишга мажбур қилади. Янги дарс мавзуси бахолаш меъзони таништирилади.

Ўқувчилар «Дўст танлаш» услуби орқали 3 гурухга бирикишади.

Оғзаки рағбатлан-тирилади.

Китоб

Ўртаси 35 минут

1-топшириқ.

Моддалар сухбати.

Китобдаги матнни «Занжир» услуби билан бир гапдан бўлиб ўқийдилар

Дескриптор:

Матнни ифодали ўқийдилар

Смайликлар билан бахоланади.

Китоб


2-топшириқ.

Савол ва топшириқлар.

1-2-3 гуруҳларга савол берилади.

Дескриптор:

-матнни ўқийди.

-саволларга жавоб беради.

Оғзаки бахоланади.

Китоб


3-топшириқ.

Ўрганиг сумкангиздаги нарсаларнинг ҳар бири қандай моддалардан ясалган.

Дескриптор:

-сумкаларидаги нарсаларга қараб қайси бири нимадан ясалганини айтиб беради.

Қарсак усули билан бахоланади.

Китоб


Дарслик


Дам олиш дақиқаси:

Синфда доира ҳосил қилиниб қўшиқ турида дарс бошида шеър айтилади.

Биргаликда қўшиқ ҳолида:

Қадим , сахий ердирман,

Мени жондан севарлар

Кўчат ўтқазиб менга

Сўнгра ризқин терарлар.

Пагон усули билан бахоланади.


Якуни 5 минут.

Уйга вазифа: 4-топшириқ.

Қайта боғланиш:

«Бир гап билан» услуби:

Бугунги дарсда мен:

Бугунги дарсдаги мен учун:

Бугунги дарсдаги бир ҳолат:

Бугунги дарсдаги энг қийини:

Дарсда тушунганларини карточкага ёзиб беради.

Оғзаки бахоланади.

Расмлар





Текширилди:

































































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!