Сабақтың
басы
|
Психологиялық
ахуал.
Біз бақытты
баламыз,
Ойнап ,күліп
аламыз.
Жетілсін деп
санамыз,
Оқып білім
аламыз.
Артикуляциялық жаттығулар
орындау.«Күрекше» ,«Инеше» ,«Түтікше»
«Ожау» ,«Сағат» ,«Саңырауқұлақ»,«Алтыбақан» ,
«Тәтті тосап»
|
Артикуляциялық
жаттығу
суреттері
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1
–тапсырма.
Мұқият тыңда! Мен айтқан
сөздердің бірінші әріпін ата, оларды жансыз және жанды деп екі
топқа бөліп жаз.
Құс, тау, оқулық, өзен, ағаш,
оқушы, машина, парта, мұғалім,
ойыншық
2
–тапсырма.
Ән айта отырып, канша «А»
дыбысын айттық? Сана.
Қошақаным
Жазда апамның
аулына,
Барып едім
қыдырып.
Бір қошақан
алдымнан,
Шықты ойнап
жұгіріп.
Ақ маңдайлы ай
мекен,
Шекер мекен бал
мекен.
Кеттім оны
сағынып
Қошақаным қайда
екен?
3 –тапсырма. Графикалық
диктант.
Дәптерімізді ашып, қолымызға карандаш алып, менің
айтқан бағытыма қарай, тор көз санын санай отырып
сызамыз
5→, 1↓, 2←, 1↓, 5→, 1↓, 1←, 3↓, 3←, 1↑, 2→, 1↑,
3←, 2↓, 3←, 1↑, 2→, 3↑, 2←, 2↑. Шыққан қоянның суретін
боя.
4-тапсырма.«Сөзді аяқтап
көмектес»
Мақсаты: Фонематикалық есту қабілетін дамыту, жетіспейтіңн
дыбыстарды жалғастыру.
Ойын барысы: Баланың алдына бір-бірден
суреттерді
орналастырады, содан кейін сөздің соңғы
дыбыстарын аяқтамай айтады. Бала суретке қарап сөзді аяқтауы керек.
Мысалы: қал-та, ба-та, қа-л, бал-та, ма-л, ша-л,
ба-л.
|
Дәптер,түрлі түсті
қарындаштар.
Заттық
суреттер
|
|