Материалдар / Фонематикалық есту қабілетін және сөйлеу тілін дамыту.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Фонематикалық есту қабілетін және сөйлеу тілін дамыту.

Материал туралы қысқаша түсінік
логопед және дефектолог мұғалімдерге өз тәжірибиелерінде қолдану үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2020
2568
14 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар


Күні


Сабақ тақырыбы

Фонематикалық есту қабілетін және сөйлеу тілін дамыту.


Мақсаты

Логопедиялық тапсырмалар арқылы оқушының фонематикалық есту қабілетін және сөйлеу тілін дамыту.

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақта жоспарланған

іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

Психологиялық ахуал.

Біз бақытты баламыз,

Ойнап ,күліп аламыз.

Жетілсін деп санамыз,

Оқып білім аламыз.

Артикуляциялық жаттығулар орындау.«Күрекше» ,«Инеше» ,«Түтікше» 

«Ожау» ,«Сағат» ,«Саңырауқұлақ»,«Алтыбақан» ,

«Тәтті тосап» 

Артикуляциялық

жаттығу суреттері


Сабақтың ортасы

1 –тапсырма. 

Мұқият тыңда! Мен айтқан сөздердің бірінші әріпін ата, оларды жансыз және жанды деп екі топқа бөліп жаз.

Құс, тау, оқулық, өзен, ағаш, оқушы, машина, парта, мұғалім, ойыншық

2 –тапсырма.

Ән айта отырып, канша «А» дыбысын айттық? Сана.

Қошақаным

Жазда апамның аулына,

Барып едім қыдырып.

Бір қошақан алдымнан,

Шықты ойнап жұгіріп.

Ақ маңдайлы ай мекен,

Шекер мекен бал мекен.

Кеттім оны сағынып

Қошақаным қайда екен?

3 –тапсырма. Графикалық диктант.

Дәптерімізді ашып, қолымызға карандаш алып, менің айтқан бағытыма қарай, тор көз санын санай отырып сызамыз

5→, 1↓, 2←, 1↓, 5→, 1↓, 1←, 3↓, 3←, 1↑, 2→, 1↑, 3←, 2↓, 3←, 1↑, 2→, 3↑, 2←, 2↑. Шыққан қоянның суретін боя.

4-тапсырма.«Сөзді аяқтап көмектес» 
Мақсаты: Фонематикалық есту қабілетін дамыту, жетіспейтіңн дыбыстарды жалғастыру. 
Ойын барысы: Баланың алдына бір-бірден суреттерді

орналастырады, содан кейін сөздің соңғы дыбыстарын аяқтамай айтады. Бала суретке қарап сөзді аяқтауы керек. Мысалы: қал-та, ба-та, қа-л, бал-та, ма-л, ша-л, ба-л. 


Дәптер,түрлі түсті қарындаштар.



























Заттық суреттер


Сабақтың соңы

-Сабақты қорытындылау.

-Кері байланыс жасау

«Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?

Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?

Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма?

Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?





Дефектолог: Диханбаева Назгуль Нуржаубековна










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!