Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
4.1.1.1 тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту
4.1.3.1 сұхбаттасының жасын, жай-күйін ескере отырып, белгілі бір тақырып аясында сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу
Тыңдаған мәтін бойынша мазмұндама жазуға машықтанады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру
ұйымының атауы
Пәні:
Қазақ
тілі
Бөлім:
Менің
Отаным-Қазақстан
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сынып:
4
сынып
Сабақтың
тақырыбы:
№7 сабақ. Фонетика
әлеміне саяхат
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
4.1.1.1 тыңдаған материал
бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің
мазмұнын айту
4.1.3.1
сұхбаттасының жасын, жай-күйін ескере отырып, белгілі бір тақырып
аясында сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке
қатысу
Сабақтың
мақсаты
Тыңдаған мәтін
бойынша мазмұндама жазуға
машықтанады
Құндылықтар
Ұлттық мүдде: қазақ
тілінің аясын кеңейту
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Сабаққа дайындығын
тексеру
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
29 тапсырма Шығармашылық
тапсырма
Жауабы:
1-жауап
.«Туған жердің ауасы да
шипа»
2-жауап
Үлгі
Туған-5дыбыс,5әріп
Т-дауыссыз
қатаң
У-дауысты,
үнді
Ғ-дауыссыз,ұяң
А-дауысты,жуан
Н-дауыссыз,үнді
3-жауап.
Туған-у дыбысы дауысты.
Өйткені дауыссыздан соң келіп
тұр.
Ауа-у дыбысы дауыссыз. Өйткені
дауыстыдан соң келіп тұр.
Тақырыпты
ашу
Жаңа
тақырып
30-тапсырма
Мәтінді оқып, мазмұндама
жазу
Жоспар:
1. «Әнші құмның» сипаты
;
2. «Әнші құм» аталу себебі
;
3. Ғажап әуеннің себебі
не?
31-тапсырма
«Диалог»
әдісі
Парталасымен диалог
құрады
Диалогты ары қарай
жалғастыру
32-тапсырма
Сөздерді
тасымалдау
Жетісу,түйір-шік,өңір,кү-шею,әуен.
Үй
тапсырма
33-тапсырма
ЕБҚ
Кітап, дәптер сөздеріне
дыбыстық талдау жасату
ЕҚБ
Бабаларымыз, табиғаттың
сөздеріне ауызша дыбыстық талдау жасап, осы сөздерді қатыстырып
сөйлем құрау
ФС
тапсырмасы
Шығармашылық
тапсырма
Табиғат ғажайыптары туралы
монолог құрау
ҚЖ:
Қима қағаздармен
жұмыс
Қимадағы жазылған сөздерге
дыбыстық жіне буындық талдау
жасату
Оқу құралдарын
түгелдейді
Жасырынған сөзді
табады
Дыбыстық талдау
жасайды
Фонетика туралы білімін ортаға
салады
Сызбамен жұмыс
істейді
Дәптермен жұмыс
жасайды
Мазмұндама
жазады
Өз ойын еркін жеткізуге
тырысады
Диалог
құрайды
Сөздерді
тасымалдай
Ды
Дыбыстық және әріптік талдау
жасайды
Монолог
оқиды
Талдау
жасайды
Кері байланыс
жасайды
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Дыбыстарды
ажыратты-1б
Жасырынған сөзді
тапты-1б
Дыбыстық талдау жасады
-1б
ҚБ:
«Чупа чупс»
әдісі
Дескрипторы:
Мәтінмен жұмыс жасай
алады-1б
Мазмұнын толық
жазады-1б
Дескриптор:
Диалог жүргізе
алды-1б
Сөз саптауды
біледі
-1б
Дескрипторы:
Сөздерді дұрыс
тасымалдайды-1б
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді-1б
Дескриптор:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз