|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №111 ЖОББМ Python тілінде алгоритмдерді программалау. Күні: 27.01.2025 Мұғалімнің аты-жөні: Корганбаев У.З. Сынып: 8-В Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
§4.1. For циклі |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.3.2 for цикл операторын пайдалану; |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін анықтау; Оқушылардың көбі: Python программалау тілінде For циклінің орындалуын талдау, қолдану; Кейбір оқушылар: For циклін қолданудың маңыздылығын бағалау. |
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Цикл-цикл-loop Үшін-для- For Диапазон-диапазон-Range Шексіз-бесконечный-infinite |
|
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
|
|
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылықтарына сәйкес оқушыларды еңбекке және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға баулу. Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу. |
|
Пәнаралық байланыс |
Программа кодтары ағылшын тілінде жазылады. |
|
Алдыңғы білім |
Python программалау тілінде сызықтық, шартты алгоритмдерді программалау. |
|
Сабақтың барысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері/уақ ыт |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/3мин Топқа біріктіру/2мин Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау /7мин |
Сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал орнату, ширату жаттығуы. «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы топтарға біріктіру. «Жаңбырша жауған сұрақтар» әдісі. |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі «Пойыз» жаттығуы. Ойын ортада жүргізіледі. Ең алдымен, 1, 2, 3-ке саналып алады. 1-нөмірдегілер қолдарын бір рет соғып, аяқтарымен еденді екі рет тарсылдатады, 2-нөмірдегілер қолдарын екі рет соғып, аяқтарымен еденді үш рет тарсылдатады. Ал, 3- нөмірдегілер қолдарын үш рет соғып, аяқтарымен еденді бір рет тарсылдатады. «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы 1, 2, 3 деп ретімен саналған бойынша оқушылар топқа бірігеді. Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алып оқушы, сол жауаптан сұрақ тудырып, әрі қарай лақтырады. Ойын осылай жалғаса береді. |
Қошемет көрсету. Смайлик арқылы ҚБ. |
Оқытудың белсенді әдістері NIS. Астана, 2013 |
|
Миға шабуыл/3мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында проблеманы бірге шешу. |
Берілген сурет туралы не ойлайсындар? Оқушылар сын тұрғысынан ойланып өз пікірлерін айтады. Тақырыпты өздері ашады.
|
Ауызша мадақтау. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың ортасы. Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс/5мин |
Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдайды. Слайд материалы арқылы таныстырылым жасайды. |
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды. Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау. |
|
|
|
|
Дәптермен жұмыс: |
Негізгі ұғымдар мен сабақта қолданылатын термин сөздерді дәптерлеріне жазады. Үш тілде берілген термин сөздерді мұғаліммен бірге қайталайды. |
|
Информат ика. 8 - сынып оқулығы |
|
Практикалық жұмыс/15мин |
1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі. |
Оқушылар практикалық тапсырмаларды жеке орындайды. 1) K мен N (1≤K≤N≤100) барлық жұп сандарды экранға шығаратын программа құрастыр. Дескрипторлар:
2) N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа |
4 балл |
Компьюте р, информати ка. 8- сынып оқулығы |
|
Топтық жұмыс |
2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма. Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды. |
құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады. Дескрипторлар:
3) 8 «А» сыныбында N (0 < N < 30) оқушы бар. Оқушылардың бойлары көрсетілген. Егер сыныптағы оқушының бойы 140 см- ден қысқа болса, ол аласа бойлы оқушыға жатады. Сыныпта неше оқушының бойы аласа екенін анықтайтын программа кодын жаз. . Дескриптор:
2-тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз бетінше орындайды. Практикалық жұмыста орындалған программа кодын (3-сурет) талдаңдар. Егер есеп шартын «оқушылардың бойы 140 пен 155 см аралығында» деп өзгертетін болсақ, программа кодына қандай өзгеріс жасау керек? Себебін түсіндіріңдер. Дескриптор - For операторының қызметін анықтайды. |
|
|
|
Жұптық жұмыс |
3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалайды. |
Параметрлі циклдер көмегімен орындалатын қарапайым бір мысал құрыңдар. Құрған мысалдарыңның Python тіліндегі программа кодының жобасын дайындап, ұсыныңдар. Дескриптор
|
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Жаңа сабақты бекіту/3мин Кері байланыс: /2мин |
Сабақты бекіту үшін «эссе» әдісін қолдану. «Тілек ағашы» әдісі. |
Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Циклдік операторларды программалауда қолданудың маңызына баға бер. Дескриптор -параметрлі циклді қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып тілек ағашына жапсырады |
Өздерін-өзі бағалау. |
А4 парағы |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеттірек оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай текеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулы қ және қауіпсізді к техникас ын сақтау |
||
|
Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту. «Топтасқан сандар» топқа біріктіру, «Сұрақтар жаңбыры» әдісі бойынша өткен тарауды пысықтау, миға шабуыл , саралау тапсырмалары, эссе , кері байланыс жасату: «Тілек ағашы». |
Фигуралар арқылы, ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру |
Компьюте рмен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
For циклі
For циклі
|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №111 ЖОББМ Python тілінде алгоритмдерді программалау. Күні: 27.01.2025 Мұғалімнің аты-жөні: Корганбаев У.З. Сынып: 8-В Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
§4.1. For циклі |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.3.2 for цикл операторын пайдалану; |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін анықтау; Оқушылардың көбі: Python программалау тілінде For циклінің орындалуын талдау, қолдану; Кейбір оқушылар: For циклін қолданудың маңыздылығын бағалау. |
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Цикл-цикл-loop Үшін-для- For Диапазон-диапазон-Range Шексіз-бесконечный-infinite |
|
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
|
|
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылықтарына сәйкес оқушыларды еңбекке және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға баулу. Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу. |
|
Пәнаралық байланыс |
Программа кодтары ағылшын тілінде жазылады. |
|
Алдыңғы білім |
Python программалау тілінде сызықтық, шартты алгоритмдерді программалау. |
|
Сабақтың барысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері/уақ ыт |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/3мин Топқа біріктіру/2мин Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау /7мин |
Сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал орнату, ширату жаттығуы. «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы топтарға біріктіру. «Жаңбырша жауған сұрақтар» әдісі. |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі «Пойыз» жаттығуы. Ойын ортада жүргізіледі. Ең алдымен, 1, 2, 3-ке саналып алады. 1-нөмірдегілер қолдарын бір рет соғып, аяқтарымен еденді екі рет тарсылдатады, 2-нөмірдегілер қолдарын екі рет соғып, аяқтарымен еденді үш рет тарсылдатады. Ал, 3- нөмірдегілер қолдарын үш рет соғып, аяқтарымен еденді бір рет тарсылдатады. «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы 1, 2, 3 деп ретімен саналған бойынша оқушылар топқа бірігеді. Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алып оқушы, сол жауаптан сұрақ тудырып, әрі қарай лақтырады. Ойын осылай жалғаса береді. |
Қошемет көрсету. Смайлик арқылы ҚБ. |
Оқытудың белсенді әдістері NIS. Астана, 2013 |
|
Миға шабуыл/3мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында проблеманы бірге шешу. |
Берілген сурет туралы не ойлайсындар? Оқушылар сын тұрғысынан ойланып өз пікірлерін айтады. Тақырыпты өздері ашады.
|
Ауызша мадақтау. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың ортасы. Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс/5мин |
Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдайды. Слайд материалы арқылы таныстырылым жасайды. |
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды. Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау. |
|
|
|
|
Дәптермен жұмыс: |
Негізгі ұғымдар мен сабақта қолданылатын термин сөздерді дәптерлеріне жазады. Үш тілде берілген термин сөздерді мұғаліммен бірге қайталайды. |
|
Информат ика. 8 - сынып оқулығы |
|
Практикалық жұмыс/15мин |
1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі. |
Оқушылар практикалық тапсырмаларды жеке орындайды. 1) K мен N (1≤K≤N≤100) барлық жұп сандарды экранға шығаратын программа құрастыр. Дескрипторлар:
2) N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа |
4 балл |
Компьюте р, информати ка. 8- сынып оқулығы |
|
Топтық жұмыс |
2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма. Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды. |
құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады. Дескрипторлар:
3) 8 «А» сыныбында N (0 < N < 30) оқушы бар. Оқушылардың бойлары көрсетілген. Егер сыныптағы оқушының бойы 140 см- ден қысқа болса, ол аласа бойлы оқушыға жатады. Сыныпта неше оқушының бойы аласа екенін анықтайтын программа кодын жаз. . Дескриптор:
2-тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз бетінше орындайды. Практикалық жұмыста орындалған программа кодын (3-сурет) талдаңдар. Егер есеп шартын «оқушылардың бойы 140 пен 155 см аралығында» деп өзгертетін болсақ, программа кодына қандай өзгеріс жасау керек? Себебін түсіндіріңдер. Дескриптор - For операторының қызметін анықтайды. |
|
|
|
Жұптық жұмыс |
3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалайды. |
Параметрлі циклдер көмегімен орындалатын қарапайым бір мысал құрыңдар. Құрған мысалдарыңның Python тіліндегі программа кодының жобасын дайындап, ұсыныңдар. Дескриптор
|
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Жаңа сабақты бекіту/3мин Кері байланыс: /2мин |
Сабақты бекіту үшін «эссе» әдісін қолдану. «Тілек ағашы» әдісі. |
Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Циклдік операторларды программалауда қолданудың маңызына баға бер. Дескриптор -параметрлі циклді қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып тілек ағашына жапсырады |
Өздерін-өзі бағалау. |
А4 парағы |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеттірек оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай текеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулы қ және қауіпсізді к техникас ын сақтау |
||
|
Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту. «Топтасқан сандар» топқа біріктіру, «Сұрақтар жаңбыры» әдісі бойынша өткен тарауды пысықтау, миға шабуыл , саралау тапсырмалары, эссе , кері байланыс жасату: «Тілек ағашы». |
Фигуралар арқылы, ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру |
Компьюте рмен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру. |
||
шағым қалдыра аласыз














