Материалдар / For циклі. 8-сынып. 3-тоқсан

For циклі. 8-сынып. 3-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
For циклі тақырыбында ашық сабақ. Игіліктеріңізге жарасын!!!
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерілді ____________

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №33 Б.Момышұлы

Python тілінде алгоритмдерді программалау.

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Аширова Л.Б.

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§4.1. For циклі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.3.2 for цикл операторын пайдалану;

Сабақтың мақсаты

For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін анықтау;

Python программалау тілінде For циклінің орындалуын талдау, қолдану; For циклін қолданудың маңыздылығын бағалау.

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/

уақ ыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/


7 минут





Топқа біріктіру





Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау


Сәлемдесу, түгендеу.


Психологиялық ахуал орнату, ширату жаттығуы.









«Топтасқан сандар» тәсілі арқылы топтарға біріктіру.



«Жаңбырша жауған сұрақтар» әдісі.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі


«Пойыз» жаттығуы. Ойын ортада жүргізіледі. Ең алдымен, 1, 2, 3-ке саналып алады. 1-нөмірдегілер қолдарын бір рет соғып, аяқтарымен еденді екі рет тарсылдатады, 2-нөмірдегілер қолдарын екі рет соғып, аяқтарымен еденді үш рет тарсылдатады. Ал, 3- нөмірдегілер қолдарын үш рет соғып, аяқтарымен еденді бір рет тарсылдатады.

«Топтасқан сандар» тәсілі арқылы 1, 2, 3 деп ретімен саналған бойынша оқушылар топқа бірігеді.

Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алып оқушы, сол жауаптан сұрақ тудырып, әрі қарай лақтырады. Ойын осылай жалғаса береді.



Асық арқылы бағалау


Әр дұрыс жауап

1 балл
















Презентация

Видео проектор Компьютер

Python программасы


















Миға шабуыл


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында проблеманы бірге шешу.

Берілген сурет туралы не ойлайсындар? Оқушылар сын тұрғысынан ойланып өз пікірлерін айтады. Тақырыпты өздері ашады.

-Циклдер жайлы не білесің?

-Бұл ұғымның біздің өмірімізге қандай байланысы бар?

-Табиғат пен адам өмірінде циклдердің маңызы қандай?

-Циклдердің адам өміріндегі маңызы қандай деп ойлайсыңдар?

Математикада циклдерге не жатады?

Әр дұрыс жауап

1 балл



Сабақтың ортасы.

10 минут

Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдайды.

Слайд материалы арқылы таныстырылым жасайды.

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.

Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау.




Практикалық жұмыс/

10 минут


1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.














2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.

Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.





















3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалайды.















Тапсырма №1.

Оқушылар практикалық тапсырмаларды жеке орындайды.

1) K мен N (1≤K≤N≤100) барлық жұп сандарды экранға шығаратын программа құрастыр.

Дескриптор:

    • Жұп сандарды анықтайды;

    • Қайталану санын анықтайды;

    • Жұп сандарды табу алгоритмін құрады;

    • Алгоритмді компьютерде программалайды;

    • Нәтижесін тексереді.

2) N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа

құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады.

Дескрипторлар:

  • Екі таңбалы сандар диапазонын анықтайды;

  • Екі саны бірдей сандарды анықтайды;

  • Екі саны бірдей сандарды анықтау алгоритмін құрады;

  • Программаны компьютерде орындайды;

  • Нәтижесін тексереді.

3) 8 «А» сыныбында N (0 < N < 30) оқушы бар. Оқушылардың бойлары көрсетілген. Егер сыныптағы оқушының бойы 140 см- ден қысқа болса, ол аласа бойлы оқушыға жатады. Сыныпта неше оқушының бойы аласа екенін анықтайтын программа кодын жаз. .

Дескриптор:

  • Қатысқан оқушылар санын енгізеді;

  • Бойларының ұзындығын енгізеді;

  • Бойларын салыстырады;

  • Сыныпта аласа бойлы оқушылардың санын анықтайтын

2-тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз бетінше орындайды.

Практикалық жұмыста орындалған программа кодын (3-сурет) талдаңдар. Егер есеп шартын «оқушылардың бойы 140 пен 155 см аралығында» деп өзгертетін болсақ, программа кодына қандай өзгеріс жасау керек? Себебін түсіндіріңдер.

Дескриптор

- For операторының қызметін анықтайды.

3 тапсырманы өз беттерінше орындайды.

Параметрлі циклдер көмегімен орындалатын қарапайым бір мысал құрыңдар. Құрған мысалдарыңның Python тіліндегі программа кодының жобасын дайындап, ұсыныңдар.

Дескриптор

-Параметрлі циклді анықтайды;

-Параметрлі циклді қолданады.








5 балл

















5 балл





















4 балл




















1 балл


Компьюте р, информати ка. 8- сынып оқулығы

Сабақтың соңы

Ой толғаныс. Жаңа сабақты бекіту/


8 минут




Кері байланыс:


Сабақты бекіту үшін

«эссе» әдісін қолдану.








«Тілек ағашы» әдісі.

Оқушылар тапсырманы жеке орындайды.

Циклдік операторларды программалауда қолданудың маңызына баға бер.

Дескриптор

-параметрлі циклді қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.


Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып тілек ағашына жапсырады







2 балл




Өздерін-өзі бағалау.

А4 парағы


Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі