Тексерілді ____________
|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №33 Б.Момышұлы Python тілінде алгоритмдерді программалау. Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Аширова Л.Б. |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
§4.1. For циклі |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.3.2 for цикл операторын пайдалану; |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін анықтау; Python программалау тілінде For циклінің орындалуын талдау, қолдану; For циклін қолданудың маңыздылығын бағалау. |
|||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||
|
Сабақтың кезеңдері/ уақ ыт |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/ 7 минут Топқа біріктіру Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау |
Сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал орнату, ширату жаттығуы. «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы топтарға біріктіру. «Жаңбырша жауған сұрақтар» әдісі. |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі «Пойыз» жаттығуы. Ойын ортада жүргізіледі. Ең алдымен, 1, 2, 3-ке саналып алады. 1-нөмірдегілер қолдарын бір рет соғып, аяқтарымен еденді екі рет тарсылдатады, 2-нөмірдегілер қолдарын екі рет соғып, аяқтарымен еденді үш рет тарсылдатады. Ал, 3- нөмірдегілер қолдарын үш рет соғып, аяқтарымен еденді бір рет тарсылдатады. «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы 1, 2, 3 деп ретімен саналған бойынша оқушылар топқа бірігеді. Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алып оқушы, сол жауаптан сұрақ тудырып, әрі қарай лақтырады. Ойын осылай жалғаса береді. |
Асық арқылы бағалау
Әр дұрыс жауап 1 балл
|
Презентация Видео проектор Компьютер Python программасы |
||||
|
Миға шабуыл |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында проблеманы бірге шешу. |
Берілген сурет туралы не ойлайсындар? Оқушылар сын тұрғысынан ойланып өз пікірлерін айтады. Тақырыпты өздері ашады.
-Циклдер жайлы не білесің? -Бұл ұғымның біздің өмірімізге қандай байланысы бар? -Табиғат пен адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? -Циклдердің адам өміріндегі маңызы қандай деп ойлайсыңдар? Математикада циклдерге не жатады? |
Әр дұрыс жауап 1 балл
|
|
||||
|
Сабақтың ортасы. 10 минут |
Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдайды. Слайд материалы арқылы таныстырылым жасайды. |
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды. Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау. |
|
|
||||
|
Практикалық жұмыс/ 10 минут |
1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.
2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма. Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.
3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалайды.
|
Тапсырма №1. Оқушылар практикалық тапсырмаларды жеке орындайды. 1) K мен N (1≤K≤N≤100) барлық жұп сандарды экранға шығаратын программа құрастыр. Дескриптор:
2) N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады. Дескрипторлар:
3) 8 «А» сыныбында N (0 < N < 30) оқушы бар. Оқушылардың бойлары көрсетілген. Егер сыныптағы оқушының бойы 140 см- ден қысқа болса, ол аласа бойлы оқушыға жатады. Сыныпта неше оқушының бойы аласа екенін анықтайтын программа кодын жаз. . Дескриптор:
2-тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз бетінше орындайды. Практикалық жұмыста орындалған программа кодын (3-сурет) талдаңдар. Егер есеп шартын «оқушылардың бойы 140 пен 155 см аралығында» деп өзгертетін болсақ, программа кодына қандай өзгеріс жасау керек? Себебін түсіндіріңдер. Дескриптор - For операторының қызметін анықтайды. №3 тапсырманы өз беттерінше орындайды. Параметрлі циклдер көмегімен орындалатын қарапайым бір мысал құрыңдар. Құрған мысалдарыңның Python тіліндегі программа кодының жобасын дайындап, ұсыныңдар. Дескриптор -Параметрлі циклді анықтайды; -Параметрлі циклді қолданады. |
5 балл 5 балл 4 балл 1 балл |
Компьюте р, информати ка. 8- сынып оқулығы |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Жаңа сабақты бекіту/ 8 минут Кері байланыс: |
Сабақты бекіту үшін «эссе» әдісін қолдану. «Тілек ағашы» әдісі. |
Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Циклдік операторларды программалауда қолданудың маңызына баға бер. Дескриптор -параметрлі циклді қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып тілек ағашына жапсырады |
2 балл
Өздерін-өзі бағалау. |
А4 парағы |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
For циклі. 8-сынып. 3-тоқсан
For циклі. 8-сынып. 3-тоқсан
Тексерілді ____________
|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №33 Б.Момышұлы Python тілінде алгоритмдерді программалау. Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Аширова Л.Б. |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
§4.1. For циклі |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.3.2 for цикл операторын пайдалану; |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін анықтау; Python программалау тілінде For циклінің орындалуын талдау, қолдану; For циклін қолданудың маңыздылығын бағалау. |
|||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||
|
Сабақтың кезеңдері/ уақ ыт |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/ 7 минут Топқа біріктіру Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау |
Сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал орнату, ширату жаттығуы. «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы топтарға біріктіру. «Жаңбырша жауған сұрақтар» әдісі. |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі «Пойыз» жаттығуы. Ойын ортада жүргізіледі. Ең алдымен, 1, 2, 3-ке саналып алады. 1-нөмірдегілер қолдарын бір рет соғып, аяқтарымен еденді екі рет тарсылдатады, 2-нөмірдегілер қолдарын екі рет соғып, аяқтарымен еденді үш рет тарсылдатады. Ал, 3- нөмірдегілер қолдарын үш рет соғып, аяқтарымен еденді бір рет тарсылдатады. «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы 1, 2, 3 деп ретімен саналған бойынша оқушылар топқа бірігеді. Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алып оқушы, сол жауаптан сұрақ тудырып, әрі қарай лақтырады. Ойын осылай жалғаса береді. |
Асық арқылы бағалау
Әр дұрыс жауап 1 балл
|
Презентация Видео проектор Компьютер Python программасы |
||||
|
Миға шабуыл |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында проблеманы бірге шешу. |
Берілген сурет туралы не ойлайсындар? Оқушылар сын тұрғысынан ойланып өз пікірлерін айтады. Тақырыпты өздері ашады.
-Циклдер жайлы не білесің? -Бұл ұғымның біздің өмірімізге қандай байланысы бар? -Табиғат пен адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? -Циклдердің адам өміріндегі маңызы қандай деп ойлайсыңдар? Математикада циклдерге не жатады? |
Әр дұрыс жауап 1 балл
|
|
||||
|
Сабақтың ортасы. 10 минут |
Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдайды. Слайд материалы арқылы таныстырылым жасайды. |
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды. Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау. |
|
|
||||
|
Практикалық жұмыс/ 10 минут |
1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.
2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма. Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.
3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалайды.
|
Тапсырма №1. Оқушылар практикалық тапсырмаларды жеке орындайды. 1) K мен N (1≤K≤N≤100) барлық жұп сандарды экранға шығаратын программа құрастыр. Дескриптор:
2) N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады. Дескрипторлар:
3) 8 «А» сыныбында N (0 < N < 30) оқушы бар. Оқушылардың бойлары көрсетілген. Егер сыныптағы оқушының бойы 140 см- ден қысқа болса, ол аласа бойлы оқушыға жатады. Сыныпта неше оқушының бойы аласа екенін анықтайтын программа кодын жаз. . Дескриптор:
2-тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз бетінше орындайды. Практикалық жұмыста орындалған программа кодын (3-сурет) талдаңдар. Егер есеп шартын «оқушылардың бойы 140 пен 155 см аралығында» деп өзгертетін болсақ, программа кодына қандай өзгеріс жасау керек? Себебін түсіндіріңдер. Дескриптор - For операторының қызметін анықтайды. №3 тапсырманы өз беттерінше орындайды. Параметрлі циклдер көмегімен орындалатын қарапайым бір мысал құрыңдар. Құрған мысалдарыңның Python тіліндегі программа кодының жобасын дайындап, ұсыныңдар. Дескриптор -Параметрлі циклді анықтайды; -Параметрлі циклді қолданады. |
5 балл 5 балл 4 балл 1 балл |
Компьюте р, информати ка. 8- сынып оқулығы |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Жаңа сабақты бекіту/ 8 минут Кері байланыс: |
Сабақты бекіту үшін «эссе» әдісін қолдану. «Тілек ағашы» әдісі. |
Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Циклдік операторларды программалауда қолданудың маңызына баға бер. Дескриптор -параметрлі циклді қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып тілек ағашына жапсырады |
2 балл
Өздерін-өзі бағалау. |
А4 парағы |
||||
шағым қалдыра аласыз














