Сабақтың
басы Ұйымдастыру кезеңі/
7
минут
Топқа біріктіру
Қызығушылы
қты ояту
Өткен
сабақты
пысықтау
|
Сәлемдесу, түгендеу.
Психологиялық ахуал орнату, ширату жаттығуы.
«Топтасқан сандар» тәсілі арқылы топтарға біріктіру.
«Жаңбырша жауған сұрақтар» әдісі.
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі
«Пойыз» жаттығуы. Ойын ортада жүргізіледі. Ең алдымен, 1, 2, 3-ке саналып
алады. 1-нөмірдегілер
қолдарын бір рет
соғып, аяқтарымен
еденді екі рет тарсылдатады, 2-нөмірдегілер қолдарын екі рет соғып,
аяқтарымен еденді үш
рет тарсылдатады. Ал,
3- нөмірдегілер қолдарын үш рет соғып, аяқтарымен еденді бір рет тарсылдатады.
«Топтасқан сандар» тәсілі арқылы 1, 2, 3 деп ретімен саналған бойынша оқушылар топқа бірігеді.
Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алып
оқушы, сол жауаптан сұрақ тудырып, әрі қарай лақтырады. Ойын осылай жалғаса береді.
|
Асық арқылы
бағалау
Әр дұрыс
жауап
1
балл
|
Презентация
Видео проектор Компьютер
Python
программасы
|
Миға шабуыл
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ
пен жаңа
сабақты ұштастыру мақсатында проблеманы бірге
шешу.
|
Берілген сурет туралы не
ойлайсындар?
Оқушылар сын тұрғысынан ойланып өз
пікірлерін айтады.
Тақырыпты өздері ашады.

-Циклдер жайлы не білесің?
-Бұл
ұғымның біздің өмірімізге қандай байланысы бар?
-Табиғат пен адам өмірінде циклдердің маңызы қандай?
-Циклдердің адам өміріндегі маңызы қандай деп ойлайсыңдар?
Математикада циклдерге не жатады?
|
Әр дұрыс
жауап
1
балл
|
|