Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Формула. Формула арқылы есептеу Мәтінді есептерді шығару
Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
978
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:
Тақырыбы: | Формула. Формула арқылы есептеу Мәтінді есептерді шығару.. | |
Күні,айы: 20.09.17 | Мұғалімнің аты-жөні: Тлеугабулова К Р | |
5 сынып | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару;5.5.1.8әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану;5.5.1.9мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану; | |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: «Формула» терминімен таныстыру, есептің мәтіні бойынша формула құруады, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді, кесте бойынша формула құруды, формула бойынша есеп шығаруды үйренеді. | |
Оқушылардың басым бөлігі:Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады | ||
Кейбір оқушылар:Формуланы құруды, есептің мәтіні бойынша өрнек құрастыруды, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді біледі; | ||
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы | (МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.(28,21:0,25+3,2*6,3):0,16 = 831,25 | |
Сабақтың ортасы | (МК,Ұ) Математикада ережелер әріптері бар теңдіктермен жазылады. Мұндай жағдайда ережені формуламен жазылған дейміз.1.а) Тік төртбұрыштың периметрінің формуласыАнықтама: Тік төртбұрыштың периметрі оның _____________________ 2 еселенген қосындысына тең. а Тік төртбұрыштың периметрінің формуласы: b P = 2a + 2b немесе P = 2(a + b) 1- сурет Мұндағы P - тік төртбұрыштың периметрі, а –ұзындығы, b – ені(1- сурет) Мысал – 1: Тік төртбұрыштың ұзындығы 6 см, ені 4 см. Тік төртбұрыштың периметрін тап. Шешуі: _____________________________ә) Үшбұрыштың периметрінің формуласы Анықтама: Үшбұрыштың периметрі оның _______________________________________________________қосындысына тең. Үшбұрыштың периметрінің формуласы: а b P = a + b + с c 2 –сурет Мұндағы P – үшбұрыштың периметрі, а, b, c – қабырғалары. Мысал -2: Үшбұрыштың периметрін табуға есеп құрастырыңдар:____________________________________ 2.Тік төртбұрыштың ауданының формуласыАнықтама: Тік төртбұрыштың ауданы оның _____________________ мен ____________ көбейтіндісіне тең. Яғни S = ab Мұндағы S - тік төртбұрыштың ауданы. Мысал -3: Тік төртбұрыштың ұзындығы 2 дм, ені 9 см. Тік төртбұрыштың ауданын табыңдар. Шешуі: a = 2дм = 20 см, b = 9 см. S = ab, S = 20 · 9 = 180 см2 Жауабы: 180 см2І топ: 1) 2-суреттегі №1, №2, №3 және № 4 –квадраттар. Ал № 5 –тік төртбұрыш. №1 квадраттың периметрі 32 см; №2 квадраттың периметрі 24 см; №3 квадраттың ауданы 25 см2; №5 –тік төртбұрыштың ауданы 133 см2; №4 квадраттың ауданын табыңдар. 2-сурет Жауабы : 144 см2ІІ топ: 1) 3-суреттегі фигурада қыры 4 см кубтың үстіңгі жағына әрқайсысының қыры 1 см-ге тең екі куб жапсырылған. Фигураның бетінің ауданын табыңдар.3-сурет Жауабы : 108 см2Топтық жұмыс1-топФигуралардың периметрін табу формулаларын жазады P = 2 * ( a + b ) P = 4a P = a + b + c 2-топФигуралардың ауданын табу формулаларын жазадыS = a b S = a2 3-топҚозғалысқа байланысты формулалар жазадыS = ν tυк- катердің жылдамдығыυөа – өзен ағысының жылдамдығы υа – катердің ағыспен жүзген жылдамдығыυақ – катердің ағысқа қарсы жүзген жылдамдығыυа= υк + υөаυк = υк + υөаТоп басшысы бағалау парағына постерге қатысқан оқушыларға + белгісін салып отырады Топтар өзара смайликтер арқылы бағалайды | ОқулықАудидиск:1.6.1; 1.6.4; Цифрлар жазылған карточкалар.Доп,қарындаш. №1Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы | Деңгейлік тапсырмалар:І деңгей тапсырмалары1. ABCD тік төртбұрышының ұзындығы а см, ені одан 3 есе кем. Тік төртбұрышының периметрін табыңдар. Мұндағы а = 18.2. Петропавл мен Көкшетау қалаларының арасы176 км. Петропавл қаласынан Көкшетауға қарай 48 км/сағ жылдамдықпен бір мотоциклші шықты. Онымен бір уақытта Көкшетаудан Петропавлға қарай 40 км/сағ жылдамдықпен екінші мотоциклші шықты. Олар неше сағаттан соң бір-бірімен кездеседі?3. Массасы р кг жәшікке n пакет кәмпит салынған. Бір пәкет кімпит m кг. Барлық кәмпит неше килограмм?4. Бөлменің көлемі V м3, биіктігі 3 см. Бөлменің еденінің ауданын табыңдар. Мұндағы V = 120.ІІ деңгей тапсырмалары1. Тік төртбұрышының периметрі р см. Оның ұзындығы а см. Тік төртбұрышының енін табыңдар. Мұндағы р = 28, а = 8. Жауабы : 6 см.2. 1-суреттегі квадраттың қабырғасы 6 см. АВС үшбұрышының ауданын табыңдар. С D А В 1-суретЖауабы : 18 см23. Екі поезд бір қаладан бір уақытта шығып, қарама-қарсы бағытта жүрді. t сағаттан кейін олардың бір-бірінен ара қашықтығы s км болды. Поездардың біреуінің жылдамдығы 58 км/сағ, екінші поездың жылдамдығын табыңдар. Мұндағы t = 3, s = 426. Жауабы : 84 км/сағ ІІІ деңгей тапсырмалары1. Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар.Автобус пен автомобиль 42 км қашықтықтан бір –біріне қарсы жүріп келеді. Автомобильдің жылдамдығы автобустың жылдамдығынан 300 м/мин артық. Олар 20 минуттан кейін кездесті. Автобустың жылдамдығы мен автомобильдің жылдамдығы табыңдар.Шешуі: Автобустың жылдамдығы – х, Автомобильдің жылдамдығы – х + 300 м/мин, 42 км = 42 000 м, (х + х + 300) · 20 = 42000, 40х = 36 000, х = 900 Жауабы : 900 м/мин, 1200 м/мин.2. Сағат 14-те аялдамадан 60 км/сағ жылдамдықпен автобус шықты.1сағат өткен соң оның соңынан 90 км/сағ жылдамдықпен жеңіл машина шықты. Жеңіл машина автобусты сағат нешеде қуып жетеді. Шешуі: S = vt, 60(х+1) = 90х, х = 2(сағ) Жауабы : 1700-де5. (Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. | |
Қосымша ақпарат | ||
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. | |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? | ||
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)