Үй тапсырмасын
сұрау
8
минут
|
Өткен тақырыпқа
шолу «ZipGrade»
платформасы
Тест
тапсырмалары
1. “Патша сұйығы”
қоспасының құрамын атаңыз:
A) HCl + H2SO4 +HNO3
(1:1:1).
B) HNO3 + HCl
(1:1).
C) HNO3 + HCl
(1:3).
D) HNO3 + H2SO4
(1:2).
E) HCl + H2SO4
(1:3).
2.Азоттың периодтық жүйедегі орны:
A) V А топта, 2
периодта.
B) V А топта, 3
периодта.
C) ІV А топта, 2
периодта.
D) ІІ А топта , 5
периодта.
E) VІ В топта, 2
периодта.
3.Азот атомының ядро
заряды:
A) +12.
B) +6.
C) +14.
D) +8.
E) +7.
4.Азот қышқылының
тұзы:
A)
ZnCl2.
B) Na2
SO4.
C) K3
PO4.
D)
AgNO3.
E)
MgCO3.
5.Мүсәтір спирті
дегеніміз:
A)
Құрғақ аммоний
хлориді.
B)
Аммоний хлоридінің судағы
ерітіндісі.
C)
Аммиактың судағы
ерітіндісі.
D)
Аммоний сульфатының судағы
ерітіндісі.
E)
Аммоний нитратының судағы
ерітіндісі.
|
Өткен
тақырыпты
есіне
түсіреді.
Тест
сұрақтарына
жауап
береді.
|
Дескриптор:
Патша сұйықтығының
құрамын белгілейді-1 б
Азоттың периодтық
жүйедегі орнын анықтайды- 1б
Азоттың ядро зарядын
табады -1 б
Азот қышқылының тұзын
анықтайды -1 б
Мүсәтір спиртін табады
-1 б
5 дұрыс - 3
балл
3-4 дұрыс -2
балл
1-2 дұрыс -1
балл
|
«ZipGradе» Үлестірме
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
5
минут
|
Бейнесабаққа назар аударып, тыңдап және бейнесабақтағы
мен презентациядағы ақпаратттармен
танысады.
Оқыту түрі: Топтық
жұмыс.
“Тарсия” әдісі
Топқа біріктіру. 1,2,3,4 санау арқылы
топқа біріктіру.
Қима қағаздарды
біріктіру арқылы тұжырым мен жауаптарды
сәйкестендіреді
Талқылау
сұрақтары:
Дағды:
Тыңдай білу, ұжымдық
шешім қабылдау, бір бірімен байланысқа түсу, талдау, қарым-қатынас,
болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу дағдысы
қалыптасады.
ЕББҚ бар
оқушылар барлық топтың
мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, топтағы
оқушылардың көмегімен қима қағаздарды біріктіруге
қатысады.
|
Оқушы бойында тыңдалым, айтылым, сыни ойлау дағдысын
қалыптастырады.
Жұмыс дәптерге қажетті мәліметтерді
жазады
Топтық тапсырманы орындайды. Қима қағаздарды біріктіріп,
тұжырым мен жауаптарды
сәйкестендіреді.
|
Бағалау критерийі:
Фосфор және оның қосылыстарының физикалық, химиялық
қасиеттерін қима қағаздарды біріктіру арқылы
қорытындылайды.
Түрі- өзара
бағалау
«Жарайсың» «Керемет»,
«Жақсы» деген мадақтау сөздерді қосып
ынталандыру.
|
Оқулық бейнежазба
Слайд
Үлестірме қағаздар
|
Жұптық
жұмыс
5
минут
|
1-тапсырма
|
Оқушылар қима қағаздағы ақ және қызыл фосфордың қасиеттерін
салыстырып, кестені толтырады.
Дайын болған жұп
жауаптарын келесі жұпқа беріп, дұрыс жауабымен тексереді. Жұптар
бірін бірі бағалайды.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-3
-ақ фосфордың физикалық қасиеттерін
атайды-1балл
-қызыл фосфордың физикалық қасиеттерін
атайды-1балл
- Организмге әсерлерін анықтайды -1
балл
«Көршіңмен бөліс»
әдісі
Түрі- өзара
бағалау
|
Слайд
Үлестірме
қағаздар
|
Жеке жұмыс
8 мин
Саралау
тапсырмасы
|
2-тапсырма
ЕББҚ
бар оқушы бұл тапсырмада
жұбынан қолдау көмек алып, тапсырманы бірге
орындайды.
|
Берілген реакция
теңдеулерін аяқтап, теңестіреді.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-3
-реакция теңдеулерін
аяқтайды-1б
-реакция теңдеулерін
теңестіреді-1б
-химиялық қасиеттерін
сипаттайды-1б
|
Слайд,
дәптер
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
2
мин.
|
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Тақтадағы суретке стикер
жабыстырады
Үйге тапсырма:
Параграф 40,41
оқу,
53 беттегі
3тапсырмасы,
1
есеп
|
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы жүзеге асырылады
|
Сурет
|