Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
0-3
мин
3 мин
5 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын
Сәлемдесу, Түгелдеу. Сыныпта
психологиялық ахуал орнату: «Созылу және
сығылу» әдісі арқылы оқушылардың көңіл
күйлерін реттеу.
І. Топқа
біріктіру.
«Жасырын
қобдиша» әдісі. Қобдиша ішіндегі 4
мақал мәтелдері ұқсас оқушылар топтасып
бірігеді.
1-топ: Ағаш жапырағымен, жер
топырағымен.
2-топ: Туған жердің топырағы
жұмсақ,ауасы шипа.
3-топ:Жер ырыстың
кіндігі,
Білім-ырыстың
тізгіні.
4-топ: Жердің
сәні-егін,
Ердің сәні-
білім.
Өткен тақырыпқа шолу және
жаңа тақырыпты ашу «Wordwall платформалық» әдісі және «Табиғатты
қорғау» әдісімен өтеді. Балаларды
«Wordwall»мен таңдап,өткен сабақты еске
түсіреді.
1.Микроскоп деген не? Не үшін
қолданамыз? (Микроскоп-бейнені
жүздеген және мыңдаған есе ұлғайтатын
құрал.)
2.Алғашқы микроскопты жасап,
күрделі микроскоптарды жасауға негіз салған ғалым?
(Захарий Янсен 1590
ж.)
3.1610 жылы Микроскопты
линзаларды қорғасын трубкасымен қосу арқылы құрастырған ғалымды
ата? (Галилео
Галилей)
4.Нидерландық зерттеуші
150-300 есе ұлғайтатын линзамен қарапайым микроскоп құрастырған
ғалым? (Антонио ван
Левенгук).
5.Жетілдірген микроскоп және
оған жарық беретін қондырғы құрастылған ғалым кім?
(Роберт Гук)
6.1931 жылы алғашқы электронды
микроскопты ойлап жетілдірген ғалым?(Эрнест Руска).
7.Микроскоптың окуляр бөлігі
қай жерде орналасқан, не қызмет атқарады? ( үстіңгі көру нысаны. Нысаннан алынған бейнені
ұлғайтады)
8.Микроскоптың тубус, объектив
бөліктері қай жерде орналасқанын көрсетіп бер? (окуляр мен объективті қосатын бөлігі тубус, бейне немесе
нысанның ұлғаюын қамтамасыз етеді.)
9.Микроскоптың зат үстелі мен
бұранда қайда орналасқан? (Зерттеу
нысанын қоюға арналған жер.
Тубусты немесе зат үстелін көтереді және
түсіреді.)
10.Штатив және айна қайда
орналасқан? (Микроскоптың барлық
бөлшектерін ұстап тұрады және оның орналасуын реттейді. Үстелдегі
тесікке сәулені бағыттауға
көмектеседі.)
|
Мұғаліммен сәлемдеседі. Оқушылар шеңберге тұрып мұғалім
оттегі деген де созылып, көмірқышқыл газы дегенде сығылу көрінісін
жасайды.
Оқушылар
қобдишадан мақал мәтелдерді алып,ұқсас оқушылар
топтасады.
Оқушылар
жасырынған сұрақтарға жауап беріп, табиғатқа өз үлесін
қосады.
|
Мұғалім тарапынан «Жарайсың»,
«Тамаша», «керемет» жауап алады.
|
Слайд
№1
Плакаттағы қоқыс
қағаздары
|
Жаңа
білім
10
мин
5 мин
3 мин
Бекіту
10
мин
|
(Ұ) ІІ.
Табиғаттың жасыл болып
бейнеленген плакатпен «Шар»
үрлеу әдісі арқылы
орындалады.
«Қоршаған ортаның ластануы»
тақырыбында видео көрсетілім
көрсету.
Слайдпен түсіндіру. Білім
лендпен түсіндіру.
1-тапсырма
Фотосинтез үдерісін
түсіндіру
Мақсаты: Фотосинтез процесін толықтай
түсіну.
Жетекші сұрақтар арқылы
ауаның құрамымен танысып, Оқушыларға өсімдікке «Күн», «қоректік
заттар», «оттегі», «көмірқышқыл газы» «су» деп жазылған сызба
ұсынылады, ретімен жинақтайды, олардың атауларына назар
аудару.
Сұрақтар:
-
Диаграмма неге
ұқсайды?
-
Торттың ең үлкен
бөлігі қайсысы? Оны қалай
атайды?
-
Ауадағы оттек қайдан
пайда болады?
-
Оттекті фотосинтез
үдерісі кезінде өсімдіктер
бөледі.
-
Өсімдіктерді жасыл рең беріп тұратын
не?
-
Дем шығарғанда қандай
газ бөлінеді?
Сергіту сәтінде
«Серпіліс» ойыны.
IV-тапсырмада
Топтық
жұмыс Wordwall платформасында
«Таңда да, баста!» әдісі жүзеге
асырылады.
№1
Ауаның тірі табиғат үшін
маңызы қандай?
Дескриптор
-Дәптермен
жұмыс.
-ауаның маңызын
түсінеді.
-топпен жұмысты
үйренеді.
№2
Сенің қала/ауылыңда ауа таза
ма? Тұрған мекеніңе тазалығы үшін қандай жұмыстар
атқарасың?
Дескриптор
-Дәптермен
жұмыс.
-қоршаған ортаға қамқорлықты
үйренеді.
-топпен жұмысты
үйренеді.
№3
Фотосинтез үдерісі туралы
айтқан ғалым туралы толық жазу?
Дескриптор
-Дәптермен
жұмыс.
-Осы үдеріс туралы ашқан
ғалымды есте сақтау үшін, фотосинтез туралы
ұғынады.
-топпен жұмысты
үйренеді.
№4
Фотосинтез үдерісі не үшін
қажет?
Дескриптор
-Дәптермен
жұмыс.
-Қоршаған орта, табиғаттың,
өсімдіктердің маңызын түсіндіру.
-топпен жұмысты
үйренеді.
|
Плакаттағы қоқыс суреттерімен
тазартып, қоршаған ортаны қорғау керек екенімізді түсіндіріп.Шар
үрлеу әдісі арқылы бүгінгі тақырыпты
ашады.
«Қоршаған ортаның
ластануы?» тақырыбында видео көрсетілімді мұқият
қарап, танысадыҚоршаған орта не үшін жасыл болуы керек,
өсімдіктерді не үшін көбейту керек туралы видео көрсетілімді
қорытындылау мақсатында мұғалімнің сұрақтарына жауап
береді.
Картоннан жасалған ауа құрамы
диаграммасы, «Күн», «қоректік
заттар», «оттегі», «көмірқышқыл газы» «су» деп жазылған сызба
ұсынылады, ретімен жинақтайды
«Серпіліс»ойыны миға шабуыл
жасайды.
Топпен бірлесе. Дәптерге
Сұрақтарға жауап береді.
|
1-топ,2-топ,3-топ,
4-топ:Оқушыларға
Табиғат бейнеленген сурет
таратылады, тапсырмаларды орындау барысында суретке рең, қоршаған
ортаны таза ұстау керектігін үйренеді, өзін -өзі
бағалайды.
|
Балауыз шам,ыдыс
қажет.Шар
Білім лендпен
түсіндіру.
|