Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Фотосинтезге қажетті жағдайлар. Зертханалық жұмыс «Фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу».
|
Бөлім: |
Тірі ағзалардың қоректенуі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фотосинтезге қажетті жағдайлар. Зертханалық жұмыс «Фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.2 – фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Фотосинтез туралы түсінік қалыптасады. Жапырақтың жасущалық құрылысын біледі. Фотосинтезге қажетті жағдайларды анықтайды. Зертханалық жұмысты орындайды |
|
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Ыстық лебіз” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топ ережесін еске түсіру. Топтастыру. Үй тапсырмасын қайталау https://wordwall.net/ru/resource/38571902 |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Түрлі түсті асықтардың көмегімен оқушыларды 2 топқа біріктіру. I – Хлорофилл тобы II – Фотосинтез тобы Оқушылар wordwall платформасымен сұрақтарға жауап береді. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Дескриптор: 2 балл Жапырақтың құрылысын сипаттайды |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Бейнеролик.Фотосинтез https://youtu.be/t9wtK8-IRPo?si=CIh9ugYEt4v9gKyg |
1.Жапырақтың үстіңгі және астыңғы қабығының құрылысы қандай? 2.Фотосинтез дегеніміз не? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Фотосинтез жоғары сатыдағы жасыл өсімдіктердің, балдырлардың, фотосинтездеуші хлорофилл және басқа да фотосинтездік пигменттер арқылы күн сәулесі энергиясын сіңіруі нәтижесінде қарапайым қосылыстардан (көмірқышқыл газы, су) өздерінің және басқа организмдердің тіршілігіне қажетті күрделі органикалық заттар түзуі. Зертханалық жұмыс. Жапырақта хлорофилл бар-жоқтығын алдымен оны қайнап жатқан суға салып, сосын ыстық су құйылған химиялық стаканға салынған алкоголі бар қайнап жатқан түтікшеге салып тексереді. Бірнеше минут өткен соң жапырақ ақ түске енеді. Жапырақты жұмсарту үшін ыстық суға салыңыз. Сосын жапырақты ақ тақташаға құямыз. Жапырақта теңбіл дақтың болуы хлорофиллдің қажеттілігін дәлелдейді. |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады
|
|
Презентация |
|
|
Тапсырма 1 Сәйкесін тап https://wordwall.net/ru/resource/70962905 |
.Оқушылар тапсырманы смарт тақтада орындайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Фотосинтез процесін түсіндіреді |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырма 2 «Айналмалы шеңбер әдісі https://wordwall.net/ru/resource/24942834
Сабақты бекіту «Зымыран сұрақтар» әдісі қолданылады |
Оқушылар смарт тақтада орындайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Фотосинтез процесін айтады.
Дескриптор: Жалпы - 2 балл 1.Фотосинтез процесін айтады. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Үш қоржын» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
|
Мұғалім оқушыларды «Телефон» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Фотосинтез үдерісі
Фотосинтез үдерісі
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Фотосинтезге қажетті жағдайлар. Зертханалық жұмыс «Фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу».
|
Бөлім: |
Тірі ағзалардың қоректенуі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фотосинтезге қажетті жағдайлар. Зертханалық жұмыс «Фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.2 – фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Фотосинтез туралы түсінік қалыптасады. Жапырақтың жасущалық құрылысын біледі. Фотосинтезге қажетті жағдайларды анықтайды. Зертханалық жұмысты орындайды |
|
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Ыстық лебіз” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топ ережесін еске түсіру. Топтастыру. Үй тапсырмасын қайталау https://wordwall.net/ru/resource/38571902 |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Түрлі түсті асықтардың көмегімен оқушыларды 2 топқа біріктіру. I – Хлорофилл тобы II – Фотосинтез тобы Оқушылар wordwall платформасымен сұрақтарға жауап береді. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Дескриптор: 2 балл Жапырақтың құрылысын сипаттайды |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Бейнеролик.Фотосинтез https://youtu.be/t9wtK8-IRPo?si=CIh9ugYEt4v9gKyg |
1.Жапырақтың үстіңгі және астыңғы қабығының құрылысы қандай? 2.Фотосинтез дегеніміз не? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Фотосинтез жоғары сатыдағы жасыл өсімдіктердің, балдырлардың, фотосинтездеуші хлорофилл және басқа да фотосинтездік пигменттер арқылы күн сәулесі энергиясын сіңіруі нәтижесінде қарапайым қосылыстардан (көмірқышқыл газы, су) өздерінің және басқа организмдердің тіршілігіне қажетті күрделі органикалық заттар түзуі. Зертханалық жұмыс. Жапырақта хлорофилл бар-жоқтығын алдымен оны қайнап жатқан суға салып, сосын ыстық су құйылған химиялық стаканға салынған алкоголі бар қайнап жатқан түтікшеге салып тексереді. Бірнеше минут өткен соң жапырақ ақ түске енеді. Жапырақты жұмсарту үшін ыстық суға салыңыз. Сосын жапырақты ақ тақташаға құямыз. Жапырақта теңбіл дақтың болуы хлорофиллдің қажеттілігін дәлелдейді. |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады
|
|
Презентация |
|
|
Тапсырма 1 Сәйкесін тап https://wordwall.net/ru/resource/70962905 |
.Оқушылар тапсырманы смарт тақтада орындайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Фотосинтез процесін түсіндіреді |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырма 2 «Айналмалы шеңбер әдісі https://wordwall.net/ru/resource/24942834
Сабақты бекіту «Зымыран сұрақтар» әдісі қолданылады |
Оқушылар смарт тақтада орындайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Фотосинтез процесін айтады.
Дескриптор: Жалпы - 2 балл 1.Фотосинтез процесін айтады. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Үш қоржын» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
|
Мұғалім оқушыларды «Телефон» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз













