13:00 -14:03
14.03-14.06
14:06-14:08
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу: “ Bonjour mes
amis, vous allez bien ? quelle temps fait
il ?
il fait
froid ? il fait beau ?
le soleil
brille ? , qui est absent
aujourd’hui ?
quelle date nous
sommes aujourd’hui ?
Твқырыпты
ашу
Сабақ тақырыбы арнайы
видео арқылы ашамыз.
Топқа бөлінеді :
Қағаздар таратылады оқушылар сол қағаздарға фонарик жағу
арқылы бөлінеді. Бұл әдіс «жарық әдісі
» деп
аталады
|
Оқушылар мұғаліммен амандасып
,сұрақтарға жауап береді : Bonjour
madame,
merci ça va
et vous?
Il fait
beau/
froid ............................
Оқушылар топқа
бөлінеді
Оқушылар парақшаларға фонарик
жағып артындағы сурет бойынша топқа бөлінеді
|
мадақтау сөздері
:
Bravo !
Très
bien!
Tant pis!
Жұлдызша , мадақтау сөздері
: bravo! excellent !
très
bien!
|
P PT
slide
|
14:08-14:13
|
-
Regardons la diapositive. Qui lira de nouveaux
mots?
Жаңа сөздермен
таныстыру,оқыту,жаздыру . Және оқушыларға сөздердің муж. жен. Болып
бөлінгені түсіндіріледі кейін оқушылар сол бойынша тапсырма
орындайды .
Тапсырмаға «балмүздақ әдісі» қолданылады. Оқушыларға екі
балмұздақ ыдысы тақтаға ілінеді оқушылар сол бойынша балмұздақтарды
екі бөліп жабсырып шығады.
|
Оқушылар жаңа сөздерді
дәптерге жазып алады . Және тапсырма орындайды .
|
Жұлдызша , мадақтау сөздері
: bravo! excellent !
très
bien!
|
PPT slide
audio
|
14:13-14:20
14:20-14:27
14:27-14:35
14:35-14:40
14:40-14:50
14:55-15:00
15:00- 15:07
15:07-15:12
15:12-15:17
|
Тапсырмалар
1
тапсырмада сұрақтарға жауап
алынады. 2
тапсырмада ауызша
оқылады. 3
тапсырмада өздерінің ұнататын топ
артисттарын жазады .
écoutant
тапсырма 2
Аудионы
тыңдап сандарды
тыңдап қайсыс
айтылғандығына жауап
береді . Бірінші жауап берген
топтар бағаланады.
3
тапсырма
Оқушылар тыңдай отыра ән
шырқайды .
Сергіту
Оқушылар
билейді.
Тапсырма
5
Оқушылар әдіс бойынша
сұрақтарға жауап береді. Ол әдіс иә жоқ әдісі . Берілген сұраққа
келіссе келісімін білдіретін таяқшаны қолданады және керісінше .
Ойын толық нақты қатесіз айтылған топ бағаланады.
Тапсырсма 5
6
5-Сұрақты интернеттен
іздеп кім бірінші жауап береді сол топқа стикер
беріледі.
6-Диалог
құрайды
Сабақты
қорытындылау
Жаңа сөздерді
қайталауға 5 мин беріледі кейін слайд
бойынша сабақты қаншалықты меңгергендіутері тексеріледі
.
Үй тапсырмасы беріліп
түсіндіріледі.
Рефлексия
Сабақтың
соңы
Соңында жеңген топ
анықталып , медаль беріліп , сабақ аяқталады .
-au revoir, les enfants!
|
1
тапсырмада сұрақтарға жауап
береді. 2
тапсырмада ауызша
оқиды. 3
тапсырмада өздерінің ұнататын топ
артисттарын жазады .
Оқушылар
тапсырмаларды орындайды.
Оқушылар тапсырманы
орындайды . Сұрақтарға жауап береді .
Тапсырманы тез орындайды
. Диалог құрайды
Оқушылар жаңа сөздерді
қайталап бекітеді
үй тапсырмасын жазып
алады
оқушылар сабаққа кері
байланыс жасайды
Оқушылар мұғаліммен
қоштасады
|
Стикер, мадақтау сөздері
: bravo! excellent !
très
bien!
Дұрыс
жауап берілген
балаға стикер
беріледі.
|
PPT slide
audio (жаңа
сөздер)
Учебник
Французский язык
Adomania
1
PPT
slide
Adomania
1
кітаппен , аудиомен
жұмыс
Кітаппен жұмыс
Көрнекілікпен
жұмыс
Кітаппен
жұмыс
|