Материалдар / Функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға арналған тапсырмалар жинағы.2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға арналған тапсырмалар жинағы.2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл көмекші құрал мұғалімдерге, оқушыларға және қазақ тілін үйренем деушілерге арналған. Көмекші құралда қазақ тілі сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыруға арналған тапсырмалар беріліп отыр.оқушылар-дың ойлау қабілеті мен функционалдық сауаттылығын арттыру -дың негізгі жолы. Бұл қағида оқу орыс тілінде жүргізілетін мектеп-тердегі қазақ тілі пәніне де тікелей байланысты. Осы саладағы пәннің негізгі мақсаты- мектеп оқушыларын қазақ тілінде сөйлеп, жаза білетін дәрежеге жеткізу, қазақ халқының әдет- ғұрпын, тарихын танып білуге ынталандыру, тілін құрмет-теуге тәрбиелеу. Сонымен қатар оларды Отанын, табиғатты, еңбекті сүюге дайын-дау. Өздерін еңбекке тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2020
12761
22 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



10 мектеп-гимназиясы КММ

Shape 1 қазақ тілі пәні мұғалімі: Отарбаева Гульнара Сериковна













« Қазақ тілі сабақтарында

оқушылардың функционалдық

сауаттылықты қалыптастыруға

арналған тапсырмалар жинағы»

































Абай қаласы




Shape 2











Бұл көмекші құрал мұғалімдерге, оқушыларға және қазақ тілін үйренем деушілерге арналған. Көмекші құралда қазақ тілі сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын

қалыптастыруға арналған

тапсырмалар беріліп отыр.

Мемлекеттік тілді меңгеруде

сәттілік тілеймін!






























Shape 3

Алғы сөз


Жалпы тіл дамыту жұмыстарын дұрыс ұйымдастыру- оқушылар-дың ойлау қабілеті мен функционалдық сауаттылығын арттыру -дың негізгі жолы. Бұл қағида оқу орыс тілінде жүргізілетін мектеп-тердегі қазақ тілі пәніне де тікелей байланысты. Осы саладағы пәннің негізгі мақсаты- мектеп оқушыларын қазақ тілінде сөйлеп, жаза білетін дәрежеге жеткізу, қазақ халқының әдет- ғұрпын, тарихын танып білуге ынталандыру, тілін құрмет-теуге тәрбиелеу. Сонымен қатар оларды Отанын, табиғатты, еңбекті сүюге дайын-дау. Өздерін еңбекке тәрбиелеу. Осы жолда мұғалімдердің шығар-машылық белсенділігі, іскерлігі керек. Мұғалім сабақтың әр минутын тиімді және дұрыс пайдаланғанда ғана көзделінген нәтижеге жетеді. Бұл идеяның түп қазығы- мұғалім мен оқушының уақытын, білімін, күшін, мүмкіндіктерін ұтымды, тиімді жұмсап, жоғары нәтижеге жету. Сондықтан да осы көмекші құрал қазақ тілін қарым- қатынастық сипатта меңгеру жөніндегі Білім беру стандарты талаптарына сай құралып ұсынылып отыр. Оқушылардың қабілеттері ескеріліп, әр түрлі деңгейде өмірмен ұштастыра отырып тапсырмалар, мәтіндер, кестелер, сызбанұсқалар берілген. Көмекші құрал ретінде мұғалімдерге, оқушыларға пайдасы зор деп есептейміз, өйткені осы аудиторияға бейімделіп жазылды.


























І.

1.Тірек сызба арқылы мәтін құра.




Дүкендер



Саябақтар




Стадиондар



Қалада



Кинотеатр




Ауруханалар



Мектептер




  1. Көмекші есімдерді пайдаланып, өз қалаң туралы көршіңмен әңгімелес.

Тірек сөздер: алдында, артында, қасында, ішінде, астында, үстінде.


  1. Сурет бойынша әңгімеле.




















  1. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс пайдалана отырып, кестедегі сөздермен шағын мәтін құра.



Етістік

Зат есім

Сын есім

Сан есім


бардым

қалаға

әдемі

10


бар

облыс

үлкен

14


орналасқан

саябақ

үлкен

бес


салынуда

үйлер

биік

мыңдаған


Көреді

кинотаетрдан

жақсы

бірнеше


кино











  1. Сұхбатты толықтыр. - Сәлеметсің бе!

-...


- Сіз қай мемлекетте тұрасың? -...


- Қай қалада тұрасың? -...


- Қалада не бар?

-...

- Қала қандай?

-...

- Сау бол!

-...


  1. Берілген жағдаяттық тапсырмаға сәйкес әңгіме құра.


Сен оқушылар арасындағы республикалық олимпиадаға қатысу үшін Астана қаласына бардың. Қазақстанның әр облысынан келген оқушылармен бірге тамақтанып, өз қалаларың туралы әңгімелестіңдер. Сен өз қалаң туралы не айтар едің?


  1. Топтық ойын.

ОТАН” сөзінің құрамындағы әріптерден мүмкіндігінше кӛп сӛздер құрап жаз.


  1. «Біз бүгін қайда барамыз?» ойыны.


Тапсырма: Сенің уақытың бос. Досыңды немесе құрбыңды киноға шақыр. Кино соңғы рет болатынын, қандай атақты актерлер қатысатынын, халықтың кино туралы беріп жүрген пікірін, т.б. айтып, досыңды немесе құрбыңды баруға көндір.




ІІ. Ауылда

  1. Тірек сөздерге сүйене отырып мәтін құрастыр.




Мектеп


Ферма Аурухана


Ауылда


Өзен Үйлер


Дүкен




  1. Үзіндіні оқып, мәтінен түсінгеніңді әңгімеле.


Біздің ауыл қаланың қасында. Ауылда мектеп, аурухана, кітапхана, дүкен, кӛп үйлер бар. Ауылдың қасында өзен бар. Өзеннің үстінде жаңа көпір бар. Біздің ауылдың қасында үлкен жол бар. Ол жолмен ауылға машиналар, автобустар келеді.


  1. Берілген жағдаяттық тапсырмаға сәйкес әңгіме құра.


Сен Өскемен қаласында оқисың, туған ауылыңды сағынасың. Бірге оқитын жолдастарыңа өз ауылың туралы айтып бер.


  1. Төмендегі суретке қарап, ауылдың табиғаты туралы сипаттап бер.



















  1. Төмендегі сұрақтарға сүйене отырып, «Менің ауылым» атты сұхбат құра. - Сенің ауылың қалай аталады?


-...

- Ауыл қандай?

-...

- Ауылда не бар?

-...

- Ауылда қандай малдар, құстар бар?

-...


- Ауыл саған ұнай ма?


  1. Сөздерді сәйкестендір.


Егеді

Бағады


Нан


Стадион

Оқиды



дүкен

егін


мектеп

мал


ойнайды



  1. Сөйлемдерді толықтыр.


Ауыл қаланың ... . Ауылда ..., ..., ... бар. Көшеде ... тұр. Стадионда ... өтеді.


Біздің ауыл ..., ... .




  1. «Сөздерді таңдау» ойыны.


Тапсырма: Әр топқа көп мөлшерде түрлі тақырыпқа арналған кеспелерге жазылған сөздер беріледі. Оқушылар тақырып бойынша сөздерді бөліп, сөйлем құрауы керек.


Мақсаты: оқушылардың сөз мағынасын түсініп, оны қай тақырыпқа сай

екенін анықтау арқылы материалды пысықтау.


Нәтиже: оқушылар сөйлемдегі орын тәртібін қарым-қатынас үстінде дұрыс пайдалануға үйренеді.





ІІІ. Отбасы


  1. Сызбаға сүйене отырып әңгіме құрастыр.




Менің отбасым



Әке Ана



Аға

Ата

Іні


Әпке Әже Қарындас



  1. Берілген жоспар бойынша ауызша әңгіме құра.


    1. Менің отбасым


    1. Отбасы мүшелері


    1. Отбасы мүшелерінің жас шамасы


    1. Отбасы мүшелерінің қызметі


  1. Кесте бойынша мәтін құрастыр


Отбасы мүшелері

Жасы

Қызметі

Әке



Ана



Ата



Әже





  1. Отбасыңның фотосуреттерін алып келіп, олар жайында әңгімелеп бер.

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!