Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Кенжегулова Айгуль МалгеждаровнаАлматы қаласы Алмалы ауданы №147 гимназияның математика пәнінің мұғалімі.Ы. Алтынсарин төсбелгісінің иегері.
Менің педагогикалық ұстанымым:«Балаға білім бере отырып, олардың ойлау дағдысы мен көрегендігін қалыптастыру».Оқытудағы мақсаттарым: Білімді, саналы, өз ойын нақты жеткізе білетін ұрпаққа жақсы, оң ықпал ете алуға жұмыс жасау.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:Репродуктивті әдіс. Білім-білік дағдыларын қайта жаңғырту арқылы білімді белсенді игерту.
Менің көп жылдық тәжірибем, пән туралы білімім мен оқыту әдістемем маған барлық сабақтар мен сабақтан тыс іс-шаралар жүйесін, сондай-ақ математиканың жеке сабақтарын нақты жоспарлауға көмектеседі. Мен, математика сабағында балалар арасында пәнге деген қызығушылықты дамыту мақсатында педагогикалық әдістер мен оқыту әдістерінің кең арсеналын қолданамын.Әр сабақта жоғары, бірақ әділ талаптарға негізделген, зияткерлік ізденістің іскерлік ортасын, оқушылармен достық қатынастарды орнатуғатырысамын.
Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып:Функция графигіСабақтың түрі: аралас сабақ.Мақсаты: Функция графигі арқылы функцияны жұп, тақтылыққа, өсу және кему аралықтарын табуға машықтандыру. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, білім, білік дағдыларын қалыптастыру. Оқушыларды өзара көмекпен, ұжымдық еңбекке тәрбиелеу.Құндылықтарды дамыту: Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты - бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы, Туған жер бағдарламасы, латын әліпбиіне көшу, «100 жаңа оқулық» аясында патриоттыққа тәрбиелеу.Көрнекілігі: үлестірме қағаз, слайд, флипчарт.Сабақтың барысы.І. Ұйымдастырушылық кезең.Оқушылармен амандасып, түгендеп, сабаққа дайындығын, оқу құралдарын тексеру.
ІІ. Үйтапсырмасын тексеру.Оқушыларжұп – жұп болып дәптерлерімен алмасып, өзара бірін – бірі тексеру жұмысын жүргізеді. Тексеруді интерактивті тақтада алдын – ала дайын тұрған үй жұмысының тапсырмалары мен олардың шешімдерімен салыстырады.
ІІІ. Миға шабуыл
Глобуста 17 параллель және 24 мередиана сызылған. Глобустың беті неше бөлікке бөлінеді.
Шешімі: 18 ∙ 24 = 432
5 – ке бөлгенде қалдығы 4, 7 – ге бөлгенде қалдығы 6, 9 – ға бөлгенде қалдығы 8 – ге тең болатын ең кіші натурал санды тап.
Шешімі: Егер бұл сан 1 – ге үлкен болса, ол 5, 7, 9 – ға да бөлінетін болады. 5, 7, 9 – дың ең кіші ортақ еселігі: 315. 1 – ді алып тастасақ 314 шығады.ІV. Өтілген материал бойынша қайталау. Топтағы ауыспалы жұптар жұмысы ( 3 ∙ 8= 24) үлестірме.
Жұп функция (формуласы)
Тақ функция (формуласы)
y= т/к D(y)-?
y= 2x + 4 т/к E(y)-?
у= функциясының графигі
y=x2 функциясының графигі
y=cos 2x T - ?
y=sin 3x T - ?
V. Сабақты бекіту. (Үштік әдісі )№ 1 Кері функцияны анықтау=6 – 2x , y= , y=3x – 7№2 Функцияның ең кіші оң периодын табыңдарf(x)= cos + 1, f(x)= tg - 2 , f(x)= 8 ctg -+ 4№3 Графигін салыңдару= – x2 - 3 , у= – x2 + 3 , у= x2 - 3 №4 Анықталу облысын табыңыздар:y= , y= , y= №5 Мәндерінің облысын табыңдарy=cos2x – 3 , y=| 3 + 2 cosx| , y=4 – 2|cosx|VI.Үйге тапсырма беру.№ 70,75 VIІ. Сабақты қорытуКері байланыс 1. Өсу, кему2. Таңба тұрақтылықРефлексияҚызыл – маған көмек қажетЖасыл – сабақ ұнады, маған бәрі түсініктіСары – сабақ жақсы, бірақ көмек қажетОсы түстерді оқушыларға көтерту арқылы сабаққа рефлексия жасаймын.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз