Материалдар / Функция және оның қасиеттері, графигі

Функция және оның қасиеттері, графигі

Материал туралы қысқаша түсінік
Функция және оның қасиеттері, графигі тақырыбы бойынша алған білімдерін жүйелейді, тиянақтайды.Функцияның мәндерінің облысын табуда қолданатын әдіс-тәсілдерді нығайтады,кеңейтеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
6436
119 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысы Зайсан ауданы, Зайсан қаласыМ.В. Ломоносов атындағы орта мектебіҚабдолданова Альмира Рахимгалиевна I санаттыматематика пәні мұғалімі
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніҚабдолданова Альмира Рахимгалиевна10 сынып 23оқушы27.10.2016ж

Сабақтың тақырыбы Функциялар және олардың қасиеттері, графиктері.
Сілтеме1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 2.Оқыту әдістемесі 3.Оқулық, математика 10сынып /А.Е.Әбілқасымова,З.А.Жұмағұлова/.

Жалпы мақсаты

Функция, оның қасиеттері мен функцияны зерттеу және графигін салу тақырыптары бойынша оқушылардың білімдерін білімін бекіту, бағалау.

Міндеттер

  • Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту


  • Мұғалім үшін оқу нәтижелері
  • Берілген тапсырмаларды топта орындауға үйрету.
  • Оқушылардың өзін және достарын бағалауға дағдыландыру
  • Есеп шығаруда ережелерді қолдана білу дағдысы
  • математикалық тілде сөйлеу қабілеттері.
    Күтілетін нәтиже-Өзінің құнды пікірін айтуға, барлық пікірдің құнды екенін үйренеді. – пікір алмасуға үйренеді . -топпен жұмыс жасай отырып, балалар сыни ойлауға қалыптасады.-алгоритм бойынша жұмыс істейді
    Туындайтын идеяларФункцияны зерттеу және графигін салуға есеп шығаруда топпен,жұппен жұмыс жасау барысында талқылап, шығарып оқушылардың білімдері толыға түседі

    Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері



    Сабақтың көрнекілігі
    АКТ, топпен жұмыс, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,диалогтық оқыту, бірлескен оқу,Блум таксонономиясы, көшбасшылық,оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар, талантты және дарынды балаларды оқыту.

    Проектор,слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, стикерлер,бағалау парағы.








    Сабақтың барысы
    І.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин) 2. Мұғалімнің іс-әрекеті 3. Оқушының іс-әрекеті
    3минОқытуды басқару жәнекөшбасшылық

    Білу10мин





    Түсіну3мин





























    Қолдану 7Сыни ойлауды дамыту

    Ұйымдастыру «Математикалық диктант» арқылы топқа бөлу.Топ басшыларын өздері тағайындайды.Бағалау парағы таратылады.

    «Ой бөлісу» стратегиясы.





    «Ой қозғау»стратегиясы.(Ауызша есеп). Анықталу облысын ,мәндерін облысын тап : Д(f) - ? Д(f) = (;-3]U[3;+)

    2) (3;2) Д(y) = E(y) = 3) Д(y) = R4) E(y) = [-5:)«Ой толғау»стратегиясы.(Деңгейлік тапсырма)А. Берілген функцияның жұп/тақ екенін анықта:

    – жұп

    В. Функцияның ең кіші оң периодын тап.

    f(x) = cos6x T= = С. функциясына кері функцияны тап. 5x = 4 – y x = - y y = - x - кері функцияКарточка бойынша тапсырмалар





    Карточка «А», «В», «С»деңгейінің есептері





    Математикалық диктант шешімі бойынша топқа бөлінеді.

    Оқушылар үй жұмысы бойынша постер қорғайды



    Функцияның анықталу және мәндерінің облысын табады.















    Слайдқа қарап жауап беріп отырады.









    Жұппен,жеке деңгейлік есептерді шығарады.







    Топ басшысы критерий бойынша бағалайды
    Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқуСергіту сәті.1мин



    Талдау.7мин

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер



































































    Бес бұрыш жасау











    «Ой сергіту» стрстегиясы Шығармашылық тапсырмасы.Графикті қолданып, функцияның қасиеттерін атаңдар.Топтық жұмыс жүзеге асырылуын бақылап отырамын, Бұл тапсырмалар деңгейлік. Алгоритм бойыншаТоппен талқыланды, жаубы оқылады. Мұқият талдайды.

    1)D(y)=[-10;9] E(y)=[-6;7]2) Ж.Ж.Ф. периодсыз3)Oy: (0;5) Ox: (-2;0) (5;0) (9;0)4)f(x)>0 (-2;5) f(x)<0 (-10;-2) U (5;9)5) f(x)-өседі [-5;2]U[7;9] f(x)-кемиді [-10;-5]U[2;7]6) Xmax=2 f(2)=7 Xmin=-5 f(-5)=-6 Xmin=7 f(7)=-4



    Топтық жұмыс жүзеге асырылуын бақылап отырамын, Бұл тапсырмалар деңгейлік. Алгоритм бойыншаТоппен талқыланды, жаубы оқылады.



    А4Қағаздан қимай,сызбай бес бұрыш жасайды.







    Топпен алгоритм бойынша бірігіп орындайды, шешуін түсіндіреді.































































































    Жинақтау7мин

    Жеке тапсырма























































































    Үйге тапсырма1мин

    Бағалау2мин

    Кері байланыс2мин


    «Ой түйін» стратегиясы Тест тапсырмасы



    І нұсқа1. Функцияның анықталу облысын табыңдар: А. В. С. D. 2. Егер болса, -ді табыңыз.А)5 В)6 С)4 D)7 3. Функцияның анықталу облысын табыңыз: y=x2 - 3x + 2A) x(-; 2) B) x(1; 2) C) R D) x(2; +) 4. Төмендегілердің қайсысы тақ функция?А) В) С) D) 5. функциясы үшін нөлдерін анықтаңыз.А) В) С) D)

    ІІ нұсқа1. Функцияның анықталу облысын табыңдар А) В) С) Д) 2. Егер және болса, онда - тің мәні қандай?А) B) С) Д) 3. Функцияның мәндер жиынын табыңыз: y=cosx+1A) [-1; 1] B)[0;1]) C) [-2;0] D) [0;2] 4. Төмендегі функциялардың қайсысы жұп?А) В) С) Д) 5. функциясы үшін нөлдерін анықтаңыз.А) В) С) Д) Дұрыс жауаптары: Үйге тапсырма: 9сынып алгебрасы бойынша тригонометриялық функцияларды қайталау

    Бағалау. Бағалау парағына қорытынды бағаны бағалау мониторинг бойынша қойамын.

    Блоб ағашы















    Әрбір оқушы жеке тест тапсырмасын орындайды.Жауабын слайдтағы дұрыс жауаппен салыстырады.Дұрыс жауапқа 1ұпай.



















































































    Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.

    Топ басшысы әрбір кезең бойынша алған ұпайларын жинақтайды.

    Тарау бойынша алған білімдерін қаншалықты көрсеткені туралы ойларын білдіреді.













































































    Сабақтың жүру барысы:

    1.Ұйымдастыру кезеңі. І.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

    Білу10мин

















    Қолдану Талдау





    Сергіту сәті.1мин























    Кері байланыс.





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ