Материалдар / Функция, оның қасиеттері және графигі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Функция, оның қасиеттері және графигі

Материал туралы қысқаша түсінік
Функция, оның қасиеттері және графигі
Авторы:
23 Сәуір 2024
32
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары №3

Педагогтің аты-жөні

Азизов Мусурмон Саидович

Пән/Сынып:

10 сынып, ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ:

Күні:

08.09.2023ж

Тарау немесе бөлім атауы:

10.1А Функция, оның қасиеттері және графигі

Сабақтың тақырыбы:

Функция және оның берілу тәсілдері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

10.4.1.1 - функция анықтамасын және берілу тәсілдерін білу;


Сабақтың мақсаты

1. Функцияның берілу тәсілдерін анықтай алады..

2. Функцияның берілу тәсілдерін қолдана алады.

3. Функцияның берілу тәсілдерін байланыстыра алады.

Сабақтың барысы:

Уақыты

Кезең

дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Сабақтың басы

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Функция және оның берілу тәсілдері.

тақырыбын қарастырамыз.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

функция анықтамасын және берілу тәсілдерін білу

Ұйымдастыру:

-оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру.

  1. Функция деген не?

  2. Функцияның анықталу облысы деп нені айтады?

  3. Функцияның мәндерінің жиыны деп нені айтады?

  4. Функцияның берілуінің қандай тәсілдерін білеміз?

y=ах+в, y=ax2 , y=ax3 функцияларының графигі қандай?

сәлемдесу, үй тапсырмасына жауап береді.сқрактарға жауап береді







оқушы белсенділігіне қарай педагогтің ауызша бағалауы


Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары



10 мин

Сабақтың ортасы


Жаңа сабақ

тақырыпты мысал келтіру арқылы түсіндіреді


оқушылар:

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді


Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады



Тақта

Бор

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары


25минут

Есептер шығару

Жеке тапсырма

1 – тапсырма. «Сіз қаншалықты білесіз?» тәсілі.

Сызбаны салыңыз. Есептеңіз.

Функцияның анықталу облысын табыңыз: f(x)=


2-Тапсырма:

  1. және берілген,

салыстырыңдар: және



3-тапсырма

Кесте бойынша берілген функцияны формуламен жазыңдар.

Кестедегі у-тің мәндерін тауып, бос орындарды толтырыңдар.

х

1

2

3

4

5

6

7

8

9

у

1

4


16


36






2Дескриптор:

- есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

- ті табады

- ті табады

-салыстырады

4 балл


3

Дескриптор:

- есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады;

-формуланы анықтайды

-у ті тауып кестені толтырады

- Кестені оқиды және заңдылықты анықтап формуламен береді;


3 балл




Бағалау «Басбармақ» оқушылардың көпшілігі мақсатқа жетуге ықпал жасайды.


1

Дескриптор:

- есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

-Анықталу облысын табады

- Шығарылған есептердің дұрыстығын тексереді-Анықталу облысын табады

- Шығарылған есептердің дұрыстығын тексереді

-формуламен берілген функцияның аргументтер мәні бойынша мәндерін табады;


4 балл



Жұптық тапсырма

4-тапсырма

Мына түзу графигі болатын функцияны формуламен жазыңдар



Дескриптор:


Графикті оқиды және графигі болатын функцияның формуласын береді.



ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты



10мин

Жеке жұмыс

Оқулықтан №1.1, №1.4, №1.7.


Оқулықтан есептер шығарады.

Дескриптор:

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

Анықталу облысын табады

Әр есепке 3 балл


Жалпы білім беретін мектептің 10–сыныбына арналған оқулық.

5 минут







Сабақтың соңы

Бүгінгі сабақта:

-функция анықтамасын және берілу тәсілдерін біледі. Рефлексия.

Сабақта маған не пайдалы болды?

Сабақта маған не қызықты болды?

Сабақта маған не қиын болды?

Үйге тапсырма. № 1.11, №1.12.





Тақырыпты меңгергенін анықтау









Кері байланыс









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!