Материалдар / Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдері сабақ жоспарын сыни тұрғысынан ойлау технологиясын пайдаланып құру үшін көмегі бар деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
453
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Отарова Гүлмира Токтаровна

Үш тілде оқытатын №21 орта мектеп гимназиясының математика пәні мұғалімі

Класс: 10 «в» Пәні: Алгебра және анализ бастамалары.

Сабақтың тақырыбы

Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.

Сілтеме

Қосымша материалдар.Сабақ жоспары.Оқулық беті.

Мақсаты

Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдісін меңгеру.

Оқыту нәтижесі

Өздігінен оқу дағдыларын қалыптастырады. Жаңа тақырыптың негізгі идеясын есептер шығаруда қолдана біледі,салыстыра біледі,талдай алады,ой қорытуды үйренеді.

Түйінді идеялар

1.Өздігінен іздене отырып меңгеру,өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.

2.Сыни тұрғыдан ойлау оқушылардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне,түрлі тақырыптарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.

Блум таксаномиясы

7 модуль

Ресурстар

Сабақ мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Жас ерекшеліктеріне қарай

Топтастыру

Ұйымдастыру.Топтарға бөледі

Санау реті бойынша топтарға бөлінеді


Диалог


Ынтымақтастық атмосферасын құрады

Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді

Білу

Сыни ойлау

Ой шақыру стратегиясы

Туындыны табу ережелерінің формуласын жазу. Өз білетіндерін топтастырады.

Туынды ережесіне (кластер жасайды), өз білетіндерін айтады.

Түсіну

Сыни ойлау

Категорияға бөлу стратегиясы

Интерактивті тақтадан функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдісі түсіндіріліп,көрсетіледі.

Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдісін анықтап,әдісті мысал арқылы түсіндіру

Қолдану

Сыни ойлау. Дарынды және талантты балалар

Оқыту, нұсқау стратегиясы

Функцияның туындысын табу ережесін қолданып,есептер шығару

Практикада қолданып ,тақырыпты қаншалықты меңгергендігін пайымдайды (жеке, жұппен, топпен). Оқулықпен жұмыс №301,308,309


АКТ-ны қолдану

Сергіту

Сергіту сәтін ұйымдастыру

Бейнетаспадағы әуен арқылы жаттығу жасайды

Талдау

Сыни ойлау

Оқулық,сұрақ-жауап (ашық сұрақтар)

Сатылай кешенді талдау.Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу жолын сатылап талдау

Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдісін өзара салыстыру (топпен өз жұмыстарын қорғау).

Жинақтау

Дарынды және талантты балалар

Автор орындығы стратегиясы

Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмін құру

Жаңа білімдерді қолданады.Тапсырманы құрылған алгоритм бойынша орындайды.

Бағалау

Сыни ойлау

Семантикалық кесте

Кері байланыс орнатады. Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмін құрудың қандай құндылығы бар? Мұғалім көмектеседі

Семантикалық кестедегі сөздердің қай қатарға тән екенін табады .Топпен талқыға салады.Жаңа материалдың құндылықтарын пайымдайды


АКТ-ны қолдану

Интернет қосымша оқулық

Үй тапсырмасын беру

§ 22,№307,№310,№314

Интернет,қосымша оқулықтардан функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері туралы мәліметтерді жинақтайды. Құндылықтарын ашады.


Оқыту үшін бағалау


Оқушыларға критерийлер шығартады

Критерий бойынша өз-өзін бағалайды.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!