Класс: 10
«в» Пәні: Алгебра және анализ
бастамалары.
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Функцияның ең үлкен және ең
кіші мәндері.
|
Сілтеме
|
Қосымша материалдар.Сабақ
жоспары.Оқулық беті.
|
Мақсаты
|
Функцияның ең үлкен және ең
кіші мәндерін табу әдісін
меңгеру.
|
Оқыту
нәтижесі
|
Өздігінен оқу дағдыларын
қалыптастырады. Жаңа тақырыптың негізгі идеясын есептер шығаруда
қолдана біледі,салыстыра біледі,талдай алады,ой қорытуды
үйренеді.
|
Түйінді
идеялар
|
1.Өздігінен іздене
отырып меңгеру,өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын
тигізеді.
2.Сыни тұрғыдан ойлау
оқушылардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне,түрлі тақырыптарға
көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік
береді.
|
Блум
таксаномиясы
|
7
модуль
|
Ресурстар
|
Сабақ
мазмұны
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
|
Жас ерекшеліктеріне
қарай
|
Топтастыру
|
Ұйымдастыру.Топтарға
бөледі
|
Санау реті бойынша топтарға
бөлінеді
|
|
Диалог
|
|
Ынтымақтастық атмосферасын
құрады
|
Бір-біріне жақсы көңіл-күй
тілейді
|
Білу
|
Сыни
ойлау
|
Ой шақыру
стратегиясы
|
Туындыны табу ережелерінің
формуласын жазу. Өз білетіндерін
топтастырады.
|
Туынды ережесіне (кластер
жасайды), өз білетіндерін
айтады.
|
Түсіну
|
Сыни
ойлау
|
Категорияға бөлу
стратегиясы
|
Интерактивті тақтадан
функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдісі
түсіндіріліп,көрсетіледі.
|
Функцияның ең үлкен және ең
кіші мәндерін табу әдісін анықтап,әдісті мысал арқылы
түсіндіру
|
Қолдану
|
Сыни ойлау. Дарынды және
талантты балалар
|
Оқыту, нұсқау
стратегиясы
|
Функцияның туындысын табу
ережесін қолданып,есептер
шығару
|
Практикада қолданып ,тақырыпты
қаншалықты меңгергендігін пайымдайды (жеке, жұппен, топпен).
Оқулықпен жұмыс №301,308,309
|
|
АКТ-ны
қолдану
|
Сергіту
|
Сергіту сәтін
ұйымдастыру
|
Бейнетаспадағы әуен арқылы
жаттығу жасайды
|
Талдау
|
Сыни
ойлау
|
Оқулық,сұрақ-жауап (ашық
сұрақтар)
|
Сатылай кешенді
талдау.Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу жолын сатылап
талдау
|
Функцияның ең үлкен және ең
кіші мәндерін табу әдісін өзара салыстыру (топпен өз жұмыстарын
қорғау).
|
Жинақтау
|
Дарынды және талантты
балалар
|
Автор орындығы
стратегиясы
|
Функцияның ең үлкен және ең
кіші мәндерін табу алгоритмін
құру
|
Жаңа білімдерді
қолданады.Тапсырманы құрылған алгоритм бойынша
орындайды.
|
Бағалау
|
Сыни
ойлау
|
Семантикалық
кесте
|
Кері байланыс орнатады.
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмін құрудың
қандай құндылығы бар? Мұғалім
көмектеседі
|
Семантикалық кестедегі
сөздердің қай қатарға тән екенін табады .Топпен талқыға салады.Жаңа
материалдың құндылықтарын
пайымдайды
|
|
АКТ-ны
қолдану
|
Интернет қосымша
оқулық
|
Үй тапсырмасын
беру
§
22,№307,№310,№314
|
Интернет,қосымша оқулықтардан
функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері туралы мәліметтерді
жинақтайды. Құндылықтарын
ашады.
|
|
Оқыту үшін
бағалау
|
|
Оқушыларға критерийлер
шығартады
|
Критерий бойынша өз-өзін
бағалайды.
|