Материалдар / Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.

Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдері сабақ жоспарын сыни тұрғысынан ойлау технологиясын пайдаланып құру үшін көмегі бар деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
448
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Отарова Гүлмира ТоктаровнаҮш тілде оқытатын №21 орта мектеп гимназиясының математика пәні мұғалімі
Класс: 10 «в» Пәні: Алгебра және анализ бастамалары.
Сабақтың тақырыбыФункцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.
СілтемеҚосымша материалдар.Сабақ жоспары.Оқулық беті.
МақсатыФункцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдісін меңгеру.
Оқыту нәтижесіӨздігінен оқу дағдыларын қалыптастырады. Жаңа тақырыптың негізгі идеясын есептер шығаруда қолдана біледі,салыстыра біледі,талдай алады,ой қорытуды үйренеді.
Түйінді идеялар1.Өздігінен іздене отырып меңгеру,өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.2.Сыни тұрғыдан ойлау оқушылардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне,түрлі тақырыптарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.
Блум таксаномиясы7 модульРесурстар Сабақ мазмұны






Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті


Жас ерекшеліктеріне қарайТоптастыруҰйымдастыру.Топтарға бөледі Санау реті бойынша топтарға бөлінеді


Диалог

Ынтымақтастық атмосферасын құрадыБір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді
БілуСыни ойлауОй шақыру стратегиясыТуындыны табу ережелерінің формуласын жазу. Өз білетіндерін топтастырады.Туынды ережесіне (кластер жасайды), өз білетіндерін айтады.
ТүсінуСыни ойлауКатегорияға бөлу стратегиясыИнтерактивті тақтадан функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдісі түсіндіріліп,көрсетіледі.Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдісін анықтап,әдісті мысал арқылы түсіндіру
ҚолдануСыни ойлау. Дарынды және талантты балаларОқыту, нұсқау стратегиясыФункцияның туындысын табу ережесін қолданып,есептер шығаруПрактикада қолданып ,тақырыпты қаншалықты меңгергендігін пайымдайды (жеке, жұппен, топпен). Оқулықпен жұмыс №301,308,309


АКТ-ны қолдануСергітуСергіту сәтін ұйымдастыруБейнетаспадағы әуен арқылы жаттығу жасайды
ТалдауСыни ойлауОқулық,сұрақ-жауап (ашық сұрақтар)Сатылай кешенді талдау.Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу жолын сатылап талдау Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдісін өзара салыстыру (топпен өз жұмыстарын қорғау).
ЖинақтауДарынды және талантты балаларАвтор орындығы стратегиясыФункцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмін құруЖаңа білімдерді қолданады.Тапсырманы құрылған алгоритм бойынша орындайды.
БағалауСыни ойлауСемантикалық кестеКері байланыс орнатады. Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмін құрудың қандай құндылығы бар? Мұғалім көмектеседіСемантикалық кестедегі сөздердің қай қатарға тән екенін табады .Топпен талқыға салады.Жаңа материалдың құндылықтарын пайымдайды


АКТ-ны қолдануИнтернет қосымша оқулықҮй тапсырмасын беру § 22,№307,№310,№314Интернет,қосымша оқулықтардан функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері туралы мәліметтерді жинақтайды. Құндылықтарын ашады.


Оқыту үшін бағалау

Оқушыларға критерийлер шығартадыКритерий бойынша өз-өзін бағалайды.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ