|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.3В Функцияның шегі және үзіліссіздігі |
|
||
|
Күні: 1.02.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
|
Сынып: 10В |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.1.8 - функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын білу және оны есептеу; 10.4.1.9 - функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын білу және оны есептеу |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар : Функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын біледі, функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі, тұжырымдайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегінің анықтамасын, қасиеттерін және өткен білімдерін есепте қолдана алады. |
||
|
Бағалау критерийі |
Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. |
||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру 5 мин. |
Ұйымдастыру сәті Үй жұмысын тексеру «Миға шабуыл» арқылы оқушыларға өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады.
|
Оқушылар тақтада көрсетілген сұрақтарға жауап береді. 1)Егер кез
келген
теңсіздігі орындалса,
онда А санын 2)
Теңсіздігі орындалса, А
санын y=f(x)
функциясының 3) 4) 5)Қасиеттері
|
Әр сабақ бөлімі сәтті аяқталған сайын функция шегінің тарихы, оның өмірдегі қолданысы, маңызы жайлы қосымша ақпараттар беріліп отырады. Толық жауап-3 балл Жартылай жауап-2 балл |
Презентация Улестріме парақтар:
1 бал
2 балл
3 балл |
|
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру 5 минут |
Оқушыларға нұсқау ретінде 3 есеп мысал ретінде көрсетіледі. 1)
2) 3) |
Дағдыландыру тапсырмаларын дәптерге орындайды |
|
|
|
|
Топтық жұмыс 10 мин |
1-топ :
2-топ:
|
Топ болып есептерді талқылайды. Есептерді өзара бөлісіп, тақтаға шығарып, жауабын тексертеді. |
Дескриптор. - Шектің қасиеттерін пайдаланады -мәнін табады. 2-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
Оқулық, презентация, үлестірме парақтар |
|
|
Жеке жұмыс. 10мин. |
Оқулықтағы 6.13-6.14 тапсырмалары оқушыларға жеке жұмыс ретінде беріледі. |
Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды |
Дескриптор. - Функцияның нүктедегі шегі ұғымының анықтамасын біледі, анықтама мағынасын түсінеді және соған есеп шығара алады. -Функция нүктедегі шек қасиеттерін біледі және қолданады. 3-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
|
|
|
Сергіту сәті 5 мин |
Шекке қарапайым мысалдар ретінде жұмбақ жасырылады.
|
Суреттерге қарай отырып, шектердің мәндерін табады. |
Формативтік бағалау |
Презентация |
|
|
Жұптық жұмыс 7 мин |
|
Берілген тапсырма бойынша есепті жұп болып орындайды |
Дескриптор. -есепті шығарады -мәнін табады 2-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
|
|
|
Қосымша есептер |
|
|
Дескриптор: -есепті шығарады -мәнін жазады 2-балл Бағалау: «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
|
|
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 3 мин |
Рефлексия Оқушылар menti.com сайты арқылы рефлексиялық жазбалар қалдырады. Үйге тапсырма: №6.15 |
Menti.com сайтына 53427223 коды арқылы кіріп, өтілген сабақ бойынша кері байланыс береді |
Максималды балл-10 |
Презентация Mentimeter.com |
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
10-баллдык жүйе аркылы бағалау |
Барлық тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп алынған. Іс-әрекеттердің ауысып отыруы ең үлкен нәтижеге қол жеткізу мақсатында оқушылардың күші мен зейінін дұрыс үлестіруге ықпалын тигізеді. |
|||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2 |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі
Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.3В Функцияның шегі және үзіліссіздігі |
|
||
|
Күні: 1.02.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
|
Сынып: 10В |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.1.8 - функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын білу және оны есептеу; 10.4.1.9 - функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын білу және оны есептеу |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар : Функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын біледі, функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі, тұжырымдайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегінің анықтамасын, қасиеттерін және өткен білімдерін есепте қолдана алады. |
||
|
Бағалау критерийі |
Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. |
||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру 5 мин. |
Ұйымдастыру сәті Үй жұмысын тексеру «Миға шабуыл» арқылы оқушыларға өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады.
|
Оқушылар тақтада көрсетілген сұрақтарға жауап береді. 1)Егер кез
келген
теңсіздігі орындалса,
онда А санын 2)
Теңсіздігі орындалса, А
санын y=f(x)
функциясының 3) 4) 5)Қасиеттері
|
Әр сабақ бөлімі сәтті аяқталған сайын функция шегінің тарихы, оның өмірдегі қолданысы, маңызы жайлы қосымша ақпараттар беріліп отырады. Толық жауап-3 балл Жартылай жауап-2 балл |
Презентация Улестріме парақтар:
1 бал
2 балл
3 балл |
|
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру 5 минут |
Оқушыларға нұсқау ретінде 3 есеп мысал ретінде көрсетіледі. 1)
2) 3) |
Дағдыландыру тапсырмаларын дәптерге орындайды |
|
|
|
|
Топтық жұмыс 10 мин |
1-топ :
2-топ:
|
Топ болып есептерді талқылайды. Есептерді өзара бөлісіп, тақтаға шығарып, жауабын тексертеді. |
Дескриптор. - Шектің қасиеттерін пайдаланады -мәнін табады. 2-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
Оқулық, презентация, үлестірме парақтар |
|
|
Жеке жұмыс. 10мин. |
Оқулықтағы 6.13-6.14 тапсырмалары оқушыларға жеке жұмыс ретінде беріледі. |
Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды |
Дескриптор. - Функцияның нүктедегі шегі ұғымының анықтамасын біледі, анықтама мағынасын түсінеді және соған есеп шығара алады. -Функция нүктедегі шек қасиеттерін біледі және қолданады. 3-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
|
|
|
Сергіту сәті 5 мин |
Шекке қарапайым мысалдар ретінде жұмбақ жасырылады.
|
Суреттерге қарай отырып, шектердің мәндерін табады. |
Формативтік бағалау |
Презентация |
|
|
Жұптық жұмыс 7 мин |
|
Берілген тапсырма бойынша есепті жұп болып орындайды |
Дескриптор. -есепті шығарады -мәнін табады 2-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
|
|
|
Қосымша есептер |
|
|
Дескриптор: -есепті шығарады -мәнін жазады 2-балл Бағалау: «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
|
|
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 3 мин |
Рефлексия Оқушылар menti.com сайты арқылы рефлексиялық жазбалар қалдырады. Үйге тапсырма: №6.15 |
Menti.com сайтына 53427223 коды арқылы кіріп, өтілген сабақ бойынша кері байланыс береді |
Максималды балл-10 |
Презентация Mentimeter.com |
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
10-баллдык жүйе аркылы бағалау |
Барлық тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп алынған. Іс-әрекеттердің ауысып отыруы ең үлкен нәтижеге қол жеткізу мақсатында оқушылардың күші мен зейінін дұрыс үлестіруге ықпалын тигізеді. |
|||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2 |
|||||
шағым қалдыра аласыз

(
)





= 
-






























