Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
5
мин.
|
Ұйымдастыру
сәті
Үй жұмысын
тексеру
«Миға шабуыл» арқылы
оқушыларға өткен тақырыптар бойынша сұрақтар
қойылады.
-
Функцияның нүктедегі
шегі ұғымына анықтама беріңіз.
-
Функцияның
шексіздіктегі шегі ұғымына анықтама беріңіз.
-
Анықталмағандық қандай
түрде кездеседі?
-
шегі қандай мәнге
тең?
-
Функцияның шегінің қасиеттерін
атаңыз.
|
Оқушылар тақтада
көрсетілген сұрақтарға жауап береді.
1)Егер кез
келген саны үшін x=a нүктесінің аймағы табылып, осы аймақтағы
әрбір x( үшін
теңсіздігі орындалса,
онда А санын функциясының x=a нүктесіндегі шегі деп
атайды.
2) функциясы ( ) аралығында анықталса және кез келген
саны үшін саны табылып, (немесе ) теңсіздігін қанағаттандыратын әрбір x
үшін
Теңсіздігі орындалса, А
санын y=f(x)
функциясының (сәйкес
)
ұмтылғандағы
шегі деп атаймыз.
3) өрнегінде және теңдіктері орындалса, онда бұл шекті
түріндегі анықталмағандық деп атайды. Ал егер
және теңдіктері орындалса, онда берілген шекті
түріндегі анықталмағандық деп атайды
4)
5)Қасиеттері
|
Әр сабақ бөлімі сәтті
аяқталған сайын функция шегінің тарихы, оның өмірдегі қолданысы,
маңызы жайлы қосымша ақпараттар беріліп отырады.
Толық
жауап-3
балл
Жартылай жауап-2
балл
|
Презентация
Улестріме
парақтар:
-
1 бал
2
балл
3 балл
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру
5 минут
|
Оқушыларға нұсқау
ретінде 3 есеп мысал ретінде көрсетіледі.
1)
2)
3)
|
Дағдыландыру
тапсырмаларын дәптерге
орындайды
|
|
|
Топтық
жұмыс
10 мин
|
1-топ :
2-топ:
|
Топ болып есептерді
талқылайды. Есептерді өзара бөлісіп, тақтаға шығарып, жауабын
тексертеді.
|
Дескриптор.
- Шектің қасиеттерін
пайдаланады
-мәнін
табады.
2-балл
Бағалау:
Әрбір
дұрыс жауапка 1 балл қойылады
|
Оқулық, презентация,
үлестірме парақтар
|
Жеке
жұмыс.
10мин.
|
Оқулықтағы 6.13-6.14
тапсырмалары оқушыларға жеке жұмыс ретінде
беріледі.
|
Берілген
тапсырма бойынша есепті жеке орындайды
|
Дескриптор.
- Функцияның нүктедегі
шегі ұғымының анықтамасын біледі, анықтама мағынасын түсінеді және
соған есеп шығара алады.
-Функция нүктедегі шек
қасиеттерін біледі және қолданады.
3-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
|
Сергіту
сәті
5
мин
|
Шекке қарапайым мысалдар
ретінде жұмбақ жасырылады.
|
Суреттерге қарай отырып, шектердің мәндерін
табады.
|
Формативтік бағалау
|
Презентация
|
Жұптық
жұмыс
7
мин
|
|
Берілген тапсырма бойынша есепті жұп болып
орындайды
|
Дескриптор.
-есепті
шығарады
-мәнін
табады
2-балл
Бағалау:
Әрбір
дұрыс жауапка 1 балл қойылады
|
|
Қосымша
есептер
|
|
|
Дескриптор:
-есепті
шығарады
-мәнін
жазады
2-балл
Бағалау:
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
3 мин
|
Рефлексия
Оқушылар menti.com
сайты арқылы рефлексиялық жазбалар қалдырады.
Үйге
тапсырма: №6.15
|
Menti.com сайтына 53427223 коды арқылы
кіріп, өтілген сабақ бойынша кері байланыс
береді
|
Максималды балл-10
|
Презентация
Mentimeter.com
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау.
Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Қажеттілігіне қарай
тапсырмалар беремін.
Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек
көрсету.
|
10-баллдык жүйе аркылы бағалау
|
Барлық
тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп алынған.
Іс-әрекеттердің ауысып отыруы ең үлкен нәтижеге қол жеткізу
мақсатында оқушылардың күші мен зейінін дұрыс үлестіруге ықпалын
тигізеді.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2
|