жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Функцияның өсу кему аралықтары
Функцияның өсу кему аралықтары
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мұхамеджанұлы Д. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Функцияның өсу және кему аралықтары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
11.5.1.9 функцияның аралықта өспелі (кемімелі) болуының қажетті және жеткілікті шарттарын білу; 11.5.1.10 функцияның өсу (кему) аралықтарын табу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Функцияның монотондылығы мен туындысының арасындағы байланысты анықтап, туындының көмегімен функцияның өсу (кему) аралықтарын таба алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кәсіби даму мақсаты |
Математика сабағында проблемалық оқыту әдісін қолдану арқылы оқушылардың өз ойларын дәлелдей алу дағдыларын дамыту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Дағды |
Критерийлер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білімін қолдану |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Зерттеушілік дағды |
Жоғары деңгейлі тапсырмаларды қалай шығару керек екенін түсіндіре алады және мәтінді есепке сәйкес функцияны құрастыра алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәнге тән лексика мен терминология: Туынды, жанама, коэффициент, түбір, қосу, минус, теңдеуді шешу, туындыны табу, өсу аралығы, кему аралығы. Жазу мен диалог үшін қажет сөздер:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Білім алуға, өз бетімен ізденуге, жағдайды талдауға, жаңа жағдайларға икемделуге, мәселе қоя білуге және оны шешуге, жұппен жұмыс істеуге, өзінің жұмысының сапасына жауап бере алуға, уақытын тиімді қолдана білуге үйренеді. Құндылықтарды дарыту осы сабақта жоспарланған жұмыстар нәтижесінде жүзеге асады.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
физика (денені жоғары қарай тік лақтыру) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақтада презентация көрсету, Socrative бағдарламасы арқылы тест жұмысын жүргізу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
10 сыныпта өтілген қисап І, бөлшек-рационал теңсіздіктерді шеше алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақ барысы |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин |
I. Ұйымдастырушылық кезең: - оқушылардың зейінін шоғырландыру - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алу - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңілін бөлу |
1-5 слайдтар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин 3 мин
5 мин 15 мин 5 мин |
II. Өткен тақырыптарды қайталау, еске түсіру. Сыныппен фронтальды жұмыс – өткен тақырыптарға қайталау жасап, жаңа білімді енгізуге қажет сұрақтарға жауап береді.
Анықталу облысына тиісті
аралықта
Анықталу облысына тиісті
аралықта
Ой қозғау сұрағы: График салмай-ақ функцияның монотонды аралықтарын табуға бола ма? III. Жұптық жұмыс. Оқушылар тапсырманы бір-бірімен ақылдасып, орындайды. Жанамалардың абсцисса осіне қатысты орналасуын, туындының таңбасын анықтап, зерттеу арқылы функцияның өспелі (кемімелі) болуының қажетті және жеткілікті шарттарын тұжырымдайды. Тапсырма. Өспелі және кемімелі функциялардың графиктері берілген. a) b)
Дескрипторлар:
IV. Жаңа білімді енгізу. Функцияның аралықта өспелі (кемімелі) болуының қажетті және жеткілікті шарттары: Қажетті шарты:
Егер Жеткілікті шарты:
Егер Функцияның өсу (кему) аралықтарын табу алгоритмі:
Мысал. Шешуі:
V. Деңгейлік тапсырмалар. Топтық жұмыс. Оқушыларға алған білімдерін бекіту мақсатында деңгейлік тапсырмалар орындайды. Оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оларды үш топқа бөлу арқылы топтық жұмыс ұйымдастырылады, сонда өз қабілеттеріне сенімді емес оқушылар тақырыпты жақсы түсінген сыныптастарымен топта жұмыс жасайды. Оқушылар физикамен байланысты мәтінді тапсырманы, жоғары деңгейлі тапсырмаларды постерде көрсетеді немесе тақтада орындайды.
Дескрипторлар:
B деңгейі
Дескрипторлар:
C деңгейі
Дескрипторлар:
Қосымша тапсырма.
№6. Функцияның монотонды
аралықтарын табыңыз: №7. Функцияның кему
аралығын табыңыз:
Оқушылар тапсырмаларды орындау барысында келесі критерийлерді ұстануы қажет: Бағалау критерийлері:
Мәтінді есепті бағалау критерийлері:
VІ. Socrative бағдарламасы арқылы тест жұмысын орындау. Жеке жұмыс. Бұл жұмыс түрі оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтап қалыптаструшы бағалауды жүзеге асыруға мүмкіндік береді. №1. Функцияның өсу және кему
аралықтарын табыңыз: Жауабы: №2. Функцияның кему аралықтарын
табыңыз: Жауабы: №3. Функцияның монотонды
аралықтарын табыңыз: Жауабы:
№4. Функцияның монотонды
аралықтарын табыңыз: Жауабы:
Дескрипторлар:
|
6-10 слайдтар 11-13 слайдтар Қосымша 1 14-18 слайдтар 19-22 слайдтар Қосымша 2 23-слайд Қосымша 3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин
|
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Келесі сөйлемдерді толықтырыңыз: • Бүгін мен білдім. • қызықты болды. • қиындық туғызды • Мен тапсырмаларды орындадым. • Енді мен орындай аламын. Үйге тапсырма: Қосымша есеп |
Қосымша 4
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Көзді демалтуға арналған жаттығулар жасалады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
























