Сабақтың
басы
5
минут
|
Тренинг:
«Жылы
лебіз» - шаттық шеңберге тұрғызып,
бір – бірлеріне жақсы тілектер айтқызу. Топтарға суреттер бойынша
біріктіру.

Оқушыларды сабақ
тақырыбымен, оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарымен таныстыру,
бірлесіп сабақ мақсаттарын
қою.
|
Таратпа
қағаз.
Қосымша№1.
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
20
минут
|
№1. Өткен материалды
қайталау.
Т
Функция
апсырма1:
(Топпен жұмыс) Тақырып бойынша ассоциация құру
«Функция».
Функция
– анықталу облысы, мәндер жиыны,
график, берілу тәсілдері, графиктерді түрлендіру, жұп, тақ функция,
периодты, өспелі, кемімелі, максимум, минимум, ең кіші, ең үлкен
мәндері, шекті, үзіліссіз
функция.
Оқушылар топпен
ассоциацияны толтырады. Әр топ өз ойын ортаға
салады.
Тапсырма2. Теориялық бөлім жұмыс. (Топпен
жұмыс)
Оқушылар өздігінен
презентация материалымен танысып, топ ішінде талқылайды.
Тапсырмаларды орындайды.
Функцияның таңбатұрақтылық
аралықтарын табыңдар.

Дескрипторлар
|
|
иә
|
жоқ
|
Функцияның қасиеттерін
біледі.
|
1-топ
|
|
|
|
2-топ
|
|
|
|
3-топ
|
|
|
Т
апсырма3 Жұппен жұмыс
Графигі бойынша
функциясының
қасиеттерін
сипаттаңыз:
Дескрипторлар
|
иә
|
жоқ
|
Функцияның
қасиеттерін біледі.
|
|
|
Графигі бойынша
функцияның қасиеттерін дұрыс
сипаттайды.
|
|
|
Функцияның
қасиеттері бойынша графигін
салады.
|
|
|
Тапсырма 4.
Жұппен жұмыс
Функцияның
қасиеттері бойынша графигін
салыңыз:
Қасиеттері:
-
D(f) =
(–; +).
-
E(f) =
(–; +).
-
b = 0, функция
тақ.
-
а)
Нөлдері: (–
b/k; 0);
б) Оу:
(0; b).
-
а)
өседі k > 0 болғанда;
б)
кемиді k < 0 болғанда.
-
шектелмеген.
-
Ең үлкен, ең кіші
мәндері жоқ.
-
(–; +) жиынында
үзіліссіз.
|
Таратпа
қағаз.
Қосымша№2.
Презентация Қосымша№3.
«Функцияның
қасиеттері»
Қосымша
4
Қосымша
5
Қосымша
6
|