Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Тексерілді: М. Ганди атындағы №92 мамандандырылған лицей ДОІЖӨ Бауыржанқызы Д


    Бөлім:

    1-бөлім. 10.1А Функция, оның қасиеттері және графигі

    Педагогтің аты-жөні

    Курманбаева Алия Акынкожаевна

    Күні:

    19.09.2023ж

    Сынып: 10 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Функцияның қасиеттері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.2.1.3 - функция қасиеттерін анықтай алу;


    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар функцияның қасиеттерін қарастырады. Есептерді шығару барысында функцияның қасиеттерін қолдана біледі..


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі


    5 мин

    - Амандасу;

    - келмеген оқушыларды анықтау;

    - оқушылардың назарын сабаққа аудару;

    - жағымды психологиялық ахуал туғызу.

    - оқушылар сабаққа дайындалады;

    -бағалау парақшасын алады;

    -Тамаша!

    -Өте жақсы!

    Әр кезең бойынша бағалау парағын толырып отырады.

    Слайд 1

    • «Өзіңді тексер» әдісі

    Мақсаты: Қатемен жұмыс жасау.

    Үйге 1.44; 1.48 есептер берілген.

    Слайд арқылы тексеріледі.


    Тапсырманы түйіндейтін бір сөйлем айтады.


    Нәтижесі: Слайд бойынша үй жұмысын тексереді, қатесі болса түзетеді.

    ҚБ: «Бір сөйлеммен түйіндеу»

    Өзін-өзі бағалайды.

    Слайд 2

    Алгебра және анализ бастамалары

    Шыныбеков Ә.Н. 10 с


    Сабақтың ортасы

    30 мин





    Дағдыландырушы тапсырма










    Олқылықпен жұмыс












    Зерттеу тапсырмасы


    Топтық жұмыс





























    Миға шабуыл


    • «Қайталау- оқу айнасы»

    «Жылдам есепте» әдісі

    5- есеп беріледі.

    Мақсаты: Өткен тақырып бойынша дағды қалыптастыру.

    Функцияның анықталу облысын тап:

    №1.

    №2.

    №3.

    Функцияның мәндерін облысын тап:

    №1.

    №2.

    Оқушылар дағдыландырушы тапсырма арқылы дағдыны және жылдам есептеуді қалыптастырады, өз ойларын ортаға салады.


    Нәтижесі: Алған білімдерін қайта жаңғыртады.


    ҚБ. Оқушылар бірін-бірі бағалайды.


    Дескриптор:

    • Берілген функцияның анықталу облысын дұрыс табады [1];

    • Берілген функцияның мәндерін облысын дұрыс табады [1];

    Есептер және олардың жауаптары

    Слайд 3





    • «Мағынаны тану» әдісі бойынша функцияның мәндерінің жиынын табу тәсілдерімен танысады.

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Функцияның мәндерінің жиынын табу тәсілдері:1) Параметр енгізу арқылы

    ; 2) Берілген функцияның Е(у) мәндер облысын кері функцияның D(х) анықталу облысымен алмастыру; 3) Квадраттық функцияның қасиеттерін пайдалану; 4) Графиктік әдіс; 5) Сыртқы функцияның монотондылық қасиетін пайдалану; 6) Туынды көмегімен; 7) Бағалау әдісі; 8) Тікелей есептеу арқылы; 9) Ақиқат теңсіздіктер көмегімен (Коши теңсіздігі арқылы)

    №1.

    №2.


    Нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойланып, зерттеу жұмысын жасайды.

    ҚБ «Ең, ең,ең...» әдісі бойынша

    1. Білдім...

    2. Түсіндім...

    3. Қолдандым...

    пікір білдіреді.


    Дескриптор:

    • Функцияның мәндерінің облысын табады [1];

    Слайд 4

    https://www.youtube.com/watch?v=eDLjCm-7nQk



    • «Серіктесті оқыту» әдісі.

    3- есеп беріледі, соның бірін таңдау арқылы 3-топқа бөлінеді.

    №1. Хевисайда функциясы


    №2. Бөлшек-сызықтық функция


    №3. Түбір астындағы функция


    Әр топқа график салу беріледі.

    Мақсаты: Бірлескен жұмысты ұйымдастыру

    №1. f(t )

    №2. №1.80. (3)


    №3. +2


    Дарынды оқушыларға:

    ;

    ;


    ;

    Сигнум функциясын,

    х санының бүтін және бөлшек бөлігін, Хевисайда функцияларын, бөлшек-сызықтық функцияны, түбір астындағы функцияны зерттеу (пән аралық байланысты ашу), графигін сызу берілген, әр топтағы оқушылар өз бетімен меңгерген тапсырманы басқа оқушыларға түсіндіреді.


    Нәтижесі: Оқушының танымдық дағдысы артады, негізгі ойды түйіндейді.

    ҚБ. 1. Достарының бағалауы.

    2. Топтар бірін-бірі бағалайды.

    Дескриптор:

    • Функцияның қасиетін қолданады [1];

    • График салады [1];


    Слайд 5, Слайд 6,

    Слайд 7

    Графики функций

    Р.Б. Райхмист

    90 бет

    Видео

    https://www.youtube.com/watch?v=pRJwXZ0yP8Q

    • « Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі

    Мақсаты: Шығармашылық деңгейін арттыру.

    Графиктің салынуын талдау:

    №1. ;

    Picture 2




    Picture 2 №2.


    Нәтижесі: Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, қорытынды жасайды

    Шығармашылығы артады.

    ҚБ. «Бас бармақ әдісі»


    Дескриптор: .

    • Берілген фукцияның қосымша нүктелерін табады [1];

    • Толыққанды ой тұжырымдайды [1].

    Слайд 8

    График


    Сабақтың соңы

    7 мин




    Топтық жұмыс

    Жалпылау









    Рефлексия


    • «Графикалық органайзер» әдісі

    суреттер бойынша функцияның графигін сипаттайды.

    Мақсаты:Алған білімдерін есеп шығаруда қолдану және математикалық тілде сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

    1 топ: 2 топ:

    3 топ:


    Нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойланып, өз пікірін білдіреді.

    ҚБ. «Үш шапалақ» әдісі


    Дескриптор:

    • Графикті қолданып функцияның қасиеттерін атайды. Әр қасиетке [1] ұпай;


    Слайд 9

    Графики функций

    Р.Б. Райхмист

    30 бет


    «Рефлексиялық пирамида» әдісі


    Кері байланыс жасайды.


    Мен үшін сабақта сәтті болды...

    Мені ойландырғаны...

    Сұрағым...

    «Рефлексиялық пирамида» суреті

    Слайд 10

    Үйге тапсырма

    3 мин

    № 1.79-№ 1.80.

    Бағыт-бағдар береді

    Түсінбеген жерлерін сұрайды

    Үлгімен жұмыс жасайды

    Слайд 11

    Оқулық, интернет



























    Сабақтың құрылымы

    Пәні: Алгебра және анализ бастамалары Сыныбы: 10 «А» Пән мұғалімі: Курманбаева Алия Акынкожаевна Сабақтың тақырыбы: Функция қасиеттері

    Сабақ кезеңі

    Таным деңгейлерінің

    критерийлері

    Сабақ барысы

    Дескриптор

    Оқу жетістіктерінің деңгейлері

    (Тақырыпты меңгеру критерийі)

    Балл


    І


    Төмен


    Дағдыландырушы тапсырма

    5 есеп

    • «Қайталау- оқу айнасы»

    «Жылдам есепте» әдісі


    • Берілген функцияның анықталу облысын дұрыс табады [2];

    • Берілген функцияның мәндер облысын табады [3];

    1-5


    ІІ



    Орта



    Олқылықпен жұмыс

    3 есеп



    • «Мағынаны тану» әдісі


    • Функцияның мәндерінің облысын табады [1];

    1


    Зерттеу тапсырмасы



    • «Серіктесті оқыту» әдісі

    • Функцияның анықталу/мәндер облысын атай алады [1];

    • Функцияның нөлдерін табады [1];

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Курманбаева Алия Акынкожаевна
      25 Қырқүйек 2023
      681
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Функцияның қасиеттері 10 сынып

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Функцияның қасиеттері 10 сынып

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Бұл материал жас ұстаздарға көмегі тиеді деген ниеттемін.
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

      Тексерілді: М. Ганди атындағы №92 мамандандырылған лицей ДОІЖӨ Бауыржанқызы Д


      Бөлім:

      1-бөлім. 10.1А Функция, оның қасиеттері және графигі

      Педагогтің аты-жөні

      Курманбаева Алия Акынкожаевна

      Күні:

      19.09.2023ж

      Сынып: 10 «А»

      Қатысушылар саны:

      Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы

      Функцияның қасиеттері

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

      10.2.1.3 - функция қасиеттерін анықтай алу;


      Сабақтың мақсаты

      Оқушылар функцияның қасиеттерін қарастырады. Есептерді шығару барысында функцияның қасиеттерін қолдана біледі..


      Сабақтың барысы


      Сабақтың кезеңі/ уақыт

      Педагогтің әрекеті

      Оқушының әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың басы

      Ұйымдастыру кезеңі


      5 мин

      - Амандасу;

      - келмеген оқушыларды анықтау;

      - оқушылардың назарын сабаққа аудару;

      - жағымды психологиялық ахуал туғызу.

      - оқушылар сабаққа дайындалады;

      -бағалау парақшасын алады;

      -Тамаша!

      -Өте жақсы!

      Әр кезең бойынша бағалау парағын толырып отырады.

      Слайд 1

      • «Өзіңді тексер» әдісі

      Мақсаты: Қатемен жұмыс жасау.

      Үйге 1.44; 1.48 есептер берілген.

      Слайд арқылы тексеріледі.


      Тапсырманы түйіндейтін бір сөйлем айтады.


      Нәтижесі: Слайд бойынша үй жұмысын тексереді, қатесі болса түзетеді.

      ҚБ: «Бір сөйлеммен түйіндеу»

      Өзін-өзі бағалайды.

      Слайд 2

      Алгебра және анализ бастамалары

      Шыныбеков Ә.Н. 10 с


      Сабақтың ортасы

      30 мин





      Дағдыландырушы тапсырма










      Олқылықпен жұмыс












      Зерттеу тапсырмасы


      Топтық жұмыс





























      Миға шабуыл


      • «Қайталау- оқу айнасы»

      «Жылдам есепте» әдісі

      5- есеп беріледі.

      Мақсаты: Өткен тақырып бойынша дағды қалыптастыру.

      Функцияның анықталу облысын тап:

      №1.

      №2.

      №3.

      Функцияның мәндерін облысын тап:

      №1.

      №2.

      Оқушылар дағдыландырушы тапсырма арқылы дағдыны және жылдам есептеуді қалыптастырады, өз ойларын ортаға салады.


      Нәтижесі: Алған білімдерін қайта жаңғыртады.


      ҚБ. Оқушылар бірін-бірі бағалайды.


      Дескриптор:

      • Берілген функцияның анықталу облысын дұрыс табады [1];

      • Берілген функцияның мәндерін облысын дұрыс табады [1];

      Есептер және олардың жауаптары

      Слайд 3





      • «Мағынаны тану» әдісі бойынша функцияның мәндерінің жиынын табу тәсілдерімен танысады.

      Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

      Функцияның мәндерінің жиынын табу тәсілдері:1) Параметр енгізу арқылы

      ; 2) Берілген функцияның Е(у) мәндер облысын кері функцияның D(х) анықталу облысымен алмастыру; 3) Квадраттық функцияның қасиеттерін пайдалану; 4) Графиктік әдіс; 5) Сыртқы функцияның монотондылық қасиетін пайдалану; 6) Туынды көмегімен; 7) Бағалау әдісі; 8) Тікелей есептеу арқылы; 9) Ақиқат теңсіздіктер көмегімен (Коши теңсіздігі арқылы)

      №1.

      №2.


      Нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойланып, зерттеу жұмысын жасайды.

      ҚБ «Ең, ең,ең...» әдісі бойынша

      1. Білдім...

      2. Түсіндім...

      3. Қолдандым...

      пікір білдіреді.


      Дескриптор:

      • Функцияның мәндерінің облысын табады [1];

      Слайд 4

      https://www.youtube.com/watch?v=eDLjCm-7nQk



      • «Серіктесті оқыту» әдісі.

      3- есеп беріледі, соның бірін таңдау арқылы 3-топқа бөлінеді.

      №1. Хевисайда функциясы


      №2. Бөлшек-сызықтық функция


      №3. Түбір астындағы функция


      Әр топқа график салу беріледі.

      Мақсаты: Бірлескен жұмысты ұйымдастыру

      №1. f(t )

      №2. №1.80. (3)


      №3. +2


      Дарынды оқушыларға:

      ;

      ;


      ;

      Сигнум функциясын,

      х санының бүтін және бөлшек бөлігін, Хевисайда функцияларын, бөлшек-сызықтық функцияны, түбір астындағы функцияны зерттеу (пән аралық байланысты ашу), графигін сызу берілген, әр топтағы оқушылар өз бетімен меңгерген тапсырманы басқа оқушыларға түсіндіреді.


      Нәтижесі: Оқушының танымдық дағдысы артады, негізгі ойды түйіндейді.

      ҚБ. 1. Достарының бағалауы.

      2. Топтар бірін-бірі бағалайды.

      Дескриптор:

      • Функцияның қасиетін қолданады [1];

      • График салады [1];


      Слайд 5, Слайд 6,

      Слайд 7

      Графики функций

      Р.Б. Райхмист

      90 бет

      Видео

      https://www.youtube.com/watch?v=pRJwXZ0yP8Q

      • « Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі

      Мақсаты: Шығармашылық деңгейін арттыру.

      Графиктің салынуын талдау:

      №1. ;

      Picture 2




      Picture 2 №2.


      Нәтижесі: Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, қорытынды жасайды

      Шығармашылығы артады.

      ҚБ. «Бас бармақ әдісі»


      Дескриптор: .

      • Берілген фукцияның қосымша нүктелерін табады [1];

      • Толыққанды ой тұжырымдайды [1].

      Слайд 8

      График


      Сабақтың соңы

      7 мин




      Топтық жұмыс

      Жалпылау









      Рефлексия


      • «Графикалық органайзер» әдісі

      суреттер бойынша функцияның графигін сипаттайды.

      Мақсаты:Алған білімдерін есеп шығаруда қолдану және математикалық тілде сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

      1 топ: 2 топ:

      3 топ:


      Нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойланып, өз пікірін білдіреді.

      ҚБ. «Үш шапалақ» әдісі


      Дескриптор:

      • Графикті қолданып функцияның қасиеттерін атайды. Әр қасиетке [1] ұпай;


      Слайд 9

      Графики функций

      Р.Б. Райхмист

      30 бет


      «Рефлексиялық пирамида» әдісі


      Кері байланыс жасайды.


      Мен үшін сабақта сәтті болды...

      Мені ойландырғаны...

      Сұрағым...

      «Рефлексиялық пирамида» суреті

      Слайд 10

      Үйге тапсырма

      3 мин

      № 1.79-№ 1.80.

      Бағыт-бағдар береді

      Түсінбеген жерлерін сұрайды

      Үлгімен жұмыс жасайды

      Слайд 11

      Оқулық, интернет



























      Сабақтың құрылымы

      Пәні: Алгебра және анализ бастамалары Сыныбы: 10 «А» Пән мұғалімі: Курманбаева Алия Акынкожаевна Сабақтың тақырыбы: Функция қасиеттері

      Сабақ кезеңі

      Таным деңгейлерінің

      критерийлері

      Сабақ барысы

      Дескриптор

      Оқу жетістіктерінің деңгейлері

      (Тақырыпты меңгеру критерийі)

      Балл


      І


      Төмен


      Дағдыландырушы тапсырма

      5 есеп

      • «Қайталау- оқу айнасы»

      «Жылдам есепте» әдісі


      • Берілген функцияның анықталу облысын дұрыс табады [2];

      • Берілген функцияның мәндер облысын табады [3];

      1-5


      ІІ



      Орта



      Олқылықпен жұмыс

      3 есеп



      • «Мағынаны тану» әдісі


      • Функцияның мәндерінің облысын табады [1];

      1


      Зерттеу тапсырмасы



      • «Серіктесті оқыту» әдісі

      • Функцияның анықталу/мәндер облысын атай алады [1];

      • Функцияның нөлдерін табады [1];

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Алгебра Ашық сабақ 10 сынып
        25.00.2023
        681
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Курманбаева Алия Акынкожаевна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации