Ғ дыбысы және әріпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғ дыбысы және әріпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбие
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспарлау


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Әліппе

Мектеп: «С.Ғабабсов атындағы ЖББОМ»КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Дуйсенкулова Куралай Амантаевна

Сынып: 0 «Б»

Қатысқандар: 20

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Ғ ғ дыбысы және әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

0.1.1.1. Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен

бөлу жəне сөзсіз жеке айту

0.1.1.2. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты,

дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс

дыбыстау.

0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне

төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу

Сабақтың мақсаты

Барлығы:



Сөздегі ғ дыбысын таниды.

Ғ əрпінің баспа түрін жазады.

Көпшілігі:

Ғдыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы ғ дыбысының орнын ажыратады.


Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, ғ əрпінің элементтерін жазады.

Кейбіреуі:


Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады.



Сөз,сөйлем сызбасын оқиды.

Бағалаукритерийі

Білу: Ғ дыбысы және әрпімен танысып, дауысты, дауыссыз екенін біледі айта алады.

Түсіну: Ғдыбысының жазылу жолын түсінеді

Қолдану: Ғ әрпінің жазу элементтерін жазып қолдана алады.

Тілдікмақсаттар


Тәрбиешінің немесе АКТ қолданған видеодан естіп тыңдалым бойынша жауап беру.

Айтылым Ғ дыбысын пайдаланып, сөздерден әңгіме құрастырады.

Жазылым Ғ әріпінің баспа түрін жазады.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарынан бір – бірінің көзқарастарына құрметпен қарау;

Пәнаралық байланыс

Көркем әдебиет, айналаны қоршаған орта бойынша ғарышкерлермен танысу.

Алдыңғы білім


Сөздерді буынға бөледі.

Сөздер қайдыбыстан басталып тұрғанын біледі. Дыбыстар қандай түстермен белгіленетінін ажырата алады.

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Шаттық шеңбері: «Айна»

  • Шеңберге жиналады. Ең ақылды, білімді, тәртіпті,өнерлі кім деп ойлайсыңдар? Ал осы сұрақтың жауабын мына сандықтың ішіндегі заттан қарап білуге болады.

  • Топқа бөлу:

Тәрбиешінің әрекеті:

Ал енді оқушылар қолымыздағы айнаның түстеріне қарай төрт топқа бөлінеміз.

Тәрбиеленушінің әрекеті:

Қолындағы айнаның түсіне байланысты топқа бөлінеді.



- Бүгінгі біздің тақырыбымыз ғарышкерлер туралы болмақ

Балаларға қазақтың алғашқы ғарышкері

Тоқтар Əубəкіров, Талғат Мұсабаев жəне АйдынАйымбетовтың суреттерін көрсетіп əңгімелейді.

Тоқтар Әубәкіров 1946 жылы 27 шілдеде Қарағанды облы-сы,Қарқаралы ауданы «1- Май“ совхозында дүниеге келген. 1991 жылы қазанның 2-сінде Байқоңырдан «СоюзТМ-13» кемесімен ұшқан.



- Қане, балалар мен сендерге өлең оқып берейін.

Өлеңді оқиды.

Көкке ұшамын
Ұшқыш болар баламын
Соңынан ерем ағаның
Ер ғарышкер ағаның
Батыр болам -
Көк аспанда сүйемін.
Жұлдыздарға барып - келіп жүремін.
Балалар,сендер де ғарышқа ұшқыларың келе ме?
Иә,ұшқымыз келеді.

«Суреттегі ой» әдісі
Тәрбиеші сұрақ қояды.

Ғарышқа кім ұшып барады?

Сұраққа жауап бере отырып, балалар əңгімелеседі.

-Балалар, ғарыш,ғарышкер деген сөздер қандай дыбыстан басталып тұр?

-Ға-рыш сөз басында Ғ ғ дыбысы естіліп тұр.

Олай болса, біз бүгін Ғғ дыбысымен танысамыз.

-Ғ дыбысы дауыссыз дыбыс.

-Көк текшеде белгілейміз

Ғарыш, ағаш

-Сөздің басында, ортасында кездесе береді



Тәрбиеленушілер қолдарына айна алып, шеңбер құрып тұрады.







Айнаның түсіне байланысты топқа бөлінеді


Ғарышкерлер

портреттері.





Сабақтың ортасы

22 мин



















































































Сергіту сәті 2 мин

(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс

1-тапсырма

«Суреттегі ой» әдісі

Сөзге дыбыстық талдау жасайды.

Ғарыш

Ғ дыбысы сөздің қай жерінде тұр?

Ғарыш суретіне қарап, не көргендерін айтады.

Ғарыш, ғарышкер сөздерін буынға бөліп, дыбыстық талдауShape1 Shape2 Shape3 жасайды.

Ғдыбысымен танысады. Сөздің бірінші буынында алдында естілетін дыбыс Ғ дыбысы екенін табады.

Ғ– ұяң дауыссыз дыбыс. Ғ дыбысының артикулияциясымен таныстырады.

ҚБ «Бас бармақ» тәсілі



2-тапсырма

Логикалық әдіс

Ұшатын, ұшпайтын қасиеттеріне қарап, заттарды бір-бірімен қосады.



С өздерге дыбыстық талдау жасайды.

Шағала, ағаш, таға, шаңғы, торғай, қарға, қырғауыл сөздерін буынға бөліп, оларды қатыстырып, сөйлем құрайды.


Сөздердегі Ғ дыбысы естілген буынды табады.

ҚБ. «Көбелек»

Белгілері

Жасыл: Берілген тапсырма толық орындалды.

Сары: қате жіберіп алдым.

Қызыл: Уақытты жеткізе алмадым.


(Ұ) Сергіту сəті.


Балалар «Ұшты-ұшты!» ойынын ойнайды.


Педагог ұшатын затты айтса, қолдарын жайып ұшқанды көрсетеді, ұшпайтын затты айтса, қолдарын төмен түсіріп билейді.


Ойын 2-3 рет ойналады.


3-тапсырма

«Ойлан,бірік,бөліс» әдісі.

Тақтадағы Ғ əрпінің бейнесімен танысып шалғының суретімен салыстырады. Балалар Ғ əрпінің бейнесімен таныс болады.


Ғ əрпінен басталатын сөз ойлап айтады. Буынғабөледі.


Ж.Əбдірашовтың Ғəрпі туралы өлеңін оқып,
Ғалым болу арманым,
Ғарышқа келер самғағым.
Ғаламторды игеріп,
Ғажап іске қанбадым.

Ғ əрпінің шалғыға ұқсайтынын айтады, суреттен көрсетеді.


ҚБ «Бас бармақ» тәсілі




4-тапсырма

Жазылым

Ғ əрпінің бейнесін пішініне қарап отырып, домино тастарынан жасайды.

Ғ әрпін тақтада жазып көрсетемін. (Ауада жазу).

(Ө:) Дәптерде берілген жазуды жазады. (бастырып, үлгі бойынша жазу)


Ғ əрпінің баспа түрін жазады.

ҚБ. «От шашу» тәсілі арқылы жүзеге асырамын.

Əліппе-дəптер.

























Əліппе-дəптер.















қимыл-қозғалыс


































Домино тастары.


Əліппе-дəптер




Сабақтың соңы

2 мин

Балалардың оқу қызметіне белсенділіктерін бақылауы бойынша талқылап, оқу қызметін қорытындылайды.

Ғарышқа ұшатын адамды қалай атаймыз?

Біз тұратын ғаламшар қалай аталады?

Ғарышқа тұңғыш кім ұшты?

Қазақ ғарышкерлері кімдер?

Қандай дыбыспен таныстық !

[Ғ] дыбысы қандай дыбыс?

[Ғ] дыбысы кездесетін сөздерге мысалдар келтіріңдер

«Бағдаршам» сигналдық картаның көмегімен сұрақтараға жауап алу

Ғ дауыссыз дыбыс (жасыл)

-Ғ дыбысы сөздің тек басында ғана кездеседі (қызыл)

-Неліктен?

-Ғ дыбысы созылмайды(жасыл)

-Ғарыш сөзі екі буыннан құралған(қызыл) Неліктен? (оқушылар дәлелдейді)

Балаларды мақтап, білуге деген құштарлықтарын ынталандырады, сонан соң өз жұмыстарына баға беруін сұрайды.

КБ: «Шәкіл» әдісі арқылы кері байланыс беріледі.

- 60-100 барлығы түсінікті болды, шәкіл бойына жасыл жапсырамыз.

- 60-30 сары түсті түсіндім, бірақ әлі пысықтау керек.

- 30-10 қызыл түс – түсінбедім дегенді білдіреді.

- Сабақ аяқталады.

Әліппе-дәптер

«Бағдаршам»

сигналдық карта



















Шәкіл

Стикер


Бағалау









Қ Б. «От шашу» тәсілі арқылы жүзеге асырамын.


ҚБ. «Көбелек»





Белгілері

Ж асыл:Берілген тапсырма толық орындалды.

Сары: қате жіберіп алдым.

Қызыл: Уақытты жеткізе алмадым.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

тотоп ережесін сақтау









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.06.2018
971
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі