Сабақтың
басы
Сабақ
тың
ортасы
Сабақты
қорыту
|
Шаттық
шеңбері
«Гүл сыйлаймын»
ойыны.
Оқушылар шеңберге тұрады.
Музыка қосылғанда Әдемі гүлді бір-біріне ұсынады. Музыка тоқтағанда
гүл кімнің қолында қалса, сол оқушы екі көршісі тілек
айтады.
Өткенді
пысықтау
«Таза тақта»
әдісі
Тақтада стикерлер жабысып
тұрады. Тақтаны тазалау үшін стикер артындағы
әріпке
-
Сөз
ойлау
-
Буынға
бөлу
-
Сөйлем
құрау
Есім таяқшалары арқылы оқушы
таңдалады.
«Flippite» сайтында «Сөз тап»
әдісі арқылы жүзеге
асады.
Гүл сөзін
жасыру.
Гүл сөзінде бірінші қай дыбыс
естіліп тұр?
Сөзді буынға бөліп, жаңа
дыбыстың орнын анықтау.
«Г» дыбысының айтылу
ерекшелігімен таныстыру
Ендеше бүгін Г дыбысы және
әрпімен танысамыз.
Уәде
беру
*Г дыбысы мен әрпін
меңгереді
*Буындап, тұтас оқуға
үйренеді
*Сұраққа жауап беруге
дағдыланады.
Видео
көру
Жаңа
тақырып
Оқылым
Оқулықтың 78-бетінде берілген
сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас
оқуы.
Іштей
оқу
Дауыстап 3-4 оқушыға
оқыту
Сергіту
сәті
«Қолшатыр» әдісі.
Қолшатырдың ішінде сұрақтар жазылады. Мұғалім оқиды. Оқушылар жауап
береді.
Оқулықтағы (кюар)аудиомен
жұмыс.
Мақалды
тыңда
«Гүл өссе жердің
көркі»
Мақалды қалай
түсінесіңдер?
Гүл ол
не?
Гүл не үшін
керек?
Гүлдің қандай түрлері
бар?
Гүлдерді кімдерге
сыйлайды?
«Г» дыбысының таңбасы –
оның әрпімен таныстыру.
Жазылым
1.Оқулықтағы «г» әрпінің
таңбалануына назар аудару.
2.«Г» әрпін тақтаға жазып
көрсету.
3.«Г» әрпін ауада жазып
көрсету.
4.Жазу дәптерімен жұмысты
ұйымдастыру.
Мына сөздерді тақтаға жазып,
дыбыстық талдау жасату
Гүл, сегіз,
өнеге
Топпен
жұмыс
1-топ
Сандардың өсу ретіне сәйкес
әріптерді орналастыр
2-топ:«Г» дыбысы сөздің қай
жерінде келетінін анықта.
3-топ:Сөздерді оқып,суретпен
сәйкестендіру
«Umaigra» сайтында тапсырма
беріледі. Оқыған мәтінді есіне түсіреді.
Сөйлемді толықтырады.
«Авиабилет»
ойыны
«Білім гүлі» әдісі. Көбелектер
жабыстырады

|
Жақсы тілектер
айтады
Тапсырмалар
ды
орындайды
Жасырған сөзді
табады.
Бейнеролик
көреді
Сөздерді,
мәтінді
оқиды
Оқушылар сұраққа жауап
береді.
Дәптермен жұмыс
жасайды
Жеке жұмыс
жасайды
Оқушылар өздеріне берілген
тапсырмала
рын
орындайды.
Стикер жабыстырған оқушы
талдайды.
Кері байланыс
жасайды
|
Сөз ойлап
табады.
Буынға
бөледі.
Сөйлем құрай
алады.
Гг дыбысы мен әрпін таниды,
қолданады.
Сабақтың мақсаты
айтылады
Сөздерді тұтастай
оқыды
Оқушылар өз ойларын
айтады.
Сызықтарды бастырып жазу
арқылы
«г» әрпінің бас және кіші
әрпін жазды.
Каллиграфиялық талапқа сай
дұрыс және сауатты
жазды
Сендер
кереметсіңдер!
Тамаша
жұмыс!
|
Оқулық
Аудио
Гүл
шоқтары
Стикер,тақта
Есім
таяқшалары
«Flippite»
сайты
суреттер
Бейнебаян
Аудио,кюар
Қолшатыр,
сұрақтар
Жазу
дәптері
Керек
заттары
«Umaigra»
Платформасында
тапсырма
Гүлдер,көбелектер
|