Ғ ғ дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғ ғ дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғ ғ дыбысы мен әрпін таныстыру, буындап оқу дағдысын қалыптастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні:Сауат ашу

Сынып:1 «А»

Мектеп: Қызылжар ЖОББ КММ

Күні: 22.12.2017

Мұғалімнің аты-жөні :

Смағұл Шолпан Шынтемірқызы

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:



Сабақтың тақырыбы:

Ғ ғ дыбысы мен әрпі


Оқу мақсаты

1.2.9.1 - Дыбыстардың мағына ажыратушылық

қызметін түсіну.

1.2.1.2 - Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін

сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолдану

1.3.11.1 - Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем

соңына тыныс белгілерін қою.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: әріпті біледі, жаза алады, оқи

алады.

Оқушылардың басым бөлігі: әріптерді таниды, ажыратады, әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды.

Кейбір оқушылар: Мәтінді оқи алады, сөзден сөйлем құрай алады, өз ойын еркін жеткізе алады.

Бағалаукритерилері

  • Әріптерді таниды және ажыратады.
    Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды.

  • Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.
    Түсініп оқиды.

  • Сөйлемді бас әріптен бастап жазады.
    Сөйлемсоңынатынысбелгілеріндұрысқояды.

Тілдік мақсат


Оқушылардың "Миға шабуыл" әдісімен айтылым дағдысын сөздікпен, мәтінмен жұмыс жасауда оқылым, айтылым, жазылым дағдыларын дамыту. Жазылым дағдысы бойынша негізгі сөз тіркестерімен үш тілде танысады, жазады, айтады.

Құндылықтарға баулу

Ел, бұл – Инновация негізіндегі тұрақты экономикалық өсім.

Денсаулықжәне

техника қауіпсіздігінің

сақталуы

    • Техникалық қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

    • Алтын ереже таныстырылады.

    • Топ ережесін сақтау.


Пәнаралықбайланыстар

Қазақ тілі, дүниетану, өзін-өзі тану

АКТқолданудағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

Интербелсенді тақта, аудиожазба,суреттер,

Алдыңғы меңгерілген білім

Й й дыбысы мен әрпін біледі. Оқудың түрлерін қолданады.Мәтін иллюстарциясы бойынша сұрақтар қоя біледі және жауап береді.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасы

3 минут

  • Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Күн мен түн» ойыны

  • «Күн» дегенде оқушылар гүл болып ашылады,

  • «Түн» дегенде оқушылар гүл болып жабылады.


Балаларды әріптер арқылы топқа бөлу


І топ: Дарын


ІІ топ: Білгір


ІІІ топ Жүйрік

" Миға шабуыл " әдісі арқылы өткен тапсырмаларды пысықтаймын.

Жұмбақтар шешу арқылы жаңа сабаққа көпірше саламын.

Тыңдалым .


-«ғарыш», ғарышкер, ғалам » сөздері қай әріптен басталып тұр?Ғ-Ғ-Ғ

Ғ- таңдайдың орта шетіне нық жабысып, бірден кілт ажырап кетеді .

Ғ- дауыссыз, ұяң, өз алдына буын жасай алмайды

Ғ- дыбысы сөздің басында , ортасында кездеседі.


Өлең шумақтары
















Гүл суреттері


















Сабақтың ортасы


20 минут

















































































Белсенді оқу әдісі

Оқылым

1. Сөздікпен жұмыс

1. Хормен оқу

2. Тізбектей оқу

таға ғасыр сағат

ғалам ғарыш ғылым



2. " Кім жылдам" ойыны.


Тапсырма №1


- Көп нүктенің орнына қойылатын әріпті тауып, сөзбен сәйкестендіріп сызыңыз.
- Сөздерді оқыңыз.


к, е, к, ж, т, к








Та..а


Са..ат


Бұ..ы




Ал..ыс


Жа..а


Ба..а






Дескриптор: Білім алушы

  • - көп нүктенің орнындағы әріпті анықтайды;

  • - сөздерді қатесіз оқиды.

Айтылым

Мәтінмен жұмыс

Тапсырма№2


Мәтінді дауыстап оқыңыз. Сұрақтарға жауап беріңіз.
Талғат аға ғарышқа ұшты. Ол – ғарышкер. Ғарышкер ғарыштан оралды. Оны Ғалым, Ғайша, Қанағат қарсы алды.

Ғарыш дегеніміз не?
Ғарышкерлер туралы не білесіңдер?

Дескриптор: Білім алушы

  • мәтінді қатесіз оқиды;

  • мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

«Адасқан сөздер» әдісі

Тапсырма №3

  • Адасқан сөздерден сөйлем құрап жазыңыз.

  • Сөйлем соңына тиісті тыныс белгісін

  • қойыңыз.

Критериалды бағалау арқылы дискриптор жүргізу

Дескриптор: Білім алушы

  • сөздердің байланысын тауып, дұрыс сөйлем құрастырады;

  • сөйлемді бас әріппен бастап жазады;

  • сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қояды.

" Бас бармақ " арқылы бағалау

Рисунок 1

Сергіту сәті:

Арманы бар бір ғана

Талабы зор баламын.

Шынығумен шыңдала

Тез – ақ өсіп толамын.

Жұлдыздарды жағалай

Айға барып қонамын.

Тұңғыш Тоқтар ағамдай

Мен ғарышкер боламын.

Жазылым

4. Дәптермен жұмыс.

Ғ ғ- әрпін жазып үйренейік.

Балалар, қаламды қолға алып.

Ғ ғ әрпін ауада жазайық. Енді дәптерге жазыңдар.

Саралау тәсілі.

1

а, ғ, ы, р,ш а,ғ, а,м, л


с,ғ,а,т,а а,т, а, ғ


-деңгей«Сөз ойла,тез ойла» (берілген әріптерден сөздер ойлау,жазу.)





2- деңгей«Адасқан буындар»(берілген

б

ға-, - сыр, ғат -, - са ,


-ғы, -ғай -, лым -, - тор


-жек,


уындардан сөздер құрау)





3- деңгей«Қай әріпті жоғалттым?»(көп нүктенің

орнына тиісті әріптерді қою.)

Ғарышк..р, Тоқ..ар,, ала..ай, ....өбелек, к ....шік.

Тексеру: Слайдтан тексеру, егер дұрыс болса, шетіне күннің суретін салу







Оқулық

























Кесте

маркер

АКТ












































АКТ

Сабақтың соңы

Қорытынды:



Топтық жұмыс.


Әр топ бір-бірінің жұмыстарын бағдаршам арқылы бағалайды


Кері байланыс:

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





Кесте

А 3 қағазы

маркер





















Бағдаршам суреттері





Смайликтер































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
783
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі