|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 9 жеке Қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: 1 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.2.1 әдеби шығарма дағы психологизмді анықтау |
|
Сабақтың мақсаты: |
-әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды; |
|
Бағалау критерийі |
"Ұлпан" романындағы психологизмді анықтайды; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:
|
Сәлемдеседі, сабаққа дайындалады |
ЕББҚ |
|
Кітап, дәптер |
|
Сәлемдеседі, сабаққа дайындалады |
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылайды; 1.Б. Майлин кім? 2. Қандай шығармалары бар? |
Оқушы сұрақтарға жауап береді, мұғалім оқушыға сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстырады. |
Оқушы сұрақтарға жауап береді, мұғалім оқушыға сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді.. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Ғ. Мүсіреповтың өмір жолымен танысып, "Ұлпан" романын оқы. Сюжеттік-композициялық талдау жаса Оқиғаның басталуы. Есенейдің төрелік айтуы. Дамуы. Ұлпанның ел қажетін өтеуі. Шиеленісуі. Шаршау. Жаңа тұрмыстың қиындықтары Шарықтау шегі. Халық тұрмысының жақсаруы Шешім. Елді алға сүйреген Ұлпан |
Ақпаратты есте сақтайды. Дескриптор: -өмір жолымен танысады; -"Ұлпан" романын оқиды, мазмұнын айтады; -кейіпкерлерге мінездеме береді; - сюжеттік-композициялық талдау жасайды; Жалпы -5 балл |
Дескриптор: -өмір жолымен танысады; -"Ұлпан" романын оқиды, мазмұнын айтады; Жалпы -5балл |
|
Оқулық |
|
Дәтермен жұмыс |
«Төрт сөйлем» тәсілі Пікір. «Есеней- Ұлпан» бөлімі бойынша пікірлеріңізді бір сөйлеммен білдіріңіз. Дәлел. Пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіз. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіздер. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыздар. |
Дескриптор:
Жалпы -5 балл |
Дескриптор:
Жалпы -5 балл |
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушының сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушының пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушы бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
|
Мұғалім оқушыны «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушының сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы
Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 9 жеке Қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: 1 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.2.1 әдеби шығарма дағы психологизмді анықтау |
|
Сабақтың мақсаты: |
-әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды; |
|
Бағалау критерийі |
"Ұлпан" романындағы психологизмді анықтайды; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:
|
Сәлемдеседі, сабаққа дайындалады |
ЕББҚ |
|
Кітап, дәптер |
|
Сәлемдеседі, сабаққа дайындалады |
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылайды; 1.Б. Майлин кім? 2. Қандай шығармалары бар? |
Оқушы сұрақтарға жауап береді, мұғалім оқушыға сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстырады. |
Оқушы сұрақтарға жауап береді, мұғалім оқушыға сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді.. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Ғ. Мүсіреповтың өмір жолымен танысып, "Ұлпан" романын оқы. Сюжеттік-композициялық талдау жаса Оқиғаның басталуы. Есенейдің төрелік айтуы. Дамуы. Ұлпанның ел қажетін өтеуі. Шиеленісуі. Шаршау. Жаңа тұрмыстың қиындықтары Шарықтау шегі. Халық тұрмысының жақсаруы Шешім. Елді алға сүйреген Ұлпан |
Ақпаратты есте сақтайды. Дескриптор: -өмір жолымен танысады; -"Ұлпан" романын оқиды, мазмұнын айтады; -кейіпкерлерге мінездеме береді; - сюжеттік-композициялық талдау жасайды; Жалпы -5 балл |
Дескриптор: -өмір жолымен танысады; -"Ұлпан" романын оқиды, мазмұнын айтады; Жалпы -5балл |
|
Оқулық |
|
Дәтермен жұмыс |
«Төрт сөйлем» тәсілі Пікір. «Есеней- Ұлпан» бөлімі бойынша пікірлеріңізді бір сөйлеммен білдіріңіз. Дәлел. Пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіз. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіздер. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыздар. |
Дескриптор:
Жалпы -5 балл |
Дескриптор:
Жалпы -5 балл |
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушының сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушының пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушы бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
|
Мұғалім оқушыны «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушының сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз
















