Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
-
Оқушымен амандасу
-
Сабаққа дайындау
|
Сәлемдеседі, сабаққа
дайындалады
|
ЕББҚ
|
|
Кітап, дәптер
|
Сәлемдеседі, сабаққа
дайындалады
|
Жаңа
сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын
талқылайды;
1.Б. Майлин
кім?
2. Қандай
шығармалары бар?
|
Оқушы сұрақтарға жауап береді, мұғалім
оқушыға сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстырады.
|
Оқушы сұрақтарға жауап береді, мұғалім
оқушыға сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстырады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни
ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.
Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және
сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және
қолдау көрсету» тәсілі көрінеді..
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
|
Ғ.
Мүсіреповтың өмір жолымен танысып,
"Ұлпан"
романын оқы.
Сюжеттік-композициялық талдау
жаса
Оқиғаның басталуы. Есенейдің төрелік
айтуы.
Дамуы. Ұлпанның ел қажетін өтеуі. Шиеленісуі.
Шаршау. Жаңа тұрмыстың қиындықтары Шарықтау шегі. Халық тұрмысының
жақсаруы
Шешім. Елді алға сүйреген
Ұлпан
|
Ақпаратты есте сақтайды.
Дескриптор:
-өмір
жолымен танысады;
-"Ұлпан"
романын оқиды, мазмұнын айтады;
-кейіпкерлерге мінездеме береді;
- сюжеттік-композициялық талдау
жасайды;
Жалпы -5 балл
|
Дескриптор:
-өмір
жолымен танысады;
-"Ұлпан"
романын оқиды, мазмұнын айтады;
Жалпы -5балл
|
|
Оқулық
|
Дәтермен жұмыс
|
«Төрт сөйлем» тәсілі Пікір. «Есеней- Ұлпан» бөлімі
бойынша пікірлеріңізді бір сөйлеммен білдіріңіз. Дәлел.
Пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіз. Мысал. Пікірлеріңізді
өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіздер. Қорытынды. Тақырып
бойынша қорытынды шығарыңыздар.
|
Дескриптор:
Жалпы -5 балл
|
Дескриптор:
Жалпы -5 балл
|
|
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушының сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушының пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
|
Оқушы бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша
өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
|
Мұғалім оқушыны «Жапондық бағалау» әдісі
арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа
көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушының сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|