Материалдар / Ғабидиен Мұстафин 10 сынып қмж Т2
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғабидиен Мұстафин 10 сынып қмж Т2

Материал туралы қысқаша түсінік
Күні: 25.09.2024ж. Мұғалімнің аты-жөні: Темиржанова А.Н Сынып: 10 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Ғабидиен Мұстафин Сабақтың мақсаты 10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау 10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу; Бағалау дескрипторы Талқылау. Топтық бағалау. Бағалау дескрипторы: 1.Ғабидиен Мұстафин кім екенін айтады-1б 2. Туған жері-1б 3. Туған күні,айы,жылы-1б 4. Жұмыс орнын жазады-1б 5. Шығармаларын жазады-1б Бағалау дескрипторы: Ақпарат балл Бағалау дескрипторы: Пікір (Менің ойымша,...)-1б Дәлел (Себебі...)-1б Мысал (Мысалы,...-1б) Қорытынды (Қорыта айтқанда,...)-1б Тілдік мақсаттар Пән лексикасы және терминологиясы: проза,әңгіме,жазушы,ақын Қажетті сөз тіркестер: Пікір (Менің ойымша,...) Дәлел (Себебі...) Мысал (Мысалы,...) Қорытынды (Қорыта айтқанд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2024
155
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1 Shape2

Күні: 25.09.2024ж.

Мұғалімнің аты-жөні:


Темиржанова А.Н

Сынып:

10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ғабидиен Мұстафин

Сабақтың мақсаты

10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау

10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу;

Бағалау дескрипторы



Талқылау. Топтық бағалау.

Б ағалау дескрипторы:

1.Ғабидиен Мұстафин кім екенін айтады-1б

2. Туған жері-1б

3. Туған күні,айы,жылы-1б

4. Жұмыс орнын жазады-1б

5. Шығармаларын жазады-1б

Бағалау дескрипторы:


Ақпарат

балл


Бағалау дескрипторы:

Пікір (Менің ойымша,...)-1б

Дәлел (Себебі...)-1б

Мысал (Мысалы,...-1б)

Қорытынды (Қорыта айтқанда,...)-1б




Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминологиясы: проза,әңгіме,жазушы,ақын

Қажетті сөз тіркестер:

Пікір (Менің ойымша,...)

Дәлел (Себебі...)

Мысал (Мысалы,...)

Қорытынды (Қорыта айтқанда,...)


Құндылықтар

Өмір бойы білім алу: Тарихпен бүгінгі өмірді байланыстыру, ұрпақтан ұрпаққа жалғасып келе жатқан тарихи, мәдени, рухани мұраларды қастерлеу.

Ынтымақтастық: Топта, жеке жұмыс жасау, бір-бірін қолдау, өзгенің пікірін бағалау.

Туған елге тағзым: Туған жерді сүю, қадірлеу, патриоттық сезім. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік.

Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу

Жазушың алғашқы әңгімелер жинағы 1929 жылы жарық көрді

АКТ дағдысын қолдану

Компьютер,ұялы телефон Wikipedia

Өмірмен байланыс

Ғабидиен Мұстафин өмірімен танысып,

Пәнаралық байланыс

Тарих, әдебиет,

Алдыңғы білім



Сабақ барысы

Жоспарланған

кезеңдері

Педагогтің іс әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Дереккөздер

Сабақтың басы

5 минут



Қызығушылықты ояту

Оқушылар суреттер арқылы топтарға бөлінеді. Әр топ өз суреті жайлы ой білдіреді. Барлық суреттерді байланыстырады.





.



Оқушылар топқа бөлінеді

Суреттерді байланыстарды.

Ақын

Жазушы

Жазушы




























ҚБ бас бармақ



?







Слайд


Суреттер




Қима қағаз
























Сабақтың ортасы

3 минут





















20 минут

















































5 минут





























7мин













































Мағынаны тану кезеңі. Сынып жұмысы.

Оқылым алдындағы тапсырма. «Ойлан, бөліс»


Әдебиетте Ақын мен Жазушы деген адамдар бар. Ақын мен жазушы туралы не білесіздер?


Мұғалім кері байланысы.



Бүгін біз белгілі Ғабидиен Мұстафин-белгілі қоғам қайраткері,қазақтың халық жазушысымен танысамыз.



Оқылым тапсырмасы. Топтық жұмыс. Оқушылар берілген мәтіндерді Wikipedia.org Ғабидиен Мұстафин жайында оқып, топта талқылап, кестені толтырады.

Тапсырма



Ғабидиен Мұстафин кім?



Туған жері



Туған күні,айы,жылы



Жұмыс орны



Шығармалары



Талқылау. Топтық бағалау.

Б ағалау дескрипторы:

1.Ғабидиен Мұстафин кім екенін айтады-1б

2. Туған жері-1б

3. Туған күні,айы,жылы-1б

4. Жұмыс орнын жазады-1б

5. Шығармаларын жазады-1б






Оқылымнан кейінгі тапсырма.Деректі фильм бойынша ақпараттың дұрыс,бұрыстығын тап.


Дұрыс,бұрыс ақпарат тап

ақпарат

д

б

Жазушың алғашқы әңгімелер жинағы 1929 жылы жарық көрді

+


1929 жылы жазылған жинағы аты-«Ер шойын»

+


1930 Екібастұзда қара жұмыс істейді


-

Алматыға 1938 жылы келді

+


Үш жыл шахтер,слесарь,токарь болып жұмыс жасамады

+









Оқушылар жеке берілген сұраққа жауап дайындайды, ойларын «ПОПС» формуласы арқылы жеткізеді.







Пікір (Менің ойымша,...)

Дәлел (Себебі...)

Мысал (Мысалы,...)

Қорытынды (Қорыта айтқанда,...)

Өз-өзін бағалау.

Мұғалімнің кері байланысы.






















Ғабидиен Мұстафин жайында деректер көреді.





































Деректі фильм бойынша ақпараттың дұрыс,бұрыстығын табады.



Дескриптор

ақпарат

балл

Жазушың алғашқы әңгімелер жинағы 1929 жылы жарық көрді

1

1929 жылы жазылған жинағы аты-«Ер шойын»

1

1930 Екібастұзда қара жұмыс істейді

1

Алматыға 1938 жылы келді

1

Үш жыл шахтер,слесарь,токарь болып жұмыс жасамады

1







«ПОПС» формуласы арқылы жеткізеді.





Пікір (Менің ойымша,...)

Дәлел (Себебі...)

Мысал (Мысалы,...)

Қорытынды (Қорыта айтқанда,...)



ҚБ бас бармақ

?



















ҚБ бас бармақ

?
























Талқылау. Топтық бағалау.

Б ағалау дескрипторы:

1.Ғабидиен Мұстафин кім екенін айтады-1б

2. Туған жері-1б

3. Туған күні,айы,жылы-1б

4. Жұмыс орнын жазады-1б

5. Шығармаларын жазады-1б





ҚБ бас бармақ


?











ҚБ ауызша

Жарайсың!












дескриптор


Пікір (Менің ойымша,...)-1б

Дәлел (Себебі...)-1б

Мысал (Мысалы,...-1б)

Қорытынды (Қорыта айтқанда,...)-1б


ЖБ -4б


ҚБ бас бармақ


?

Слайд




















https://www.youtube.com/watch?v=1XZFgAKmvYo





https://kk.wikipedia.org/wiki/%D2%92%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD_%D0%9C%D2%B1%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%84%D0%B8%D0%BD






















https://www.youtube.com/watch?v=1XZFgAKmvYo















Сабақтың соңы

5 минут


Ашық микрофон Бүгін кім туралы түсіндім?



??

Ашық микрофонға қатысады


??


?


?? микрофон,

орындық








Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?


Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?










Жалпы бағалау

Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:

2:

Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:

2:

Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!