Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу,
түгендеу.
Слайдта сұрақтар
көрсетіледі.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатымен таныстырады.
|
Оқушылар сұраққа жеке
Mentimeter арқылы жауап береді.
|
|
Mentimeter интерактивті
редакторы
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
6мин
Ой
қозғау:
|
Pre-reading (Оқылымға
дейінгі
тапсырма).
Слайдта СМАРТФОНның суреті көрсетіледі.
Суреттің астында етістіктер
беріледі.
Мұғалім 3 гаджеттің суретін
көрсетеді.
|
Инсерт парағына смартфонның
артықшылығы мен кемшілігі туралы сөздікті қолдана отырып толтырады.
(Жеке, жұппен, топпен). Jamboard платформасы арқылы жұмыстарын
қорғайды.
Оқушылар бұл гаджеттердің не
үшін керектігін болжамдап
айтады.
|
Бағалау
критерийі:
1) Тақырыпқа
байланысты кем дегенде 3-4 сөйлем
құрастырады.
2) Граммати-калық
дұрыс сөйлемдер құрастырады.
3) Ойды жүйелі
жеткізеді.
|
PPT слайд.
PPT слайд.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
|
Мәтінге байланысты жаңа
сөздікпен таныстырады.
Reading ‘NEW
GADGETS’
3 гаджет туралы мәтін
беріледі.
Әр топ ортаға шығып
гаджеттарды таныстырады.
Әр гаджетқа байланысты
сөз/сөйлемдер береді.
Сұрақ қояды: Осы гаджеттарды
қалай жақсартуға болады?
How can you improve these
gadgets?
|
Оқушылар жаңа
сөздікті жазады.
Оқушылар мәтін оқып,
бөліктерін жасыл, қызыл түске бояйды. Қызыл түспен боялған мәтін
бөліктерін топта талқылайды. Бағалау критерийлері негізінде ортаға
шығып таныстырады.
Оқушылар 3 гаджет туралы
кестені берілген сөз/сөйлемдермен
толтырады.
Топтық
жұмыс: Оқушылар гаджеттің жақсартуға
болатын қосымша қызметтері туралы
жазады.
Таныстырады.
|
Бағалау
критериясы:
1. Әр гаджетті жаңа сөздікті
қолдана отырып
сипаттайды.-
2. Әр гаджет туралы толық
түсінідіп айтады.
3.Грамматикалық
сауатты сөйлемдер
құрастырады.
“Two stars and a
wish”.
|
Инсерт
парағы.
|
Сабақтың
соңы
|
Reflection:
1.Before this lesson I could
already…..
2.Today I have learnt
that….
3.I didn’t know how
to…. but now I can
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
|
|
|