Материалдар / Ғажайып ағаштар 5-сынып қмж

Ғажайып ағаштар 5-сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ жоспарлары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
4474
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:
Ғажайып ағаштар
Мұғалімнің аты-жөні: Тұрсынбекова Гұлнар
Күні:

СЫНЫП: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары
5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу

Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: хат, жарнама, хабарландыру жазады.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Қосымша ресурстармен жұмыс жасайды
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік


Ағаш түрлері

Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу
Ағаштар туралы жалпы білімдері

Сабақтың жоспары

Жосп. уақыт
Сабақ барысы :
Ресурстар

Басталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Қағаз қиындыларымен топтарға біріктіру Пазл

Психологиялық ахуал қалыптастыру: бір-біріне жылы лебіздер білдіру, сабаққа сәттілік тілеу

Берілген үй жұмысын сұрау, текесеру
1-топ:
Жазушылар
2-топ: Зерттеушілер
3-топ: Суретшілер

Сабақтың ортасы 30 минут

Оқылым алды
Тақтаға ілінген түрлі ағаштардың суреттеріне назарларын аударып, қандай ой келгенін, не түйгендерін ортаға салып талқылау
Оқылым барысы:
Мәтін мазмұнына мән бере отырып, мұқият оқу
Нан мен сүт қалай алынатыны еске түсіріп отыру

Оқулық,
мәтін





Оқылымнан кейін:
Ойтүрткі сұрақтарына жауап алу

Тыңдалым: Мұғалім мәтінді оқиды, оқушылар хабарландыру жазады
Ағаш түрлері
- қатты әрі тығыз ағаш. Сүрегі біртекті ақ сарғыш түсті болып келеді. Домбыраны үйеңкіден тұтас шауып немесе құрап әзірлеуге де болады. Үйеңкі -аспаптарын әзірлеуге өте қолайлы ағаш.
- өте қатты, тығыз, берік ағаш. Ағаш сүрегінің түсі сарғыш қоңыр болып келеді.ағашынан бұйымдар жасағанда өте абай болу керек. Себебі емен өте жарылғыш келеді, сақтықпен кептірмесе, өзегін қуалай шытынап, жарылып кетеді. Еменнен жасалған музыка аспабы өте әдемі болады, ұстала келе табиғи өрнектері ашылып, жылтырай береді.
Қайың- сүрегі біркелкі ақ түсті, қатты ағаш. Қайыңның безінен жасалған бұйым әдемділігімен, беріктігімен ұтымды. Ол күнге қаңсымайды, ыстық-суыққа төзімді болады. Қайыңның тозынаспаптарына қап жасау үшін қолданады.
- сүрегі ақ түсті, жұмсақ ағаш. Бабымен кепкен терек көп жарылмайды, кепкен сайын киізденіп қатая түседі. Теркеті зімпарамен өңдессе түгі шығып тұрады. Сондықтан шеберлер теректен бұйым жасағанда өткір сайманмен өңдеп қана қояды.

3–тапсырма: Берілген сөздердің синонимдерін оқылым мәтіндерінен тауып жазып, сөйлемдер құрау
Бағу, тамақ, сөл, піскен, бастапқыда, ұқсау.












Сергіту сәті

Өзі туралы кластер тренинг Оқушылар өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б
қағаздар, қалам

Аяқталуы
Сабақты бекіту
5 мину т
Рефлексиялық шеңбер
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
Сабақта қандай қиындықтар туындады?
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

Үй тапсырмасы
4. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып жазыңдар, шағатын сөзінің қандай мәнде қолданылып тұрғанын түсіндіріңдер.




Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ