Материалдар / Ғажайып алаң
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғажайып алаң

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешісі екінші кіші топ тәрбиешілеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2018
1322
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КереметБастауыш мектеп-балабақша кешені



Білім саласы: “Қатынас” “Таным”

Білім бөлімі: “Сөйлеуді дамыту”

Тақырыбы: “Ғажайып алаң”

Мақсаты: Балалардың тілдерін дамыту,сөздік қорын байыту,өз ойларын жеткізе білуге

тәрбиелеу. Ойлау қабілетін дамыта отырып,есте сақтау қабілеттерін

дамыту.Білімдерін пысықтау.

Көрнекілігі: Ғажайып алаң,суреттер,үлестірмелі материалдар,жануарлардың

муляждары,құрастыру құралдары,планшет,түрлі тусті құм.


Іс-әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс-әрекеті

Мотивациалық -қозғаушылық















Ұйымдастырушылық-ізденістік

Сұрақ-жауап


Тақпақтар:






Дидактикалық ойын.






Сұрақ-жауап.







Дидактикалық ойын.



Сұрақ-жауап






Тосын сәт
















Құрастыру.







Сұрақ-жауап




Сергіту сәті:












Рефлекциялық түзетушілік

Сәлемдесу:

Қуан,шаттан,алақай!

Қуанатын күн келді

Қайырлы күн!

Күліп шықты күн бүгін

Сәлеметсіз бе, амансыз ба?

Бәріміз күндей жарқырайық

Бәріміз тату болайық


Шаттық шеңбері:

Ашық менің жүрегім

Ылғи күліп жүремін.

Бірге ойнап,бір жүрер

Достарым көп білемін!



-Балалар,қазір жаздың қай мезгілі?

-Неше ай бар?

-Дұрыс,көктем туралы тақпақтарымызды айтайықшы.

-Жарайсыңдар!

-Балалар,бүгінгі біздің тақырыбымыз “Ғажайып алаң’’-деп аталады.

-Мынау “Ғажайып алаң’’мында сендерге қызықты өздеріңе таныс ойындар бар.Алаңның ортасында сағаттың тіліндей тілі бар,айналдырғанда тілі қай жерге тоқтаса сол жердегі тапсырманы орындаймыз.

-Ал енді “Ғажайып алаңды’’ айналдырайық.Сағаттың тілі көрсеткен тапсырманы көрейік. Бұл жерде балалар, “Жануарлар қайда мекендейді?”деп аталатын ойын бар екен.

-Алдымен біз қандай жануарды танимыз?

-Дұрыс, енді мына жануарларды өз мекеніне орналастырайық.




-Неліктен мына жануарларды қораға орналастырдыңдар?

-Дұрыс айтасыңдар ,үйткені олар үй жануарларына жатады.

-Ал жабайы жануарлар далада, орманда мекендейді.

-Жарайсыңдар! Жануарларды да жақсы меңгерген екенсіңдер.


Әрі қарай жалғастырайық ғажайып алаңда тағы қандай тапсырманың барын көрейік.

-Келесі ойын “Кім не жейді?деп аталады екен.

-Бұл ойында қай жануар не жейтінін тауып алдына берейік.


-Қоян нені жақсы көреді?

-Аю нені жақсы көреді?

-Кірпі не жейді?

-Ал ешкі не жейді?

-Жарайсыңдар!


Топқа тауық көмек сұрап кіреді.

-Сәлеметсіңдер ме,балалар!

-Сендерде не болып жатыр?

-Мен сендерден көмек сұрап келдім.Менің балапандарым серуендеп жүр еді,олар серуеннен келгенше тамақ істеп қояйын десем үлгермейтін сиақтымын.Маған мына құмның ішінен дәндерді тауып беріңдерші.


-Ал балалар,тауыққа көмектесіп жіберейік.

-Ой балалар, жарайсыңдар !

-Көп-көп рахмет!

-Енді мен сендерді әдемі әуенге биге шақырамын “Менің шөжелерім.”

-Ой балалар серігіп қалған боларсыңдар.Менің уақытым болды.Балапандарым іздеп қалар.

-Сендерге ұнадыма?

-Сау болыңдар!


-Ал балалар,әрі қарай жалғастырайық.Келесі ойын балалар “Көңілді пішіндер”деп аталады.

-Мына үлестірмелі пішіндерден әр-түрлі заттар құрастыруға болатынын біз білеміз.

-Пішіндерді еске түсірейікші.

-Жарайсыңдар!

-Мына жерге жақындап өз қалауларыңмен құрастыру жұмысына кірісейік.

--Кім не құрастырды?

-Оның түсі қандай?

-Қандай пішіндерді қолдандың?

-Өте әдемі!

Саусақтарға жаттығу: “Әшекейлер”

-Оң қолымда білезік,

Сол қолымда білезік,

Саусақтарда сақина,

Қане санап көрейік

Санын санап алайық

Бір,екі,үш,төрт,бес.

Бір,екі,үш,төрт,бес.





-Жарайсыңдар балалар!

-Бүгінгі күн сендерге ұнады ма?

-Біз қандай ойындар ойнадық?

Бізге қонаққа кім келді?












Күтілетін нәтиже:

Біледі: Жануарлардың айырмашылығын түсінеді,біледі.

Игереді: Пішіндерден әр түрлі заттарды құрастыруды.

Меңгереді: Өз бетінше жұмыс жасай алады.







Керемет бастауыш мектеп-балабақша кешені

Екінші кіші топ: “Алма”

Тәрбиеші:Суйкимбаева Алма Анарбаевна

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!