Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Жас негізгі орта мектебі

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Құндылықтар

    Педагогтің аты-жөні:

    Хайруллина Римма Бакытовна

    Күні:

    12.10.2022 ж

    Сынып:

    4 сынып


    Сабақтың тақырыбы:

    18 сабақ. Ақыл-жастан. Ғажайып бақ. (жалғасы)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінезқұлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    Сабақтың мақсаты

    Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалайды

    Тыңдалған мәтін бойынша пікір білдіреді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу Түсіну Қолдану

    Шығарманы басқа үлгідегі нұсқамен салыстыра алады.

    Шығарманы басқаша құруды біледі

    Ертегінің мазмұнын түсінеді

    Бағалау критерийлері

    Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай

    алады.

    Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут







    Өткенді пысықтау

    5 минут



    Сабақ

    тың ортасы

    22 минут





































    Сабақты қорыту

    6минут

























    Қосымша тапсырма

    2минут












    Кері байланыс

    5 минут




    Сабаққа дайындық жасау

    Психологиялық ахуалды жақсарту

    Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    Уақытты үнемдейміз!

    Нақты,дәл жауап береміз!

    Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз

    Өткенді пысықтау

    Үй тапсырмасы

    Ертегі мазмұны бойынша жоспар құр. Оны дәптеріңе жаз.


    Тақырыпты ашу

    Ертегілер түрлері туралы түсінігіңді айт



    Жаңа тақырып


    1-тапсырма

    «Тыңда» айдары:

    1. «Ғажайып бақ» ертегісі тыңдалып, ертегіні оқыған балалардың пікірі тыңдалады.

    «Оқы» айдары

    2. «Ғажайып бақ» ертегісінің жалғасын түсініп оқу.

    2-тапсырма

    «Бағала» айдары

    «Микрофон» әдісі бойынша топтар бір-біріне сұрақ қояды.

    1. Алғашқы екі шәкірттің сөзін оқып, баға бер.

    2. Үшінші шәкірт сөзін оқып, оған қандай сұрақ қояр едің?

    3. Қарияға үш шәкіртінің сөзі неліктен ұнамады?

    ФС тапсырмасы

    3-тапсырма

    - Бесінші шәкірт болсаң сен қандай шешім айтар едің?

    «Баяндама» әдісі бойынша мұғалім сыныпқа мақалды оқуды, соңынан оның мазмұнын сурет, сызба түрінде беруді

    ұсынады. Бұл «шпаргалканы» оқушы оң жағындағы көрші балаға береді. Енді әрқайсысы өз көршісінің суреттерін не

    сызбаларын қолдана отырып, осы мақал бойынша шәкірттің сипатына «баяндама» жасайды. «Баяндама» мазмұнын неғұрлым кең ашып, оны қорғап, ең жақсы өрнекті ұсынған оқушы

    жеңімпаз болады. (Мысалы: «Ақыл – жастан, асыл – тастан»)ЕБҚ

    «Ақыл-жастан, асыл-тастан» мәтелін тақтаға көркем жаз.

    ЕҚБ

    Қарияның сөзінен мақал-мәтелге лайық сөзді тауып оқы.

    «Жасы кіші болса да,ақылы артықты аға тұт»

    ҚЖ:

    4-тапсырма

    «Блум түймедағы» әдісі

    Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.

    1. Қарапайым сұрақтар. Ертегі несімен ұнады?

    2. Анықтаушы сұрақ. Ертегіде жағымсыз кейіпкер бар ма?

    3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неліктен төртінші шәкірт жауабы барлығына ұнады?

    4. Шығармашылық сұрақтар. Мен шәкірт болсам, жауабым былай болар еді...

    5. Бағалау сұрақтары. Бір жауап екінші жауаптан несімен ерекшеленеді?

    6. Тәжірибелік сұрақтар. Ертегіге басқаша қандай тақырып қоюға болады?




    Үй тапсырмасы

    Ертегі кейіпкерлерінің жақсы қасиеттерін сипаттап жаз


    Ертегі кейіпкері

    Кейіпкерге мінездеме

    АСАН

    Адал дос

    Қасен

    Еңбекқор

    Асанның қызы

    Адал

    Қасеннің ұлы

    Ақылды

    Шәкірттердің біреуі

    Ақылды





    Сабақ ережесін айтады










    Жоспарларын оқып береді








    Өз ойымен жеткізеді









    Пікірлерін айтады










    Сұрақтарға жауап береді











    Баяндама жасауға әрекеттенеді





    Мақалдың мағынасын айтады







    Жеке жұмыс жасайды










    Қосымша жұмыс орындайды










    Сұрақтарға жауап береді

    Үй тапсырмасын алады



    Кестені толтырады


    Кері байланыс жасайды



    Мақтап, мадақтап отыру



    Дескриптор:

    Ертегі мазмұны бойынша жоспар құра білді-1б

    Жазылған жоспарды әңгімелеу барысында қолданды-1б



    ҚБ:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Хайруллина Римма Бакытовна
    02 Ақпан 2023
    380
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ғажайып бақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ғажайып бақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ғажайып бақ туралы баяндалады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Жас негізгі орта мектебі

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Құндылықтар

    Педагогтің аты-жөні:

    Хайруллина Римма Бакытовна

    Күні:

    12.10.2022 ж

    Сынып:

    4 сынып


    Сабақтың тақырыбы:

    18 сабақ. Ақыл-жастан. Ғажайып бақ. (жалғасы)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінезқұлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    Сабақтың мақсаты

    Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалайды

    Тыңдалған мәтін бойынша пікір білдіреді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу Түсіну Қолдану

    Шығарманы басқа үлгідегі нұсқамен салыстыра алады.

    Шығарманы басқаша құруды біледі

    Ертегінің мазмұнын түсінеді

    Бағалау критерийлері

    Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай

    алады.

    Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут







    Өткенді пысықтау

    5 минут



    Сабақ

    тың ортасы

    22 минут





































    Сабақты қорыту

    6минут

























    Қосымша тапсырма

    2минут












    Кері байланыс

    5 минут




    Сабаққа дайындық жасау

    Психологиялық ахуалды жақсарту

    Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    Уақытты үнемдейміз!

    Нақты,дәл жауап береміз!

    Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз

    Өткенді пысықтау

    Үй тапсырмасы

    Ертегі мазмұны бойынша жоспар құр. Оны дәптеріңе жаз.


    Тақырыпты ашу

    Ертегілер түрлері туралы түсінігіңді айт



    Жаңа тақырып


    1-тапсырма

    «Тыңда» айдары:

    1. «Ғажайып бақ» ертегісі тыңдалып, ертегіні оқыған балалардың пікірі тыңдалады.

    «Оқы» айдары

    2. «Ғажайып бақ» ертегісінің жалғасын түсініп оқу.

    2-тапсырма

    «Бағала» айдары

    «Микрофон» әдісі бойынша топтар бір-біріне сұрақ қояды.

    1. Алғашқы екі шәкірттің сөзін оқып, баға бер.

    2. Үшінші шәкірт сөзін оқып, оған қандай сұрақ қояр едің?

    3. Қарияға үш шәкіртінің сөзі неліктен ұнамады?

    ФС тапсырмасы

    3-тапсырма

    - Бесінші шәкірт болсаң сен қандай шешім айтар едің?

    «Баяндама» әдісі бойынша мұғалім сыныпқа мақалды оқуды, соңынан оның мазмұнын сурет, сызба түрінде беруді

    ұсынады. Бұл «шпаргалканы» оқушы оң жағындағы көрші балаға береді. Енді әрқайсысы өз көршісінің суреттерін не

    сызбаларын қолдана отырып, осы мақал бойынша шәкірттің сипатына «баяндама» жасайды. «Баяндама» мазмұнын неғұрлым кең ашып, оны қорғап, ең жақсы өрнекті ұсынған оқушы

    жеңімпаз болады. (Мысалы: «Ақыл – жастан, асыл – тастан»)ЕБҚ

    «Ақыл-жастан, асыл-тастан» мәтелін тақтаға көркем жаз.

    ЕҚБ

    Қарияның сөзінен мақал-мәтелге лайық сөзді тауып оқы.

    «Жасы кіші болса да,ақылы артықты аға тұт»

    ҚЖ:

    4-тапсырма

    «Блум түймедағы» әдісі

    Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.

    1. Қарапайым сұрақтар. Ертегі несімен ұнады?

    2. Анықтаушы сұрақ. Ертегіде жағымсыз кейіпкер бар ма?

    3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неліктен төртінші шәкірт жауабы барлығына ұнады?

    4. Шығармашылық сұрақтар. Мен шәкірт болсам, жауабым былай болар еді...

    5. Бағалау сұрақтары. Бір жауап екінші жауаптан несімен ерекшеленеді?

    6. Тәжірибелік сұрақтар. Ертегіге басқаша қандай тақырып қоюға болады?




    Үй тапсырмасы

    Ертегі кейіпкерлерінің жақсы қасиеттерін сипаттап жаз


    Ертегі кейіпкері

    Кейіпкерге мінездеме

    АСАН

    Адал дос

    Қасен

    Еңбекқор

    Асанның қызы

    Адал

    Қасеннің ұлы

    Ақылды

    Шәкірттердің біреуі

    Ақылды





    Сабақ ережесін айтады










    Жоспарларын оқып береді








    Өз ойымен жеткізеді









    Пікірлерін айтады










    Сұрақтарға жауап береді











    Баяндама жасауға әрекеттенеді





    Мақалдың мағынасын айтады







    Жеке жұмыс жасайды










    Қосымша жұмыс орындайды










    Сұрақтарға жауап береді

    Үй тапсырмасын алады



    Кестені толтырады


    Кері байланыс жасайды



    Мақтап, мадақтап отыру



    Дескриптор:

    Ертегі мазмұны бойынша жоспар құра білді-1б

    Жазылған жоспарды әңгімелеу барысында қолданды-1б



    ҚБ:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Тест 5 сынып
    02.02.2023
    380
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Хайруллина Римма Бакытовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации