Тақырыбы: «Ғажайып білімдер әлемі»
Мақсаты:Балалардың жыл бойы өткен білімдерін көрсету. Сан және санау, геометриялық пішіндер, түстер туралы жыл бойына өткен білімдерін бекіту.Логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру.Ойындар арқылы ұйымдастырылған іс-әрекетке қызығушылықтарын арттыру, шапшаңдыққа, тапқырлыққа үйрету.
Балалар, біздің тобымызға көптеген қонақтар келіпті. Қане қонақтармен амандасайық.
-Сәлеметсіздер ме!
Шаттық шеңбері:
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын салайық.
Таза ауаны салайық,
Жүрек жылуын салайық,
Достық мейрімін салайық,
Осы алған жылуды
Достарымызға сыйлайық.
Тәрбиеші:Қазір жылдың қай
мезгілі?
Балалар:Көктем
Тәрбиеші:Неше ай бар?
Балалар:үш ай
Тәрбиеші:Осы ай атауларын атап берейік?
Балалар:Наурыз,сәуір,мамыр
Ғажайып сәті: Осы кезде есік қағылады. Балалар есік қағылған сияқты кім екен бұл?

Буратино: Саламатсыздар ма балалар Балалар:
Балалар: Саламатсыз ба Буратино
Буратино:Балалар осы жер «Ғажайып білім әлемі ме»
Тәрбиеші: Жоқ Буратино, бұл жер Еркемай бөбекжайы
Буратино:
Балалар мен алтын кілтімді жоғалтып алдым,кім
алып кеткенін білмеймін. Маған көмектесіңдерші. Кілтімді іздеп келе
жатып, жолда ақ қоянды көріп едім, кілтіңді «Ғажайып білім әлеміне»
барсаң табасың деді. Мен «Ғажайып білім әлеміне »қалай барсам екен
баратын жолды таба алмай адасып, осы топқа кіріп кетіппін. Маған
баратын жолды көрсетіп жібересіңдер
ме?
Тәрбиеші:
Еш уайымдама, Буратино Қане балалар
Буратиноға көмектесеміз бе
Тәрбиеші: Олай болса балалар Буратиноны ертіп, жол көрсетіп, «Ғажайып білім әлеміне»бізде саяхатқа шығып қайтайық. Саяхатқа шығамыз ба?
Тәрбиеші: Балалар саяхат кезінде бізге әртүрлі тапсырмалар кездеседі, сол тапсырмаларды бірге орындайық. Балалар қане енді жолға шығайық.
Қараңдаршы балалар,пішіндерден құрастырылған көпір бар екен бұл жерде пішіндердің атын атай білсек қана өте аламыз балалар.Біз пішіндердің атауларын атап пішіндерден құрастырылған жолдан да өтіп алдық.Енді балалар ойлы-қырлы жолдардан өтеміз.Міне балалар кедергілерден де өттік.Мына тапсырмалар бар екен,олай болса тапсырма орындайық.
«Танымдық дағдысын қалыптастыру» орталығы
1-тапсырма
«»
Шарты:
«Коммуникативті » орталығы.
2-тапсырма
«Үй жануары мен жабайы жануарларды ата және ажырат»
Шарты: Үй жануарын үйге, жабайы жануарды орманға орналастыр.
Тәрбиеші:Балалар,сендер шаршаған боларсыңдар.Бойымызды бір сергітіп алайық.
Сергіту сәті:
«Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын қалыптастыру» орталығы.
3-тапсырма:
«»
Шарты:
«Шығармашылық» орталығы.
4-тапсырма:
«Көбелек пен гүлдер»
Шарты: Гүлдерді санап,түсіне қарай көбелекті орналастыр.
«Көлеңкесін тап»
Шарты: Кілттің көлеңкесін тауып қосады.

Буратино : Алақай, алақай менің кілтім табылды. (Қақпаның аузында , Буратиноның алтын кілті тұрады.) Қақпаның үстіңгі жағында «Ғажайып білім әлемі» деген жазуы бар.
Тәрбиеші : Балалар қараңдаршы біз алтын қақпаға да келіп қалыппыз. «Ғажайып білім әлемі» деген осы жер балалар. «Ғажайып білім әлемі» бізге ең бастысы білім сыйлады. Біз бәріміз бірігіп, қызықты тапсырмалар орындадық, Буратиноға кілтін табуға көмектестік.
Буратино: Балалар сендерге көп-көп рахмет. Сендер маған «Ғажайып білім әлеміне» баратын жолды көрсетіп, алтын кілтімді табуға көмектестіңдер, көптеген тапсырмалар орындадыңдар.Өмірде тек білімді емес, қайырымды балалар екендеріңді көрсеттіңдер. Мен осындай «Еркемай» бөбекжайының тапқыр, ақылды, білімді балаларының барына қуанып тұрмын.Мен сендерге арнап сыйлық ала келдім. (Буратино сыйлықтарын таратып кетіп қалады)
Тәрбиеші: Міне балалар Буратиноға көп көмек көрсеттіңдер. Кілтін табуға көмектестіңдер. Өздеріңнің ұшқыр ойларыңды , тапқырлықтарыңды, қиындықтан қорықпайтындарыңды көрсеттіңдер.Осымен «Ғажайып білім әлеміне» саяхатымыз аяқталды, енді өзіміздің тобымызға оралайық.
Қорытынды: Балалар бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетінде
не туралы әңгімеледік,
Бізге қонаққа кім келді?
Балалар сендерге саяхат ұнады ма?
Сендер саяхатқа қандай тапсырмалар орындадыңдар?
Біздер кімге көмектестік?
-Жарайсыңдар! Бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетімізге жақсы қатыстыңдар!
Сендерге рахмет!
Өте жақсы балалар, бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетімізді аяқтай отырып қонақтар мен қоштасайық. Сау болыңыздар!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғажайып білімдер әлемі
Ғажайып білімдер әлемі
Тақырыбы: «Ғажайып білімдер әлемі»
Мақсаты:Балалардың жыл бойы өткен білімдерін көрсету. Сан және санау, геометриялық пішіндер, түстер туралы жыл бойына өткен білімдерін бекіту.Логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру.Ойындар арқылы ұйымдастырылған іс-әрекетке қызығушылықтарын арттыру, шапшаңдыққа, тапқырлыққа үйрету.
Балалар, біздің тобымызға көптеген қонақтар келіпті. Қане қонақтармен амандасайық.
-Сәлеметсіздер ме!
Шаттық шеңбері:
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын салайық.
Таза ауаны салайық,
Жүрек жылуын салайық,
Достық мейрімін салайық,
Осы алған жылуды
Достарымызға сыйлайық.
Тәрбиеші:Қазір жылдың қай
мезгілі?
Балалар:Көктем
Тәрбиеші:Неше ай бар?
Балалар:үш ай
Тәрбиеші:Осы ай атауларын атап берейік?
Балалар:Наурыз,сәуір,мамыр
Ғажайып сәті: Осы кезде есік қағылады. Балалар есік қағылған сияқты кім екен бұл?

Буратино: Саламатсыздар ма балалар Балалар:
Балалар: Саламатсыз ба Буратино
Буратино:Балалар осы жер «Ғажайып білім әлемі ме»
Тәрбиеші: Жоқ Буратино, бұл жер Еркемай бөбекжайы
Буратино:
Балалар мен алтын кілтімді жоғалтып алдым,кім
алып кеткенін білмеймін. Маған көмектесіңдерші. Кілтімді іздеп келе
жатып, жолда ақ қоянды көріп едім, кілтіңді «Ғажайып білім әлеміне»
барсаң табасың деді. Мен «Ғажайып білім әлеміне »қалай барсам екен
баратын жолды таба алмай адасып, осы топқа кіріп кетіппін. Маған
баратын жолды көрсетіп жібересіңдер
ме?
Тәрбиеші:
Еш уайымдама, Буратино Қане балалар
Буратиноға көмектесеміз бе
Тәрбиеші: Олай болса балалар Буратиноны ертіп, жол көрсетіп, «Ғажайып білім әлеміне»бізде саяхатқа шығып қайтайық. Саяхатқа шығамыз ба?
Тәрбиеші: Балалар саяхат кезінде бізге әртүрлі тапсырмалар кездеседі, сол тапсырмаларды бірге орындайық. Балалар қане енді жолға шығайық.
Қараңдаршы балалар,пішіндерден құрастырылған көпір бар екен бұл жерде пішіндердің атын атай білсек қана өте аламыз балалар.Біз пішіндердің атауларын атап пішіндерден құрастырылған жолдан да өтіп алдық.Енді балалар ойлы-қырлы жолдардан өтеміз.Міне балалар кедергілерден де өттік.Мына тапсырмалар бар екен,олай болса тапсырма орындайық.
«Танымдық дағдысын қалыптастыру» орталығы
1-тапсырма
«»
Шарты:
«Коммуникативті » орталығы.
2-тапсырма
«Үй жануары мен жабайы жануарларды ата және ажырат»
Шарты: Үй жануарын үйге, жабайы жануарды орманға орналастыр.
Тәрбиеші:Балалар,сендер шаршаған боларсыңдар.Бойымызды бір сергітіп алайық.
Сергіту сәті:
«Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын қалыптастыру» орталығы.
3-тапсырма:
«»
Шарты:
«Шығармашылық» орталығы.
4-тапсырма:
«Көбелек пен гүлдер»
Шарты: Гүлдерді санап,түсіне қарай көбелекті орналастыр.
«Көлеңкесін тап»
Шарты: Кілттің көлеңкесін тауып қосады.

Буратино : Алақай, алақай менің кілтім табылды. (Қақпаның аузында , Буратиноның алтын кілті тұрады.) Қақпаның үстіңгі жағында «Ғажайып білім әлемі» деген жазуы бар.
Тәрбиеші : Балалар қараңдаршы біз алтын қақпаға да келіп қалыппыз. «Ғажайып білім әлемі» деген осы жер балалар. «Ғажайып білім әлемі» бізге ең бастысы білім сыйлады. Біз бәріміз бірігіп, қызықты тапсырмалар орындадық, Буратиноға кілтін табуға көмектестік.
Буратино: Балалар сендерге көп-көп рахмет. Сендер маған «Ғажайып білім әлеміне» баратын жолды көрсетіп, алтын кілтімді табуға көмектестіңдер, көптеген тапсырмалар орындадыңдар.Өмірде тек білімді емес, қайырымды балалар екендеріңді көрсеттіңдер. Мен осындай «Еркемай» бөбекжайының тапқыр, ақылды, білімді балаларының барына қуанып тұрмын.Мен сендерге арнап сыйлық ала келдім. (Буратино сыйлықтарын таратып кетіп қалады)
Тәрбиеші: Міне балалар Буратиноға көп көмек көрсеттіңдер. Кілтін табуға көмектестіңдер. Өздеріңнің ұшқыр ойларыңды , тапқырлықтарыңды, қиындықтан қорықпайтындарыңды көрсеттіңдер.Осымен «Ғажайып білім әлеміне» саяхатымыз аяқталды, енді өзіміздің тобымызға оралайық.
Қорытынды: Балалар бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетінде
не туралы әңгімеледік,
Бізге қонаққа кім келді?
Балалар сендерге саяхат ұнады ма?
Сендер саяхатқа қандай тапсырмалар орындадыңдар?
Біздер кімге көмектестік?
-Жарайсыңдар! Бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетімізге жақсы қатыстыңдар!
Сендерге рахмет!
Өте жақсы балалар, бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетімізді аяқтай отырып қонақтар мен қоштасайық. Сау болыңыздар!
шағым қалдыра аласыз













