«Ғажайып ертегілер әлемі»

Тақырып бойынша 31 материал табылды

«Ғажайып ертегілер әлемі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, сөздік қорын молайту, байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту. Қиялын, есте сақтау қабілетін жетілдіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Ғажайып ертегілер әлемі»
Мақсаты: Балалардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, сөздік қорын молайту, байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту. Қиялын, есте сақтау қабілетін жетілдіру.
Көрнекіліктер: ертегі кейіпкерлерінің суреттері, үлестірмелі материалдар, жұмбақтар, слайдтар, аудиожазбалар.

Оқу қызметінің барысы

1. Ұйымдастыру кезеңі

  • Балалармен жылы амандасу.

  • Шаттық шеңбері:

«Біз көңілді баламыз,
Айтқан тілді аламыз.
Қонақтарды көргенде,
Сәлеметсіз бе! – деп қол береміз!»

2. Негізгі бөлім

  1. Сұрақ-жауап:

    • Балалар, сендер ертегілерді жақсы көресіңдер ме?

    • Қандай ертегілерді білесіңдер?

    • Ертегідегі кейіпкерлердің жақсы және жаман қасиеттері туралы әңгімелейік.

  2. Жұмбақ шешу (ертегі кейіпкерлеріне байланысты):

    • «Орманда тұрады,
      Аюдан қорқады.
      Жаңғақтарды жарады,
      Қысқа азық қылады.»
      (Тиін)

    • «Қызыл телпек киіп алған,
      Орман ішін аралаған.
      Әжесіне асыққан,
      Бұл қай ертегі, балалар?»
      (Қызыл телпек)

  3. Ертегі тыңдау:

    • Мұғалім немесе аудиожазба арқылы «Шалқан» ертегісін тыңдату.

    • Кейіпкерлерді сипаттау.

    • «Кім не істеді?» сұрақтарына жауап беру.

  4. Дидактикалық ойындар:

    • «Ертегі кейіпкерін тап» (суреттер арқылы кейіпкерді тауып, сипаттау).

    • «Сөйлемді жалғастыр» (басталған сөйлемді жалғастырып, ойды толықтыру).

    • «Кім жылдам?» (кейіпкерлерді іс-әрекетіне қарай ажырату).

  5. Қимыл-қозғалыс ойыны:

    • «Ертегі әлемінде» (балалар ертегі кейіпкерлерінің қимылдарын салады).

3. Қорытынды бөлім

  • Балалар, бүгін қандай ертегі тыңдадық?

  • Қандай кейіпкерлер ұнады?

  • Рефлексия: «Маған қызықты болды...», «Мен үшін қиын болды...».

  • Балаларды мақтау, оқу қызметін аяқтау.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
82
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі