Келісемін
Бекітемін
ЖШС ‹‹Балажан›› МДҰ әдіскері
ЖШС ‹‹Балажан» бал
бақшасы
А.А .Мухамадиева_______
Меңгерушісі:_____ Танкаева Ж. С.
“ Еркетай” мектепалды даярлық
тобы
Тақырыбы
«Ғажайып
математика»
Тәрбиешісі: Әбішева Ә.
Т.
Семей қаласы
2020
“ Құралай” мектепалды даярлық
тобы
Тақырыбы
«Қызықты
математика»
Күні:
29.04.2021
Мақсаты:
1. Балалар тура және кері
санауға, логикалық тапсырмалар, есептер шығаруға, ауызша есептеуге
жаттықтыру.
2. Ұғымдарды дұрыс қолдануға,
кеше, бүгін, ертең, қай күн болғандығын, болатының ажырата білуін,
апта күндері, олардың саның сәйкестендіре білуге
үйретеді.
3. Сызықтың түрлері, олардың
ерекшеліктерін таба білуге, математикалық түсініктерді
қалыптастыруды жалғастыру.
4. Адамгершілікке, достыққа,
тәртіпке тәрбиелеу.
Үш тілдік
компоненттері:
Көрнектілігі: Қима сандар, суреттер,
қарындаштар, дидактикалық ойындар.
Амандасу
рәсімі:
Шаттық
шеңбері
Арайлап тан
атты
Алтын шуақ
тартты
Қайрлы тан
-балабақша
Кайырлы тан
-апайлар
Қайрлы тан -менің
достарым
Ұйымдастыру
кезеңі
Тәрбиеші: Балалар cендер қандай
бағдарлама білесіңдер жақсы
көресіңдер?
Балалар:
мультик
Тәрбиеші
Балалар
бәріміздің үйімізде теледидар бар біз сол теледиардан көптеген
бағдарламаларды тамашалаймыз
Сол бағдарламаның бірі Поле
Чудес
Қазір біз сол бағдарламыны
ойнайық Сол бағдарламаның арқасын да білімдерінді
тексереміз
Тәрбиеші: Ондеше мынау тұрған не деп
ойлайсындар
Балалар:
Барабан
Тәрбиеші:
Иа бұл
поле чудестін барабаны Кәзір біз Поле Чудес бағдарламасын
ойнаймыз.Қазір біз мына Поле Чудестін барабаның айналдырамыз Кай
топқа қандай тапсырма келеді екен сол тапсырманы
орындаймыз
1.Тапсырма
Геометриялық пішіндермен тік
ұшақ ойып құрастырыңдар.
2
тапсырма.
1-ден 10-ға дейін сандар және
санау 10- нан 1-ге дейін кері
санайды
3
тапсырма
Қарбызға дәндер
жабыстыру
Сергіту
сәті
Мынау –менің
жүрегім
Бәрі осдан
басталған
Мынау –менің
басым
Бәрін осы
басқарған
Мынау- менің оң
қолым
Мынау –менің сол
қолым
Барлық істі
басқарған
Кел балалар
ойнайық
Ойнайық та
күлейік
Қандай есеп болса
да
Шешімің тез
табайық
4
тапсырма
Балалар ғажайып тақтада ілініп
тұрған әр түрлі есептерді шығару керек
керек.
5
тапсырма
Салыстыру
есебі
6
тапсырма
Тәрбиеші
: Жарайсындар балалар біз
сиқыршы берген барлық тапсырманы орындадық (Осы кезде аяқтың дыбысы
естіледі ) . Сиқыршы келеді.
Күтілетін
нәтиже:
Орындайды: Берілген тапсырмаларды
толық орындауы.
Түсінеді: Тапсырмалардын орындалу
жолдарын.
Қолдана
алады: Ұғымдарды дұрыс
қолдануға, кеше, бүгін, ертең, қай күн болғандығын, болатының
ажырата білуін, апта күндері, 1-ден 10-ға дейн санауды және 10-нан
1-ге дейн керу санауды біледі.